So Hard kirjoitti:Korjaus - tuo "paljastus" oli nimenomaisesti juristitäsmällisyydellä esitetty yleisen kotimaisten starojen tuntemattomuuden poikkeuksena samassa yhteydessä kun ilmaisin pääsäännön!
Näinhän se tosiaan oli. Paljastus oli vain niin radikaali - ja jotenkin väärä - että en osannut alkuperäisessä yhteydessään ottaa sitä kuin jonain itseironisena läppänä, joka piti ymmärtää nimenomaan epätodeksi heitoksi. Mutta totuus olikin juuri niin kurja kuin sanoitkin!
Kaikki lapsuutensa Pirkka-Pekan, Aaken ja Heikki Kinnusen kanssa kasvaneet arvostavat putouksen ainoaa oikeasti hauskaa osaa, eli sketsihahmokisaa.
Mun musta kirjani on sen verran ruosteessa, että en oikein muista, oletko muka nuorempi kuin minä. Jos kuitenkin olet ikäluokkaani, niin on tässäkin se ongelma, että samaan tärkeilevään wanna-be-elitisti-imagoon, josta tässä on puhe, kuuluu olennaisena osana Ryhmäteatterin sketsisarjojen, siis Velipuolikuun ja Tabun, haikailu (joissa siis Pirkka-Pekkakin oli virallisesti hyväksyttävä), kun taas Pirkka-Pekan ja Aaken yhteistuotokset, kuten Heikki Kinnusen pertsarepostelutkin, tulee päinvastoin nähdä sketsitaiteen massoille suunnattuna korruptiona, joka ei juurikaan eroa jostain Kummelista ja muusta maalaisesta.
Sinänsä olet kyllä oikeassa, että Putous - näkemättä jaksoakaan! - on tosiaan ymmärrettävä tämän P-P, Aake, Kinnunen -hömpän nykyaikaisena jatkumona (paha), kun taas Ryhmiksen älyviihteen nykyinen manttelinperijä on pikemminkin Julmahuvi tai Ihmebantu (hyvä).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."