Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta, nyt voit ihan luvalla vongata niitä nuoria kesäpoikia! Ja näin talven tullessa sitten niitä vähemmän kesäisiäkin. Go girl!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon ens viikon viikonloppuna Jyväskylässä, voidaan vongata yhdessä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:vongata niitä nuoria kesäpoikia! Ja näin talven tullessa sitten niitä vähemmän kesäisiäkin.
No tämä! Se on kuule eron jälkeen vaan "So many (young) men, so little time..!" =D

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mä huomasin eilen että alkanut näkemään exän neutraalissa, ellei jopa positiivisessa valossa. Kai sitä kun antaa anteeksi itselleen, voi sitten antaa myös anteeksi muille.

Suviselle voimia tuleviin muutoksiin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suurempi osa tulevaisuuden visioista on miellyttäviä kuin pelottavia. Aika hyvä fiilis.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

No Money, No Honey, No Fun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Viikset kasvaa vapaasti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Vahvasti ihastunut. :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vanhapiika
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Avasin eilen suuni ja tuloksena oli, että kumpikaan ei keksinyt (muita kuin taloudellisia ym mukavuus)syitä jatkaa. Niinpä pätettiin lopettaa yhteiselo. Vähän kyllä nyt tuulee tällä perällä....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Annepalla on nyt isojen muutosten kausi. Ennustaisin, että alkujäristysten jälkeen suunta on parempaan. Tsemppiä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti: Ehkä se sit kuitenkin on pitkän päälle parempi jos on pitkään ollu nihkeempää tuon tunnepuolen kanssa. Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
No näinpä. Mutta ei se oloa yhtään helpota kummallakaan nyt, että tietää tuon.
exPertti kirjoitti: ^^ minkähänlaisella aikataululla? Toivottavasti löydät jostakin suunnasta tukea, jota oletan tarvittavan jo sen toisen elämänmuutoksen hallinnassa.
En ymmärrä. Mitä tukea ja minkä muutoksen kanssa? Jos puhut työhommista ja rahallisesta tuesta, niin sen kanssa ei tarvi huolehtia pitkään aikaan.

Kiitos exsu
Vielä kolmas muutos on tulossa, mutta se on seurausta näistä kahdesta ja vaan teknistä suorittamista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: Jos olet tottunut elämään elämääsi pitemmän aikaa jollakin tavalla ja jossakin paikassa ja joittenkin ihmisten kanssa voi vaatia ulkopuolista tukea pystyä muuttamaan kaikki/iso osa siitä kerralla.

*****
Lapset itsellä olivat iso osa tavallaan elämässä kiinni pitäviä voimia.
Joo, totta. Mulla tuo työhomma on ollu jo koko syksyn tosi epämääränen, ei mulla oo mitään säännöllisiä mitään. Koira pitää huolehtia tietysti, mutta ei muuta. Mulla on ystäviä joiden kanssa voi puhua ja jotka auttaa tarvittaessa, sisko etunenässä (ihanaa, että me on lähennytty).

Ongelmallisen tästä tilantesta tekee äiti TADAA. Just puhuttiin siskon kanssa viime viikolla, että on kurjaa, että äidiltä ei voi saada tukea tämmösissä tilanteissa - kyse siis mun irtisanoutumisesta - vaan häntä pitää päinvastoin suojella. Mullahan oli se masennus tuossa 10v sitten ja sen jälkeen äiti on joka ikisen muutoksen yhteydessä, joka ei sovi hänen elämänkatsomukseensa, vetänyt hirveän kierteen siitä, että masennun taas ja tapan tällä kertaa itteni. En saa erota, koska ihmisen ei ole hyvä olla yksin ja sitte masennun ja vedän itseni jojoon. En saa irtisanoutua, koska sitten masennun ja vedän itseni jojoon. Ymmärrän tämän ajatusmallin hänen taustaansa ajatellen. Hänellähän itsellään ei ole mikään idylli se parisuhde, mutta aina parempi yhdessä onnettomana kuin yksin. Hän oli 40 vuotta samassa työpaikassa. Sen takia hän on hermoillut esim. siitä, että jos vaihdan työpaikkaa, niin TULEE KOEAIKA! Tämä tilanne on johtanut siihen, että en kerro hänelle juurikaan mitään (ennen kuin tilanteet on suht ohi). Isä ei reagoi, mutta auttaa jos tarvii (siis esim. remontoi tms). Serkulta pyysin apua käytännön asioissa ja se järjestyi heti. Se tuntui hyvältä, koska me ei olla oltu juurikaan tekemisissä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti:Mullakin on äiti joka maalaa piruja seinille. Paljon helpompaa kun pitää pimennossa kaikki asiat ennen kuin ne on olleet selvät esim viimeisen vuoden.

Toisaalta se on myös ihminen joka vihaa muutoksia. Kai se pelkää sitten niitä. Mä en loppujen lopuksi taida pelätä.
Mun äiti ois tulossa tänne parin viikon päästä viikonlopuksi. Tosi jees.... Mutta ehkä se onnistuu, kun ei puhuta asiasta, vaan ollaan niin kuin tähänkin mennessä on oltu.

Minä pelkään kans muutoksia, mutta eihän se nyt ole syy jäädä tarpomaan suossa, että pelkää suon ulkopuolista elämää. Mulla pelottaa nytkin ihan vitusti. Esim se, että eilinen lopputulos oli virhe. Samoin pelotti viime viikolla irtisanoutumisen yhteydessä, että mitäs helevettiä minä olenkaan menossa tekemään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Mulla pelottaa nytkin ihan vitusti. Esim se, että eilinen lopputulos oli virhe. Samoin pelotti viime viikolla irtisanoutumisen yhteydessä, että mitäs helevettiä minä olenkaan menossa tekemään.
Vastuullisen ihmisen kuuluukin jonkin verran pelätä tai paljonkin. Mielestäni se liittyy oleellisena asiana isoon muutokseen. Se ei vaan saisi sumentaa järkeä. Tulipas lattea...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Mulla pelottaa nytkin ihan vitusti. Esim se, että eilinen lopputulos oli virhe. Samoin pelotti viime viikolla irtisanoutumisen yhteydessä, että mitäs helevettiä minä olenkaan menossa tekemään.
Vastuullisen ihmisen kuuluukin jonkin verran pelätä tai paljonkin. Mielestäni se liittyy oleellisena asiana isoon muutokseen. Se ei vaan saisi sumentaa järkeä. Tulipas lattea... Tsemiä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo Annepan äitikuvaus kuulosti tutulta, vaikka mulla eri syistä. Mä kans kaipaan sellaista, että voisi tukeutua ja kertoa kun on vaikeaa. Nyt joutuu toimimaan toisin, eli yrittää mahdollisimman pitkään vaikuttaa siltä, että on kaikki hyvin, että ehtii elvyttämään itsensä siihen kuntoon että jaksaa sen äidin lohduttelun.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Minä en kyllä ole enää nuori (vaan keski-ikäinen), mutta jos tarkoitat sitä, että kaikkien tilastojen mukaan elämää pitäisi olla kymmeniä vuosia jäljellä, niin olen samaa mieltä. Niin pitäisi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
Tää jäi ehkä vähän piippaamaan korviin. Tarviiko sellaista löytää? Rippuu varmasti vahvasti koko elämänkaareesta, tahtotasosta ja kemioista, mutta tuon mielikuvan luoman perustuksen päälle en hirsitaloa rakentais.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Taitaa olla aika haastavaa pariutua näissä meidän ijissä löytämättä kaupan päälle uusperhesotkuja. :)
Mä oon ehkä muutaman vuoden nuorempi, mutta kyllä tuolla vaikutti lapsetontakin vipeltäjää olevan aika paljon liikkeelllä. Ja mitä nyt oon ympäristö tarkkaillut, niin uusperhehommat on ehkä n. 250% helpompia, jos lapsia tulee vain yhdeltä suunnalta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Diddley Bow kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
Tää jäi ehkä vähän piippaamaan korviin. Tarviiko sellaista löytää? Rippuu varmasti vahvasti koko elämänkaareesta, tahtotasosta ja kemioista, mutta tuon mielikuvan luoman perustuksen päälle en hirsitaloa rakentais.
Mitä helevettiä? :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
Tää jäi ehkä vähän piippaamaan korviin. Tarviiko sellaista löytää? Rippuu varmasti vahvasti koko elämänkaareesta, tahtotasosta ja kemioista, mutta tuon mielikuvan luoman perustuksen päälle en hirsitaloa rakentais.
Mitä helevettiä? :D
Suomennos = valkoisesta neekeristä on mukavaa elellä seksittömässä ja tylsässä kalakaverisuhteessa, ja kukaan muukaan ei saa haluta mitään enempää.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Siltä se vähän kuulostaa. Onneksi en ollut ainoa joka ymmärsi noin. Hetken jo mietin, että käynkö NOIN hitaalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jotain tuollaista ajatusta olin hakemassa, mutta onneksi Tix ryntäsi paikalle kertomaan mitä "oikeasti" tarkoitan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Uusperheissä on vaan yksi pieni pulma. Jos sinulla ei ole omia lapsia (tai että tee yhteisiä) voit antaa kaikkesi toisten lasten eteen ja siihen ei tarvita kuin yksi eropäätös ja et näe näitä lapsia enää koskaan.
Mä en suhteissa muihinkaan läheisiini näe yhteistä aikaa sijoituksena tulevaisuuteen vaan tähän hetkeen. Kyllä kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy luopumisen riski, jos asiat takkuaa tarpeeksi pahasti. Toisaalta tiedän myös monia tapauksia, joissa uusperheen sisälle kehittyneet kiintymyssuhteet ja kontakti on saatu hienosti säilytettyä parisuhteen loppumisen jälkeenkin.

Enemmän mua hämmästyttää miten moni luopuu eron kohdalla omista lapsistaan vapaaehtoisesti lähes kokonaan, kuten tämänkin palstan lapsiperhe-erojen kohdalla olemme saaneet lukea.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin