Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Shit! Tänään(kin) pitää muistaa syödä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Söin ihan liikaa kinkkiä. Väsyttää.
Kyllikki Saaren murha on edelleen auki. Ja mitens se venttiilinhattuvarkaus :kele:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Söin ihan liikaa kinkkiä. Väsyttää.
Kyllikki Saaren murha on edelleen auki. Ja mitens se venttiilinhattuvarkaus :kele:
Ei jaksa enää näillä maileilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mulla on peppu kipeä, mutta se ei johdu peruna- tai maatuskatapauksesta vaan eilisestä reenistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Mulla on peppu kipeä, mutta se ei johdu peruna- tai maatuskatapauksesta vaan eilisestä reenistä.
Voi myös johtua jonkun tai joidenkin palstalaisten voodoo-nukeista, joilla lähetetään peppukipua juuri sinulle!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Voi myös johtua jonkun tai joidenkin palstalaisten voodoo-nukeista, joilla lähetetään peppukipua juuri sinulle!
Vaatiihan se voodoo-nukeltakin kokoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Saikulla jälleen. Diagnosoin tuossa juuri itselläni mykoplasman. Listasin tältä vuodelta sairasviikot ja meen huomenna vaatiin vasta-aine testejä. Perusverikokeissa kävin jo, ei mitn. Töistä meinas yks kardiologi että jos menisin siellä käväseen saikkuilun lomassa niin tekis ekkoa ja vois napata ekg:n ettei nyt ainakaan sydänlihastulehdus ois. Keuhkot on kuumia kiviä täynnä ja henki perkeleellisen ahtaalla. On tämä saatanasta! Oon tänä vuonna ollut terveenä viikot 1-4, 8-14, 16-30 (pisin pätkä!) ja viikon 35. Muut sairaana samassa taudissa. alkaa huumori loppua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dodiih, kävin jo EKG, pikaverikokeet, ja lekurin juttusilla. Mykoplasmaa sekin ehdotti ja kirjoitti antibiootteja, duactia, nenästeroideja, passitti laajempiin labroihin, huomenna keuhkokuvaan ja illalla siihen sydämen UÄ. Pikkasen eri malliin tapahtuu tuolla tk:ssa kuin työterveydessä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Joo, terveyskeskus.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itsediagnosoitu tenniskyynärpää. Teen tästä sen johtopäätöksen ettei kapean penkin osanostot smithissä sovi meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Taas on tullut kyhmy (ganglion) käteen. Se ei ole kovin iso, mutta siinä mielessä kivulias, ettei käsi oikein taivu kipuilematta. Mulla on ganglion ollut ennenkin ja on aina mennyt itsekseen pois. Tässä on nyt se uutta, että ranneluihin sattuu. Välillä jomottaa aika ikävästi, mutta ei vielä niin pahasti että esim. taju lähtis. Mitään painavaa ei voi nostella, ei edes pulleaa kirjaa kannatella tuolla (vasemmalla) kädellä.

Ai niin, molemmat polvet ovat vihdoin parantuneet (vasemman julistin terveeksi noin viikko sitten) - eihän se kauan kestänytkään, saatana.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilen alkoi silmässä tuntuun oudolta, niinkuin olis roska simäluomen alla koko ajan, ärtyny fiilis. Kävin hakeen rauhoittavia silmätippoja ja koitin huuhdella vedelläkin, mut ei tuntunu auttavan. No, tänään pieni pilkahdus aurinkoa sai silmän vuotaan niin mukavasti, et totesin päivystyksen olevan oikea paikka. Siellä sit huuhtelua ja pyyhkimistä, silmäluomen sisäpuolella oli kuulemma selkeästi ärtynyt kohta. Antibiottitipat siellä silmään, ja pari ampullia kotiin mukaan. Jos huomiseen mennessä ei tila yhtään parane, ni sit pääsee lekuriin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti: Juoksu/reipas kävely/joku muu polven alueen lihaksia vahvistava treeni helpottaa vaivoja tiettyyn pisteeseen asti.
Mun polvet (MOLEMMAT) posahti juostessa. Kesti ihan liian monta kuukautta parantuminen, mutta nyt ei enää oireile ja voin jopa pomppia (testattu on). Kohta ajattelin taas alkaa kirmailla ja toivon, että todistan Suvisen pelon vääräksi (eli että olisin sellanen esimerkkitapaus, joka kerran polvet posautettuaan tulikin ihan tuoreeks terveeks) :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on ollu muutaman kerran polvi pidempään semmosessa kunnossa, etten oo voinu juosta, joskus monet muutkin liikkeet sattu. Ihan hienoksi on parantunu.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Helvatan Terolutit! Sisältää naistenvaiva-asiaa, herkät herrasmiehet älkööt vaivautuko.





''''turvaväli''''''''









Gyne määräsi noita Terolutteja kun meinasi "hieman" kiristää omaa ja sitä kautta myös läheisten hermoja ennen menkkoja. Siis aika pahastikin. Ja muutenkaan ei menny tuo kierto ihan niinq Strömsössä, 15-30 päivää, normaali yleensä 25.*for your information*. Anyway, vähän mietittiin että haittaako tuo nyt niin, kun verikokeissa kuitenkaan ei näkyny mitään viitettä vaihdevuosiin eikä raskaaksi tuleminenkaan oo tässä ihan top priority -listalla. Alotin kuitenkin. Aivan kaameaa, illalla saattaa itkettää kaikki koska vaan ahdistaa ja aamulla itkettää kun kaikki on niin hyvin. Unta lääke sallii semmoset 4-5h yössä, onneksi voin korvailla päiksyillä. Tuota shittiä 10 vrk kuukaudessa, heti helpottaa kun lopettaa lääkkeen ja muu aika kuukaudesta ihan normaalia ja no, niin tasapainosta kun mun tunne-elämä nyt ylipäänsä voi olla, mutta siis hyväntuulista joka tapauksessa :D

Enpä tiiä onko tuo lääkitys sen arvoista. Nyt ois 4 päivää vielä tätä kolmatta ja vikaa kierrosta jäljellä, mut päätin lopettaa, en viittis pilata viikonlopun reissua olemalla pinna ihan stn kireellä ja itkyherkkyys sitä luokkaa, että sormeen tuli pipi keskellä rauttista ja kaikki tahdonvoima meni siihen, että muutin itkun kiukuksi koska en vaan voinu alkaa itkeen rauttiksella koska sormeen tuli pipi. Mutta tämmönen kokemus on sinällään ollu ihan mielenkiintoinen, samaa on sanonu transutkin jotka on alkanu vetään naishormoneja, että eivät ihmettele miksi naiset on niin paljon herkempiä. No, mä kun oon melko herkkis jo valmiiksi, niin tää vetää kyllä ihan naurettavalle tasolle. Että tämmöistä tänne. Myös keskittymiskyky on noiden ansiosta aika ameeban luokkaa, kiva kun pitäis koulujuttuja saada valmiiksi huomiseksi. :dumb:

Mutta positiivinen loppukommentti, tää on vain väliaikaista ja kun tiedän ettei johdu varsinaisesti musta vaan niistä nappuloista, niin kyllä se tästä. Mä luulen, ettei malarialääkkeetkään oikein sovi mulle :D Kiitos ja näkemiin! Vielä voisin pyytää tähän palstan lääkärikunnan hyväksymisen sille, että lopetin noi. En viittiny soittaa gynelle, jos se oiski kehottanu optimaalisen lopputuloksen takaamiseksi taisteleen vielä pari päivää ja en ois kuitenkaan niin tehny ja ois tullu huono omatunto. Oon selkeesti saanu moraalivaikutteita Davelta :lala:
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaapi olla niin, että jalkaan on jäänyt osa nuppineulasta. Käveleminen on kohtuullisen kivuliasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

9 pv antilooppeja takana ja yli viikko lähes täydellistä sohvalla makoilua. ei mainittavaa eroa. No nenä ei vuoda ihan niin paljon mutta keuhkot on niin toiminnaltaan kuin tunteeltaan edelleen kasa paskaa. Lähin tänään takasin töihin ja juoksutin hevosen kun ei tämä näytä lepäämälläkään kummentuvan. Kaikki maholliset kokeet ok, verikokeissa jotain sanomista viime vkolla, tällä ei. Keuhkokuvasta en oo kuullu vielä. Pitäisköhän noita antilooppeja mykoon syödä lisää vai uskoa suosiolla että oon jonkin viruksen kourissa taas?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Parasta siirtyä antiloopin syömisestä kotimaisen ennalta käsittelemättömän karpalon ja tyrnin syöntiin ja juontiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Helvatan Terolutit!
Jäi avoimeksi miksi näitä siis tarvittiinkaan?
Pertti on hyvä ja lukee ekan turvavälin jälkeisen lauseen uudestaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä oon ymmärtänyt taas että myko on varsin sitkeä bakteeri eikä todellakaan välttis reagoi yhteen kuuriin. Sain toisen, äkäsempiä vielä. Ja ventolineä mitä hönkiä että sais paremmin happea.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Flunssa. Työkaverit passittivat työterveyshuollon pariin, kun niistin n. 4 kertaa minuutissa ja yskin koko päivän. Harmillista kun olen ollut töissä vasta kaksi viikkoa.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihan jäätävä poskiontelontulehdus. Vasemmalla puolella ei pysty kunnolla edes pureskelemaan, kun poskessa on niin jäätävä paine.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Ihan jäätävä poskiontelontulehdus. Vasemmalla puolella ei pysty kunnolla edes pureskelemaan, kun poskessa on niin jäätävä paine.
Omani alkaa pikku hiljaa olla kunnossa, johtan tätä kolme viikkoa kestikin. Että otan osaa. Aikuisillahan nämä yleensä paranee itsestään, mutta olen nyt viimeisimmistä kahdesta oppinut sen, että haen heti lekurista avaavat ja siihen perän antibiootit, muuten kestää tuplasti tämän ajan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo lääkäriaika on huomiselle aamulle. Muuten kärvistelisin, mutta loppuviikosta pitää lentää, ja olis kiva jos tuota vähän tyhjättäisiin ennen sitä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

No niin, nyt on antibioottia, nenäsumutetta ja inhoamani duactitkin. Pyysin huuhtelua, mutta lääkäri oli sitä mieltä että röörit on niin tukossa ettei sinne mahdu sorkkimaan, ja vaikka mahtuisikin, saa enintään aikaiseksi lisää painetta ja kipua. Eli näillä mennään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin