Makea maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Heräsin tunti sitten päiväuniltani. Ei tämän näin pitänyt mennä.
slam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukkuminen on parhainta elämässä...
Starflare

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:Nukkuminen on parhainta elämässä...
Jos ei ole elänyt elämäänsä.
slam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Starflare kirjoitti:
slam kirjoitti:Nukkuminen on parhainta elämässä...
Jos ei ole elänyt elämäänsä.
lämäri seinään :roll: se on elämää...

Ammuin muuten kerrostalon seinään 15m päästä raketilla. I am kovis ja kova elään. :lol:
Starflare

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
slam kirjoitti:Nukkuminen on parhainta elämässä...
Jos ei ole elänyt elämäänsä.
lämäri seinään :roll: se on elämää...

Ammuin muuten kerrostalon seinään 15m päästä raketilla. I am kovis ja kova elään. :lol:
Elä ny ittees satuta ku noin tukkaputkella meet.
slam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Starflare kirjoitti:
Elä ny ittees satuta ku noin tukkaputkella meet.
Varo, ettet nyrjäytä sormias kirjoittaessa... :wink:
Starflare

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

slam kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Elä ny ittees satuta ku noin tukkaputkella meet.
Varo, ettet nyrjäytä sormias kirjoittaessa... :wink:
Pitäs kai olla sellainen kovis niin ei sormetkaan menisi :wink: .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Starflare kirjoitti:
slam kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Elä ny ittees satuta ku noin tukkaputkella meet.
Varo, ettet nyrjäytä sormias kirjoittaessa... :wink:
Pitäs kai olla sellainen kovis niin ei sormetkaan menisi :wink: .
Släm on yhtä paljon kovis ku sä oot pehmis.

Släm on vaan släm, mut kiltisti siellä Ylöjärjellä? kiitos? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt taas kova yritys käydä nukkumaan, mutta en tiedä, että osaako sitä. Ollut niin ihme härösäätämistä ja kikkailua jo pari viikkoa, että saattaa olla rytmi pahasti sekaisin. Pari duunipäivää pitäisi vielä jaksaa, ja sitten on neljän päivän ruhtinaallinen loma.
Kaverini tulee taas Helsingistä kylään, ihanaa!! No, ollutkin täällä jo parisen viikkoa, aina välillä käynyt kääntymässä Helsingissä. On aivan mahtavaa kun voi taas nähdä ja hengailla enemmän, on ollut kamala ikävä.

Vähän on hankala tajuta, että vuosi on jo vaihtunut, aika kuluu niin nopeasti. Juurihan minä muutin Heinolasta tänne, niin, helmikuussa. Hitto. Pitäisi hankkia elämän ohella myös ajantaju.

Mutta nyt, vielä hetki tässä koneella, ja sitten unen hännästä kiinni nappaamaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta! Vuoden Ekan Viikon EKA TPK! :ohyeah:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Plääh.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joku tyyppi vastasi RadioCityn Kolmiodraamaskabaan: JACK BAUER!
nypari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei voi väsyttää - eipä! Kahvinkeitin hönkii vettä siihen malliin, että pari kuppia menee kohta, jotta olen yhtä tehokkaana kuin ennekin. Oi Suomi ja Suomen valtio, mitä en vuoksesi tekisikään?
Pikku-Akka

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Töissä... Toinen?
Ei saa ajatuksesta kiinni, pakko siis kityillä ja olla tekevinään viisaita.
Kid

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta ja hyvää uutta vuotta kaikille. RL vei mukanaan mutta pääsinpä takasin ruotuun. Aika sateinen ilma, joten lenkki jää ainaskii näin aamutuimaan väliin. Eiköhän se riitä, että käyn vastapäiseltä kipsalta ostaan tupakkia..
Patz

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tästä maanantaista on makeus kaukana, sillä tänään alkoi karkkilakko. Alkuun nyt ainakin pariksi kuukaudeksi, joskin tiedän ettei viikon päästä enää tee edes mieli. Karkkia siis.

Aamu alkoi tuskaisella herätyksellä, ja n. 10 minuutin ajan mietin peittojen alla ilmottautuvani sairaaksi. Kampesin kuitenkin ruhoni pystyyn ja jopa autolle asti. Päästyäni "isommalle" tielle, olin ajaa ensimmäisessä mutkassa pellolle, vauhtia n. 100km/h ilman vöitä (tietysti). Onneksi viereinen kaista oli tyhjä ja kiitos rallikuskitaitojeni, sain auton oikaistua ennen ojan pohjaa.

Viikonlopun mässäilyjen jäljiltä mulla on nälkä. Ihan perseestä.
Pikku-Akka

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Patz kirjoitti:Tästä maanantaista on makeus kaukana, sillä tänään alkoi karkkilakko. Alkuun nyt ainakin pariksi kuukaudeksi, joskin tiedän ettei viikon päästä enää tee edes mieli. Karkkia siis.
Samma här! Eilen söin viimeiset herkut pitkään aikaan. Tai en tiedä onko mulla mikään karkkilakko, mutta en ainakaan joka päivä tunge naamaani karkkia.. Vettä ja kahvia massu pullollaan, niin ei ainakaan nyt tee mieli karkkia.
Dumari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Päästyäni "isommalle" tielle, olin ajaa ensimmäisessä mutkassa pellolle, vauhtia n. 100km/h ilman vöitä (tietysti). Onneksi viereinen kaista oli tyhjä ja kiitos rallikuskitaitojeni, sain auton oikaistua ennen ojan pohjaa.

Viikonlopun mässäilyjen jäljiltä mulla on nälkä. Ihan perseestä.
Hyvä mummu, way to go! Mä meen huomenna testaamaan skeidaa, otin jopa vapaapäivän huomiseksi, loppuviikon olenkin sitten joka päivä töissä.

Perjantaina kaveripiirini järkkää loppiaisruokailun, johon ilmeisesti menen ainoana sinkkuna, ellen nakita jostain suraa tässä aika nopeesti.

TJ 14 puukotukseen.

edit: jee! tänään tulee kinukki takaisin kiinasta ja saan taas kiinalaista safkaa (reippaasti chili-hilloa mukaan :wink: )
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti: Aamu alkoi tuskaisella herätyksellä, ja n. 10 minuutin ajan mietin peittojen alla ilmottautuvani sairaaksi. Kampesin kuitenkin ruhoni pystyyn ja jopa autolle asti. Päästyäni "isommalle" tielle, olin ajaa ensimmäisessä mutkassa pellolle, vauhtia n. 100km/h ilman vöitä (tietysti). Onneksi viereinen kaista oli tyhjä ja kiitos rallikuskitaitojeni, sain auton oikaistua ennen ojan pohjaa.

Viikonlopun mässäilyjen jäljiltä mulla on nälkä. Ihan perseestä.
Vyöt pitää aina pitää kiinni!
Eihän ne täysin suojaa kylkikolareissa, mutta paremmin kuin ilman.
Nyt Manala antaa sulle papukaijan merkin ajotaidoista tai orkun!
Noinhan se on, nälkä kasvaa syödessä.:P
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kai tämän joku on jo postannut, mutta en jaksa etsiä.

Lauantain lehdestä:
Murtomies jäi leikkimään seksikaupan välineillä

"Kun poliisit laittoivat myymälään valot päälle, heitä kohtasi hämmästyttävä näky: murtomies oli jäänyt leikkimään myymälän tuotteilla.

Itseään tyydyttänyt mies makasi nahkasohvan takana naisten mustaan PVC-muoviasuun ja vaaleanpunaisiin pupukorviin sonnustautuneena. Hän oli pannut itselleen myös mustat, karvaiset käsiraudat ja sijoittanut itseensä hyllystä löytämiään välineitä."

Linkki: http://www.iltalehti.fi/2005/12/31/2005 ... 2_uu.shtml
Faghag

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

bedlam kirjoitti:Kai tämän joku on jo postannut, mutta en jaksa etsiä.

Lauantain lehdestä:
Murtomies jäi leikkimään seksikaupan välineillä

Linkki: http://www.iltalehti.fi/2005/12/31/2005 ... 2_uu.shtml
*repeemus maximus* Tämä oli maanantain makea uutinen! :-D

Kiitos Bedlam, taidan kikatella vielä suihkussakin tätä ;)

No nih, 1,5 vkoa kestäneen flunssan jälkeen kävin sauvomassa Töölönlahden ympäri. Hyvää teki, vaikka märällä kelillä hieman lipsahdeltiin... huomenna uskaltaa jo kokeilla punttisalia.

Ensin ajattelin olla todella reipas ja lähteä kyläilemään ystävieni luokse, mutta taidan nauttia tästä päivän rauhasta ja oikaista itseni sänkyyn dekkarin kanssa. Päikkärit tekisi gutaa, jotenkin tälläinen märkä maanantai nukuttaa...

No nih, nussu jäi sitten koukkuun tuohon subtv:n 24-maratooniin ja oli katsonut televisiota klo 4 asti aamulla. HULLU! Ei siinä mitään, mutta kun herätys oli klo 8 sekä töihin meno.

Kyl se tästä... kuitenkin saan kohta töitä ja sitten tälläiset löhöpäivät ovat harvinaista herkkua.

EDIT: Mulle tuli vuodenvaihtumisen seurauksena outo halu pestä kaikki koristetyynyni, jotka ovat PAITSI koristeita myös ahkerassa käytössä. Yhtäkin tyynyä kriittisesti tarkastellessani, havaitsin että tietyt tahrat olivat aivan selvästi s****aa, eivätkä kuuluneet osana kankaan oritentaaliin kuviointiin :shock:
bedlam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Faghag kirjoitti: Kiitos Bedlam, taidan kikatella vielä suihkussakin tätä ;)
Ensin jo melkein säikähdin, että olenkohan tuo ollut minä. Mutta onneksi uutisointi on perjantailta ja Helsingistä.

Toissayönä muistan käskeneeni ihmisiä nuolemaan "piirakkaani" ja kuvitelleeni olevani yhden jättiläismäisen nännin omistava naispuolinen Nissinen. Tuo olisi ollut jotenkin loogista jatkoa sille.
Exsat

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kaksi päivää, ja meidän uusi perheenjäsen tulee kotiin! Vanhan saavat viedä mennessään, kaksi on tähän asuntoon aivan liikaa! Uuden luvattiin olevan edellistä omatoimisempi, ja on se paremman näköinenkin. Toivottavasti se ei kuolaa yöllä niin kuin vanha asukki.
AarneAnkka

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Loma on nyssit ohi. Toistaiseksi olen onnistunut kippaamaan kasautuneita työasioita niskaani hallitusti. Wish me luck.
Kittys

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Aamupalaa ja kahvia. Jos sit lähtis starkkiin ja ostaan jääpakastinkaappia.
Vastaa Viestiin