exPertti kirjoitti:mutta näyttäisi, että kohta kaksi ei toteudu ainakaan salmiakeilla
P.S. Siis otokseni ei ole vaan tämä auto vaan olen seurannut tätä muutenkin.
Taas vei perttitilasto TÜV:ia 6-0!
exPertti kirjoitti:mutta näyttäisi, että kohta kaksi ei toteudu ainakaan salmiakeilla
P.S. Siis otokseni ei ole vaan tämä auto vaan olen seurannut tätä muutenkin.
Aaa...tajusin sittenkin mitä tällä hait. Juu, tarkoitin, että euroissa laskee suunnilleen samaa tahtia. Prosenteissa siis tosiaan enemmän, mutta edullisempi hankintahinta kompensoi sitä hieman. Mutta jos verrataan saman hintaisia, eikä saman kokoisia autoja keskenään, niin silloin pommissa ensimmäinen omistaja häviää enemmän rahaa.sivustahuutaja kirjoitti:^ Saksalaiset premium-merkit pitävät hyvin hintansa omissa kokoluokissaan.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288338496350.html
Noita linkin prossia katsoessa pitää muistaa tuv-tilastojen havainnot siitä, että monilla pienillä autoilla ajetaan vähän. Suuri jälleenmyyntiarvo selittyy usein vähillä kilsoilla.
exsu kirjoitti:Laiskana kirjoittelin ominaisuuslistaa tutulle autokauppiaalle
Aina voi tukeutua Auto Bildiin.exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/ ... 014914/304
ADAC:n tilastot ja suositukset vessanpöntöstä alas.
Siis nyt kun on paljastunut, että volkkari on saksassa huijattu jonkun täysin tyhjänpäiväisen vuodenauto-kisan voittajaksi niin tämä implikoi jotenkin sitä, että citroenit ja renaultit ja peugeotit raketoivat laatuautojen listan kärkeen?exPertti kirjoitti: Lisää asiasta, joka ei ollutkaan foliohattuilua. Selvisi sekin, miksi kukaan valitsisi Volkkarin vuoden autoksi maassa, jossa on laatuautojakin tarjolla.
Sisältävätkö nämä väärennetyt tilastot myös PSA:n ja Renaultin tekemän persneton, Ranskan valtion tukiaiset ja katsastusvikatilastot?exPertti kirjoitti: Huhut myös muitten julkaistujen tilastojen tms. vääristelystä on ollut ko. asian paljastumisen jälkeen.
Voi vittu sä olet kyllä spede. Se, että rellulla menee paremmin, johtuu siitä että japsit näyttää miten laatu ja tuottavuus nostetaan. Ranskalaiset eivät edes tiedä mitä kumpikaan sana tarkoittaa.exPertti kirjoitti:^ Siis japsit saavat vetoapua rellulta. Rellun alustallehan kaikki Nissanit on koottu.
Jutussa ei ole asiavirhettä, vaan siinä mainitana nimenomaisesti että ALD:n listoilla suosituin.exPertti kirjoitti:http://www.talouselama.fi/uutiset/suosi ... a/a2236180
90-lukulaisen näköiset paskat TSI, DSG tekniikalla eivät käy kaupaksi?
Jutussa asiavirhe, paskatti ei ole suomessa lähelläkään suosituinta yritysautoa.
Tulos on linjassa muiden tilastojen kanssa.exPertti kirjoitti:Väitän, että noilla määrillä tulos sisältää tilastollisesti aivan liikaa epävarmuustekijöitä. Eihän kai(?) vaaleistakaan kysytä gallupissa kolmelta ihmiseltä? Ja sitten julkaista, että 67% prosenttia ihmisistä on gallupin mukaan toisen kandidaatin puolella?Bluntly kirjoitti:Ei helvetti.
Koitatko nyt jotenkin väittää, että jos Logania olisi myyty tuhansia niin sekin olisi alle viiden prosentin. Paremminkin se voisi olla yli kahdenkymmenen.
Tix vaan esittää, että kyllä 160 kpl antaa jo suuntaa antavan tuloksen, jota tukee myös ulkomaiset tilastot. Oon kyllä samoilla linjoilla, ettei tuo tuosta enää tilastokärjeksi taivu, vaikka suurempi otanta saattaisi tulosta jokusen prosenttiyksikön johonkin suuntaan tarkentaa.exPertti kirjoitti:Melkein tekisi mieli lukea nuo Tixin ruikutukset...
Pakko kompata. Mä näin sen tuossa kuukausi sitten, se on kyllä kertakaikkisen asiallisen näköinen vehje. Livenä kauniimpi kuin kuvissa.Vagabondo kirjoitti:Asiasta toiseen. Näin Daven kuolaaman Teslan ekaa kertaa livenä tällä viikolla. Ihan kivan näköinen kulkupeli. Ensimmäinen sähkö- tai hybridiauto, joka sai ajattelemaan, että vois olla ihan kiva kauppakassina. No, onneksi tarvi näillä tuloilla moisia tosissaan pohtia
Entä kuski? Näyttikö Davella olevan kaikki kunnossa?So Hard kirjoitti:Pakko kompata. Mä näin sen tuossa kuukausi sitten, se on kyllä kertakaikkisen asiallisen näköinen vehje. Livenä kauniimpi kuin kuvissa.Vagabondo kirjoitti:Asiasta toiseen. Näin Daven kuolaaman Teslan ekaa kertaa livenä tällä viikolla. Ihan kivan näköinen kulkupeli. Ensimmäinen sähkö- tai hybridiauto, joka sai ajattelemaan, että vois olla ihan kiva kauppakassina. No, onneksi tarvi näillä tuloilla moisia tosissaan pohtia
Daven poissaolon syy huomioiden sanoisin ettei sillä kaikki ole kunnossa, mutta oletettavasti tällä ei ole mitään tekemistä ko. auton kuljettajan kanssa. Mä en oikein keksi mitä asiaa Davella olisi voinut olla eskarin parkkikselle.urpiainen kirjoitti:Entä kuski? Näyttikö Davella olevan kaikki kunnossa?
Vain 10 minuuttia sallittu.exPertti kirjoitti: Ilmainen parkkipaikka?