Chili & valkosipuliketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Lolita kirjoitti:Mä olen herkkäsuu enkä oikein mieltynyt chileihin. Kovin tulinen ruoka ei ole minulle nautinto, mutta valkosipuli on. Nams! Hajuhaitat ovat minun mielestäni muiden ongelmia.
Nyt yhdyn!

Joo, ja tykkäilen määkin valkosipulista sekä tilaan kebab annokseni mietona, paitsi sitä valkosipulii saa laittaa paljolti jos kuuluu valikoimiin.. Ja pussailemaan pyrkivät syököön itsekin valkosipulinsa jos hajuni ilman sen syömistä muodostu haittatekijäksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tein aiemmin Naga morich makkaraa, 50g/3kg
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Naga Morich on nössöille.

http://thepepperseed.com/peppers/the-wo ... n-butch-t/

Pääsispä maistamaan!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Taitaa vain olla lepsoille tarkoitettu, kun nimessä on butch ja kaikkea.
Paras päivä ikinä.
Kärähtänyt Käämi

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

Vältän morich/jolokia-oastoa,mutta nautin sopivan tulisesta ruuasta.
Lauantaina söin lehtipihvin jalapeno-tahnalla,oli muuten prikulleen oikein paistettu,nim.mainitsemattomassa raflassa,tänään lykkäsin chili con carneen nim.mainitsemattoman valmistajan chilitahnaa ja toisen nim.mainitsemattoman valmistajan chililiemessä marinoituja valkosipuleita.

En löytänyt nim.mainitsemattomasta elintarvikeliikkeestä chilipapuja,käytin kidneypapuja,mut hakuses on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tampesterissa syötiin Naga Morichia..

Pallopäille tiedoksi että siemeniä voi tilata Trinidadista?

Tuolla sanottiin kyllä että Butchissa olisi 1,460,000 scovillea..
Mutta jossain Naga Morich yksilössä olisi jopa 1,500.000 ja ylikin scovillea?
Suo siellä vetelä täällä, jalostuksella varmaan voidaan jossain määrin vielä lisätä vahvuutta, sen jälkeen on vuorossa Genetic engineering ja moniperseiset apinat..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Chili & valkosipuliketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Aattelin vaan kertoa että ostin Fazerin valmistamia uutuscripsejä tuossa chilimaustettuna. Tuotteen nimi on tarkalleen ottaen "Fazer Crisp Pita Bread Chili". Kolmionmuotoisia maissilastujäljitelmiä, jotka ovat tehty vehnäjauhosta ja vedestä. Kilohinta tarjouksessa huimasti yli 20 euroa kilo. Valmistuskustannukset varmasti 1/10 siitä jos sitäkään.

Tuomio: Aivan kamalaa paskaa. Selluloosapahvin ja grillimausteen sekoitus. Täysin mautonta paskaa. Hiilareita 60g/100g tuotetta. Täysin ravintoarvotonta ja pahanmakuista paskaa. Mulle tulee paha mieli että tässä on niinkin perinteikäs nimi kuin "Fazer". Muistinko jo mainita että nää oli aivan karmeeta paskaa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin