Hoitosopimus torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nuoremmalle painokselle hoitopahvi, tammikuussa aloittaa temuilut. Yksi ympyrä sulkeutuu, toinen aukeaa. Muutos ei ole uhka vaan mahdollisuus. Vierivä kivi ei sammaloidu. Ei etsivä tietä löydä... Lääkkeet!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeinen aamu tällä officella. Huomenna nukkumaanmeno muutaman tuhannen kilsan päässä (jos koneet lentää).

Kahvia, perkele!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:tammikuussa aloittaa temuilut.
Temuilu, jotain jönsesterimurretta?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Normaalisti en kärsi tällaisista lainkaan, oon sen verran rela muija, mutta nyt on koko viikon piinannut epämääräinen niska-hartiajumi. Pitäis vissiin mennä hierojalle, ettei tarvitsisi aamuisin herätä hedariin. Apua, onks pakko jos ei haluu?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hakkaa säkkiä, sillä se lähtee. Vaihtoehtoisesti etunojapunnerruksia tai vaikka keppijumppaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Normaalisti en kärsi tällaisista lainkaan, oon sen verran rela muija, mutta nyt on koko viikon piinannut epämääräinen niska-hartiajumi. Pitäis vissiin mennä hierojalle, ettei tarvitsisi aamuisin herätä hedariin. Apua, onks pakko jos ei haluu?!
Ei halua hierojalle? Itseni kaltaiselle ihon ja kosketuksen rakastajalle hieronta on puhdasta hyvää oloa. Pääsis vaan jonkun hottiksen client listille.

Tänään saikkupäivä. Flunssa selätti viimein. Yöllä yskin keuhkot pihalle ja aamulla oli sellanen olo, että nyt en ehkä ole työkykyinen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Pitäis vissiin mennä hierojalle, ettei tarvitsisi aamuisin herätä hedariin. Apua, onks pakko jos ei haluu?!
Siis mennä hierojalle vai herätä hedariin? Jälkimmäiseen on olemassa lääkkeitä. Ainakin jotkut niistä myös rentouttaa, joten ne saattaa auttaa myös siihen jumitukseen. Hieronta on kyllä tehokkaampi ratkaisu. Jos välttämättä haluaa välttää ammattilaisia, niin se onnistuu kutsumalla joku hieromistaitoinen komea herrasmies, tai nainen jos tykkää niistä enempi, kylään, joka voi ystävällisesti rentouttaa niskan ennen mielenkiintoisempiin alueisiin paneutumista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tykkää hierojista, ne joko kutittaa tai satuttaa. En kyllä tykkää hedaristakaan, pakko kai valita pienempi paha.

Herrasmiehiä ei ole näkynyt, voiko niitä toivoa Joulupukilta? Tai edes WestJetiltä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vuoden eka korruptiojoululahja saapui :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:En tykkää hierojista, ne joko kutittaa tai satuttaa. En kyllä tykkää hedaristakaan, pakko kai valita pienempi paha.
Me fysioterapeutille. Ne korjaa ongelman, ei vain lääpi.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en ollut tiennyt, että on ihmisiä, jotka eivät pidä hieromisesta. Miten se niin on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hierojat on eri asia, mieshierojilla hiukan enempi puristusta..
Mutta jos joku alkaa bussissa koeketteleen vaikkapa matkalla Tambereelle niin sa olla tosi kuinis naikkonen ainakin! ;)
Tietysti hyvin epävarmat ihmiset välttävät kosketusta koska eivät mielestään hallitse kehoaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta on parempi mitä tuntemattomampi, koska ei ole mitään kontakstia valmiiksi voi keskittyä ihan pelkästään hierontaan ja sen sujumiseen, muunlaista hierontaa saa sitten thaipaikoista? Ei mitenkään pysty tavallista hierontaa oudoksua mitenkään, kerrassaan kummallista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Meleko märkää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä en ollut tiennyt, että on ihmisiä, jotka eivät pidä hieromisesta. Miten se niin on?
Mä en tykkää että vieras hieroo. En menis.

Muuten toki yks parhaista jutuista.
Et edes johonkin ihkuun kamerunilaiseen kasvohierontaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hoitosopimus torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Kampaajalla on kiva kun ne pestessä nykyään hieroo päänahkaa.
Toi on parhautta. Meinaan usein nukahtaa jo tässä vaiheessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin