Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Laitoin eilen joulukoristeet kohdilleen ja joulukukat ruukkuihin. Olipa kiva herätä aamulla, kun oli niin nättiä! Ulkonakin on ihan pysyvän oloinen lumi, pitää toivoa että se kestää. Melko paljon helpommalla pääsee koirien kanssa ilman kurakelejä.

Tänään vähän ruuhkaista päivää, aamulla kouluttautumassa ja siitä sitten lähes suorilta kouluttamaan. Onneksi on pätkäviikko!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Ulkonakin on ihan pysyvän oloinen lumi, pitää toivoa että se kestää. Melko paljon helpommalla pääsee koirien kanssa ilman kurakelejä.
Tänään on vesikeli, joten huonolta näyttää.

Muuten hyvä fiiwis, mutta työkaverin tunti sitten tekemä kahvi on paskaa, mutta koska laiska, juon tämän väkisin, enkä itse tee uutta. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Heräsin hyväntuulisena mutta nyt alkoi taas duunin takia vituttamaan. No, jos hommia ei pöydälle tänään valu, niin onhan tuossa muutama eComics lukemista odottamassa: "Batman - Knightfall" ja "Batman - Gotham By Gaslight"

Taustalla Doc Scott: "Tokyo Dawn"

Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Sorvi laulaa memphis-henkisten joululaulujen tahdissa. Joulun odotus on kovalla mallilla, eikä tosiaan aaton takia, vaan ihan sen viikon loman takia joka osuu samalle viikolle. Vuosi sitten pitänyt viimeksi lomaa, niin tässä alkaa olemaan vähän takki tyhjähkön oloinen.



" Eevil Stöö on kuuraparta ja Pikku-Herkko kuumakalle, ku Herkko valjastaa poron golfkärryn eteen, niin varo ettet jää alle. Reki on monikäyttöinen, toimii kesällä ja talvella, sekä sen verran paska jousitus että pysyy jäinen Herkkokin valveilla.."
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä nää pläjäykset on ihan esinahan alaisia juustokertymisiä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Risuja kataiselle kuuluisi antaa, nimitysautomaatti toimii..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elämähän on muutenkin tällä hetkellä "tosi ihanaa", pienen lisämausteen tuo hirveä flunssa. Kahtena edellisenä yönä nukuin yhteensä jotain 7 tuntia, koska yskitti. Viime yönä sain nukuttua paremmin.

Tänään olen laskenut, laskenut, pessyt pyykkiä ja laskenut. Flunssainen olo alkaa olla sen verran siedettävä, että menen vielä koiran kanssa lenkille. Ja lasken sitten lisää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suvinen kirjoitti:Ylihuomenna ryyppäämään tyttöporukalla lomamökkiin. Ajattelin naulata huolella.
:think:
http://www.elisanet.fi/miikkajaala/kuva ... uot_br.jpg
vai
http://d3f650ayx9w00n.cloudfront.net/700/32217-3.jpg
:think:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hei, huomennahan tulee veronpalautukset. Voi sitten lapsillekin ostaa normi murojen sijaan sokerihuurrettuja. Olikohan joku 250e...en kyllä yhtään muista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

+ firman tuotantobonarit. Voisi pistää autonostokassaan tai maksaa vähän asuntolainaa pois. Ja ostaa itselle nallen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sais olla roteva nippu extraeuroja, jotta asuntolainojani extralyhentäisin. Ihan vieras ajatus atm.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Asunto- ja muut lainat nyt maksimivauhdilla pois, jotta korkojen noustessa on mitä sijoitella.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kottarainen kirjoitti:Joo ja en ikinä ottaisi lainaa mihinkään muuhun kuin (omaan) asuntoon.
Kottarainen kirjoitti:Elääkin olisi kiva, en ymmärrä sitäkään että kitsastellaan 50-vuotiaaksi ja sitten kuollaan pois. Ei tuu ees nättiä ruumista enää.
Nämä kaksi nyt eivät oikein stemmaa. Tai siis kun en ole mikään hyväpalkkainen niin isomman hankinnan tekemiseksi on pakko ottaa lainaa ja oikeastaan aika kovasti haluaisin auton. Nyt olen vajonnut jo niin alas, että katselen rellun koneella olevaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos huomenna menisin ostamaan auton niin auto- ja asuntolainaa olisi yhteensä parikymppiä. Korkojen nousu ja työttömäksi jääminenkään ei vielä kaataisi taloutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen mahdollisimman ison mutta kohtuullisen riskittömän asuntolainan kannalla. Sitä kun ostaa samalla elämänlaatua mukavan kämpän johdosta, niin velka on se mikä kannattaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Alla tonno Tiistai ja vähän muutakin juustoisen välissä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kottarainen kirjoitti:Kuulostaa oikein kohtuumäärältä, mutta mitä ne korot syö autolainasta?
Asuntolainan 1,26% versus Laakkosen laskurin todellinen vuosikorko 9.47 %. Miksiköhän en maksa asuntolainaa ensin pois? Toki varmaan jostain halvemmalla saisi lainaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin