Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai tää oli sunnuntaiketju? Livahti välistä, pakko saada äänensä tännekin.
irmelianneli kirjoitti: Syntimme ovat ilomme.
Mietin tuossa, että pitäisikö minun pyytää anteeksi karkeaa kielenkäyttöäni (komensin teitä koko illan nuolemaan pilluani ja valitin jatkoilla kun ei sitä teiltä irronnut). Mutta ensinmainittu oli alter egoni puhetta, jonka syntyyn te varmasti jotenkin kierolla tavalla vaikutitte ja totta kai sitä nyt kahden naisen pyytäessä jatkoille olettaa saavansa kimppaa tai pääsevänsä vähintään katsomaan. Pettymys oli siis aivan normaali ja hyväksyttävä reaktio. Ja sainhan minä sentään kokea jatkoilla hampurilaisen ihan hampurilaisen muodossa.

Mutta että tarkoitus oli kiittää kaikkia mukavasta illasta, kun eilen ei edes kityilemään kunnolla kyennyt. Olisivat Kaarlessa soittaneet sitä Cotton-Eye Joe-musaa yläkerrassakin, se hiphop-poseeraus kävi pidemmän päälle tylsäksi tanssiliikkeeksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:..
Repskops.... Varsinkin tuolle sun uudelle tittelille :D
Juu, ei pidä anteeksi pyydellä, silloinhan meidänkin pitää nolostua kun puristeltiin sua tissistä koko ilta.

Hip hop pose oli näin naisnäkökulmasta ihan hauskaa, vaikka tosin sen cottoneye joen ois voinu räväyttää kans...

Mulla oli kyllä oikeasti niin hulvattoman hauskaa että en edes muista milloin viimeksi... Ja nyt mä MUISTAN että en VARMASTI paljastanut mitään kovin törkeää tai intiimiä elämästäni. Aasikin voi sen virnistelyn lopettaa siellä NIIH!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Ja nyt mä MUISTAN että en VARMASTI paljastanut mitään kovin törkeää tai intiimiä elämästäni. Aasikin voi sen virnistelyn lopettaa siellä NIIH!
Ha, sehän on vain ihan normaalia että ikävät asiat painetaan syvälle muistamattomiin!

:D
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ja nyt mä MUISTAN että en VARMASTI paljastanut mitään kovin törkeää tai intiimiä elämästäni. Aasikin voi sen virnistelyn lopettaa siellä NIIH!
Ha, sehän on vain ihan normaalia että ikävät asiat painetaan syvälle muistamattomiin!

:D
Älä hämmennä nyt siellä niin. Mokomakin... FYYSIKKO! ;) Muutenkin epäilytti että mitäköhän hittoa mä oon sanonut. Olen täysin 130% varma omista puheistani uudenvuoden aattona. *vakuuttelee itseään*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti:Meillä kuoli yksi lampaistamme synnytyskomplikaatioon uudenvuodenyön aikana. Myös karitsat kuolivat. Dejan ei pitänyt synnyttää vielä, joten siksi uskalsimme olla illan ja osan yötäkin poissa kotoa. Näköjään ei olisi pitänyt lähteä minnekään. :cry:
Nii-ih... Kun olis taas tienny etukäteen. :roll:
Sitäpaljon lupaavasti alkoi siis tämä vuosi meillä. :|
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämän täytyy olla vuosiketju, ei päivä ei viikko eikä kuukausiketju!

:P :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nojoojust kirjoitti:Meillä kuoli yksi lampaistamme synnytyskomplikaatioon uudenvuodenyön aikana.
Jäi näkemättä jostain syystä :( Osanottoni. Olisiko se pauke voinut aiheuttaa moisen?
nojoojust

Re: Vuosi 2006 virallisesti avattu

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

bedlam kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Meillä kuoli yksi lampaistamme synnytyskomplikaatioon uudenvuodenyön aikana.
Jäi näkemättä jostain syystä :( Osanottoni. Olisiko se pauke voinut aiheuttaa moisen?
En usko, yksi karitsa oli puolitiessä matkalla ulos, ja se oli niin iso etten itsekään meinannut saada vedettyä sitä ulos. Lisäksi lampaalla oli todella pahalta vaikuttanut kohtutulehdus, saattoi kuolla verenmyrkytykseenkin.

Surullinen alku uudelle vuodelle, kun tuo lammas oli yksi meidän tuttipulloruokituista "lapsistamme".
Vastaa Viestiin