Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kävin kokeneiden spinningissä kuokkimassa. Kyllä hiki virtasi ja hyvä kun pystyin nousemaan satulasta alas tunnin lopuksi. Onneksi olin takarivissä, niin kovinkaan moni ei ehkä huomannut, että tein kuolemaa. Aloittelijoiden tunnit ovat nössöille!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ilmoitin itseni (kunto)balettin ja telinevoimisteluun (permanto). Mitähän tästäkin tulee?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Viikolle on nyt 2 kuulareeniä, yks salireeni ja 2-3 juoksulenkkiä. Oon nyt juossu tuommosta 7-8 km lenkkiä vauhdilla 10-11 km tunnissa. Ja ratsastukset tietysti. Täsä on vähän urheilun makua, oon mielissään! :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Mä haluan lyödä jotakuta päähän. Aikataulu van menee niin hassusti, että vaikka ole karsinut luentoja niin, että käyn koululla vain kahtena päivänä viikossa, osuisi 2/3 nyrkkeilytreeneistä juuri noille ajankohdille. Eli ko. lajin aloittaminen siirtyy edelleen tuonnemmaksi, moikataan kun tavataan sen sijaan vaikka snägärillä. Jatkan toistaiseksi miehekkäästi sulkapallon parissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

16.9. olis työpaikan Cooperin testi. Eilen meni taas pohje paskaksi futispelissä, mutta jos silti pystyis juoksemaan. Vaikea sanoa matkatavoitetta, mut johonkin 2800 oisin tyytis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tein taas aamulla väärin, mutta silti on yllättäviä vaikeuksia kantaa käsillä vakaasti mitään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Neljän viikon treenitauon jälkeen puolimaraton lähes kylmiltään. Ei tullut ihan sitä aikaa ja kokemusta, jota piti olla aiemmin tavoittelemassa - mutta maaliin tultiin 4 minuuttia yli kahden tunnin.

Jos ei olisi tullut rasitusvaivaa ja sen takia taukoa treenaamiseen, tai jos vamman aikana olisi jaksanut tehdä jotain muuta -- niin se 1.50 - 1.55 olisi ollut ihan mahdollinen. Nyt piti vain välttää kropan hajoaminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Harkitsen samaa, kun ärsyttää pakkositoutumiset. Ajattelin jälleen liittymistä, mutta ärsyttää se, että olisi pakko sitoutua vuosiksi johonkin, tai vaihtoehtoisesti maksaa sitten reilusti enemmän valinnanvapaudesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Flunssailun jälkeen takaisin hommiin, tänään ohjelmassa oli baletti ja telinevoimistelua. Telinevoimistelussa opin ensimmäistä kertaa elämässäni tekemään kärrynpyörän! Ja vielä suhteellisen vaivattomasti, valmentaja selitti tekniikan hyvin, ja neljäs kokeilu päätyi jo oikeaan loppuasentoon. Olo oli kuin paijattavalla spanielilla, kun sekä valmentaja että treenikaverit taivastelivat sitä, miten joku voi oppia noin nopeasti noin hyvän tekniikan. Bonuksena opin vielä lopputunnista ihan kelvollisen käsilläseisonnan, se tosin ei ollut ihan vieras liike entuudestakaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Liityin Elixian jäseneksi kahdeksi kuukaudeksi. Pumpi pumpi!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kauheen kallista. Itse kun käyn salilla niin harvoin, tyydyn fressin 10 kerran kortiin. Espoossa 105.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kauheen kallista. Itse kun käyn salilla niin harvoin, tyydyn fressin 10 kerran kortiin. Espoossa 105.
Sain muuten työpaikan tarjoamalla Smartum-kortilla omani ilmaiseksi. Muutoin olisi maksanut 67€.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon pitänyt tota mun lauantain baletti (jumppabaletti, ei oikea) + telinevoimistelucomboa viihteellisenä puuhasteluna, mutta jumankauta että on nyt kroppa rikki! Selkä, erityisesti alaselkä ihan jumissa ja alavatsa muistuttaa itsestään levossakin. huh!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Syksyn sisäliikunnat on menny hyvällä rutiinilla, katselin juuri että tuli 11 viikkoa 3-4 kertaa viikossa täyteen. Pitäisi vaan keksiä jotain innostavaa pitkäkestoista matalansykkeen hommaa, kesällä huomasi miten hyvää tekee peruskunnolle parin tunnin rauhallisemmat pyörälenkit.

Ja tiistaiaamun vetäjällä on ihan jäätävän hyvännäköinen perä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

5 tuntia kuulaleirillä, jonka päälle vajaa pari tuntia kiipeilyä uudessa kiipeilykeskuksessa. Molemmat tosi kivaa mutta voin kertoa että sen päätteeksi ei ote pitänyt enää yhtään mistään :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mahtavat kuula/kuntopiiri reenit eilen ja tänään. Kyllä muuten perseessä tuntuu. Eikä maitopurkkikaan pysy kädessä. Ja kisasuoritusta silmälläpitäen vähän testailtu. Viikonloppu vielä täysiä, ensi viikko sitten palauttelua ja valmistelua niin että vedän la ihan mahottoman suorituksen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Huomenna kisoihin! Meinaan tehä 12 kg kuulalla LC:tä, ens kesänä meen kyllä SM:iin :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Aloitin vähän turhankin rauhallisesti, tuloksena 107 toistoa, hyvissä voimissa lopetin täyden ajan tehtyäni. Oli mahtavaa! Helmikuussa seuraavat kisat Kuusamossa, sinne vois pyrkiä ottamaan 16 kg kuulan :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Ihan mielenkiinnosta, miten sä reenaat tota kahvakuulaa? Onko joku ohjelma tmv? Vedätkö normi punttia samalla? Mä reenaan nykyään noin puolet kumpaakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Meillä on työpaikan puolesta kerran viikossa 1,5 tunnin ohjatut reenit, lisäksi käyn tuolla salilla "kuulasulkeisissa" kerran pari viikossa jossa tehdään yleensä jotain juttua kuulalla, lisäksi paljon kuntopiiriä. Muutoin teen vähän fiiliksen mukaan kuulan kanssa ihan perusliikkeitä, heilurit, tempaus, työnnöt. Sen päälle teen aika paljon oman kehonpainon kanssa harjoitteita, vedän leukaa, seison käsillään, burbeet, hyppykyykyt, boxihypyt, punnerrukset yms. Tangon kanssa oikeastaan pelkästään kyykkyä, mä en jotenki syty siihen painonnostoon. Ja penkkipunnerrus oikeastaan kiellettiin, kuulailijalla on isot rintalihakset kuulemma räkissä vaan tiellä. En oo kysynyt miten pitäis tisseihin suhtautua :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Illan WKC testissä 7272 nostettua kiloa, 909 pojoa joilla pääsee kuntoluokkaan extreme! Hyvä meikä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

2014 treenit! Tehtiin 350 vaihtoheiluria, 350 OALC, 350 tempausta, 350 askelkyykkyä, 150 hyppykyykkyä, 150 etunojapunnerrusta, 300 vatsarutistusta ja 14 burbeeta. On kohtuu vetelä olo :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Talven eka hiihtolenkki n. 12 km. Väkeä Kaupissa oli runsaahkosti, vaan latu kovin lyhyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin