Tiitiäisday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missä kylmä hädin tuskin alle nollan, ehkä Mcn kannattaisi vain keksittyä painonkeräämiseen peruskuntokautta varten?
Avomeressä oli viikonloppuna +4 asteista vesi ihan kiva vielä ei tullut sitä kirpaisua joka kuuluu avantouintiin, varsinkin
siihen toiseen kastautumiseen, ehkä oon sitten vaan tottunut? :( Tyvärr..
Siinä vaiheessa kun ei ole enää mitään kiirettä vedestä ylös, kannattaa nousta, niin pääsee sitten uudemman kerran meriuintiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tyhmä aamu: jäätävä turvatarkastusjono, lento lähti 25 min myöhässä, oli saman verran myöhässä perillä ja sitten vielä vartin taksijono. Jonota, jonota, jonota vaan. Ihan ku jossain Venäjällä. Siperiassa, oli kylmäkin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten sanottu yölämpö miinuksella muuten ihan kiva sää, pikaisen liukkautta kävelykadulla varsinkin siltarakenteitten päällä, toistan kohtuullinen myöhäissyksyn säätila vallitsee ja kaikki hyvin. Harrmi pitää syödä koko ajan vaikka ei nälkäkään juuri ole..

Koko maassa siis kirkas ja kuulas talvisää, lämpötla vaihtelee -1 ja -9 asteen välillä, vallitsee siis hyvä talvisää! ;)

Oulu -2
Helsinki -1
Raasepori -3
Pori -2
Ähtäri -9
Utsjoki-Kevo -7
Hyvät ilmat +16
Mombasa +32
Damaskos +18 ilmassa vaihteleva määrä ja nopeus kaasua ja metallikappaleita, vaakatasossa metallisadetta keskinopeudella 800m/s, sille ei pärjää edes kovin koskaan mitattu 484m/s tuulennopeus.. Kuolleitakin syntyy vain sama määrä kahdessa vuodessa kuin kahdessa paivässä Filippiinien viime hirmumyrskyssä..
On kuitenkin huomattava ettei ilmastopaneelien tai muitten mielestä asia johdu mistään ihmisen toimista eikä ainakaan ilmaston läpenpemisestä, kaikki muutokset kuuluvat vaihtelun piiriin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aamu alkoi hieronnalla. Selkä olikin pahemmin jumissa kuin oletin, paperilakana oli noustessa hiestä märkä, kun tuskanhiki iski pintaan pahimmissa kipukohdissa. Ensi viikolle ei saanut uutta aikaa, joten pari viikkoa pitää odotella seuraavaa kertaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:Mun määritelmä kylmälle (joka ei haittaa, osaan laittaa vaatetta päälle)...
Mäkin osaan, mutta auto-lentokenttä-lentokone-taksijono-taksi-kombo ei oikeen puolla sitä, että lähtee liikenteeseen toppahaalarissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lämmin hengittävä ja kevyt varustus, Aika vähillä näyttää ihmiset toimivan vielä, jos on kerrastot ja muutenkin vaatteet kohtuu tekniset niin kaise menee niinkin, muoti jos on lähtökohta tilanne lienee toinen käytännöllisyyden vahingoksi. kerros-kerros-kerros, mutta loistavaa jos kaikki ovat oman elämänsä seppiä tässä asiassa!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ajatuksissani on punttisalireenin mentävä aukko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tunti vielä palkkatöitä, illalla palkattomia töitä. Rankka viikko edessä.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En nyt paljoa naurata tää kotimatkankaan alku. Ensin meinasi taksissa lentää yrjö, koska siellä haisi todella karmivasti ihan kumimatoille. Ja nyt on sitten lento vähintään 35 min myöhässä, eikä tilannetta ainakaan helpota se, että olisin ehtinyt edellisellekin lennolle, mutten tietenkään saanut enää lippua muutettua.

Vali, vali, VALI!!!

Edit: kysyn myös, että a) miksi mulla ei ole lippuja Aerosmithin keikalle? b) miksi Oulun lentoasemalla on JOKA V*TUN KERTA salaatit loppu? c) onko pakko jos ei huvita? d) minne avaruus loppuu?
Viimeksi muokannut Vesper, 26.11.2013 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sola kirjoitti:Kahden viikon päästä viimeinen työpäivä. Jippii!!!
Ilmeisesti tällä viikolla viimeinen työpäivä, jippii....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

UCL nostaa illan ihan uudelle tasolle. Tätä tunnelmaa voisi leikata moottorisahalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja sanoinko jo, että MUN TISSIT ON KIPEET!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tiitiäisday

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Raskaana??

Toi remppa mitä teen on kyllä työmäärältään ja aikataulultaan epätoivoinen. Tasoitetta yli sataan reikään seinissä ja katossa, maalia seiniin ja kattoon, villien sähkövetojen purkua, jakorasioiden vaihtoa oikeisiin ja valojen kattoon ripustusjutskien paikalleen laittoa (aiemmat vei vuokralainen), homeisen jääkaapin putsi ja koko asunnon siivous. Valmista pitää olla sunnuntai-iltaan mennessä. Eihän tossa muuten mitään, mutta palkallisissa töissä pitää käydä arkipäivisin. Ja jollain ajalla ostaa tarvikkeet ja osan työkaluista.
Kohta nuq, että jaksaa taas huomenna illlalla painaa remppaa. Muutakin voisi mielummin.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin