Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Hengissä ollaan!

Liittokohtaisten neuvottelujen tuloksena olen lopettanut kitinöinnin.

Hyvää jatkoa!
ROFL!

Jätä se sika.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
On niitäkin joilta menee aina paskalla käynnin yhteydessä kolmannes täydestä rullasta. Onko se mielestäsi sopiva määrä?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dynamo kirjoitti:On niitäkin joilta menee aina paskalla käynnin yhteydessä kolmannes täydestä rullasta. Onko se mielestäsi sopiva määrä?
Onko? Mihin ne sen käyttää? Syö välipalaksi?
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
Sitä minäkin ihmettelin !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ eiks joku ole tän jo johonkin huumoriketjuun postannut? Ainakin olen sen lähipäivinä lukenut. Mut joo, vahvaa argumentaatiota, näkeehän sen nyt otsaluullaankin, että evoluutio johtaa kaikiss lajeissa väistämättä siihen, että jokainen yksilö tuottaa maksimaalisen määrän lisääntymiskelpoisia jälkeläisiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:On tässä selkeästi jonkin verran järkeäkin.
:shock:
Näet asioita, joita muut eivät näe.
:paavi:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Dynamo kirjoitti:On niitäkin joilta menee aina paskalla käynnin yhteydessä kolmannes täydestä rullasta. Onko se mielestäsi sopiva määrä?
Onko? Mihin ne sen käyttää? Syö välipalaksi?
Minulla ainakin menee tuon verran ja enemmänkin per paskannus. Ohuesta arkin-parin kerroksesta kun menee märkänä sormi läpi ja vaikka en juurikaan peseydy, silti olisi ikävää litostella ripulipaskaa ja pukamaverta pakaroiden välissä. Siispä tarvitsen neljä-viisi paksuksi käärittyä leveää paskapaperia per paskannus. Ja siis paskannan usein. Runkkaustyylillänikin menee yksi yhtä paksusti kääritty itse aktiin esinahkaani eestaas lipsutellen, toinen mulkun kuivaamiseen ja kolmas kalsareihin vaipaksi estämään näkymättömän jälkivuodon hajua kalsareissani. Niinkuin sillä tuoksulla nykyään muutenkaan muutenkaan peseytymättömänä väliä olisi. Tämän varmasti halusitte kuulla?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Olet siis niin likainen, ettet itsekään ilkeä koskea itseäsi ilman suojaavaa paperikerrosta välissä?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:^Olet siis niin likainen, ettet itsekään ilkeä koskea itseäsi ilman suojaavaa paperikerrosta välissä?
Kyll mun paska on aina likaista, vaikka olisin muuten puhdaskin. Niin teilläkin (paitsi naisilla ei tietenkään) Ja yhtä paljon vessapaperia käytin jo ennen nykyistä ripulointiani ja pukamavertani. Jo poikasena tukin aina vessat paperilla, pumppu piti olla. Mikä lie neuroosi.

Oletan, että siistit ja ripulittomatkin ihmiset käyttävät vessapaperia vain symbolisesti. Sormillehan sitä kiinteääkin kakkaa pääse ohuen paperin läpi ja jos vain parilla paperilla pyyhkäsee, persvakoon jää kakkaa! Kokeilkaa itse: Pyyhkikää niin monella paperilla, että paperissakaan EI enää näy kakkaa! :paavi:

EDit: Jos runkkaamista tarkoitat, niin enhän minä mäihiä lattialle tai petiin saati itseni päälle heitä, vaan suoraan siihen runkkupaperiin! :paavi:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Runkkaustyylillänikin menee yksi yhtä paksusti kääritty itse aktiin esinahkaani eestaas lipsutellen, toinen mulkun kuivaamiseen ja kolmas kalsareihin vaipaksi estämään näkymättömän jälkivuodon hajua kalsareissani.
Onko sulta näkö lähtenyt vai tullu dementia? Vai olitko/oletko niin känässä kirjotelessa, ettet vaan muista mitä paskaa tänne suollat? (ja joo runkkaamisesta oli kyse, että heppi pitää suojata paperilla, ettei joudu moiseen törkykasaan koskemaan omin kätösin?)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti: Runkkaustyylillänikin menee yksi yhtä paksusti kääritty itse aktiin esinahkaani eestaas lipsutellen, toinen mulkun kuivaamiseen ja kolmas kalsareihin vaipaksi estämään näkymättömän jälkivuodon hajua kalsareissani.
Onko sulta näkö lähtenyt vai tullu dementia? Vai olitko/oletko niin känässä kirjotelessa, ettet vaan muista mitä paskaa tänne suollat? (ja joo runkkaamisesta oli kyse, että heppi pitää suojata paperilla, ettei joudu moiseen törkykasaan koskemaan omin kätösin?)
Ite oot päissäs kun et ole ymmärtävinäsi. Mene vaikka kädelle siitä!

Siis omintakeinen runkkutyylini on lipsutella kiimatipan liukastamaa esinahkaani edestaa Terskaani hyväellen ja vasta toissijaisesti samalla kädellä hemputella Vartta. Vessapaperi on siinä, koska en lopuksi halua spermaa käsiini tai muualle vaan suoraan runkkupaperiin. (Jonka on oltava paksulti paperia ettei sperma valu läpi) Siisteyttä siis.

"Jälkivuodolla" tarkoitan sitä ihan näkymätöntä veltostuvasta pippelistä valuvaa, ilmeisesti siis virtsaputkeen jäänyttä spermanjämää, jota en halua kalsareihini varsinkaan muuten peseytyneenä ja jos minulla on muuten puhtaat kalsarit. Sehän alkaa nopeasti haisemaan vaikka muuten olisin puhdas. Siisteyttä siis sekin!

Selkiskö? No ei varmaan. Mene joo kädelle jos noin kiinnostaa. Mutta pese kädet sen jälkeen!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Poliisi pysäytti mut viikonloppuna ekaa kertaa elämässäni. Kumma juttu että näin pitkään meni kun olen aika paljon ajanut roppeloilla ja vielä jonkin verran ylinopeuksiakin. Nyt kyseessä oli puhallusratsia.
No ei teilläpäin sitten paljon puhallella. PKS:llä kun vähänkin enemmän ajelee iltaisin ja viikonloppusin päätyy helposti 3-4 kertaa vuodessa puhallusratsiaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kottarainen kirjoitti:Poliisi pysäytti mut viikonloppuna ekaa kertaa elämässäni. Kumma juttu että näin pitkään meni kun olen aika paljon ajanut roppeloilla ja vielä jonkin verran ylinopeuksiakin. Nyt kyseessä oli puhallusratsia.
Mutta eikös tule hyweellinen olo, kun viattomana pysäytetään?

Tai ei välttämättä.
Esimerkiksi kun summeri soi kaupan kassalla myymälävarkauden merkkinä, kunnon ihminen nolostuu ja häpeää. Kaltaiseni oikea myymälävaras, jos sillä kertaa ei ole varastanut, taas vain höhöttelee ja tsekkaa kassamisun pepun tuon heilutellessa maksettuja tavaroita hälytinporttien välissä. Täällä Orimattilassakin muutama vuosi sitten halpakaupassa keski-ikäinen rumapeppu akka kassalla karjaisi: "No niin! TAKKI AUKI!" Ja minua vain nauratti. Ehkä pysäytti koska näytän myymälävarkaalta ja koska noin vain hypoteettisesti, en tunnusta, olin Varkaudessa ja Helsingissä kaksi-kolmekymppisenä myymälävaras. Hypoteettisesti siis, en minä muista mistä nuo kolme kuutiometriä Philipsin VHS-kasetteja sekä monia kirjoja ja CD-levyjä silloin muinoin tuli. Mutta nyt siis olen tauolla harrastuksestani ja siksi vain nautin epäilyistä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:Hengissä ollaan!

Liittokohtaisten neuvottelujen tuloksena olen lopettanut kitinöinnin.

Hyvää jatkoa!
Hanki pallit ja vähän jatkoa!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen kävin allekirjoittamassa sopimuksen uuden kirjanpitäjän kanssa. Nyt vanha kirjanpitäjä kysyy, mitä voisi tehdä, että en vaihtaisi. No, laitoin speksit. Joutuisivat pudottamaan hintaa niin paljon, että tuskin suostuu,.

Toki joudun maksamaan sakot eilen kirjoittamastani sopimuksesta, jos perunkin siirron.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Voi itku. Se suostui.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9464
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Voi itku. Se suostui.
Eikä joutunut edes miettimään, kun vastaus tulo noin nopeasti. Oot vissiin ollut hyvin kannattava asiakas aiemmin :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^joo. Pudotti hintaa yli 2000 vuodessa. Olen maksanut aivan liikaa.

Pyysin pikaisesti meilitse allekirjoitettua word tai pdf tekstiä, jossa ko. kirjanpitäjän sitoomus.

Menee tosiaan sakko 2kk uudesta sopimuksesta kun puran sen, mutta säästöä tulee reilusti vanhaan nähden. Klo 15 olisi pitänyt mennä uuden kirjanpitäjän luo. Toivottavasti se nyt ei enää pudota hintaa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pyytämääni sitoumusta ei näy. Alkoikohan harkitsemaan uudelleen. No, siinä tapauksessa menen klo 15 uuden kirjanpitäjän luo.

Toki So Hardilta olen oppinut, että meilissäkin annettu suostumus on sitova, mutta en tietenkään jaksa ryhtyä tappelemaan. Jos ei kiinnosta, niin parasta vaihtaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt kävi niin, että vanha kirjanpitäjä soitti lähes itku kurkussa ja selitti, miten oli asiakaspalaveri alkanut ja ei ollut huomannut meiliäni. Lopputulema: jatkan entisellä kirjanpitäjälläni, mutta säästän reilut 2000 vuodessa. Todennäköisesti joudun kuitenkin maksamaan kahden kuukauden maksut kirjanpitäjälle, jolle olin siirtymässä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

joo
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt soitti tämä, jolle olin siirtymässä. Ei uhkaillut laskulla, mutta veikkaan, että se kyllä luukusta tipahtaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Espoon poliisi toimistosihteeri N.N.:n allekirjoittamana (toivottavasti ei Lolita :) ) lähestyy tytärtä kirjeellä, joka on otsikoitu ""Päihderiippuvuus ja ajo-oikeus" ja pyytää "lääkärinlausuntoa, jossa on otettu kantaa päihderiippuvuuteen kirjoittamalla selvitys todistuksen kohtaan LISÄTIETOJA" ). Isot kirjaimet alkuperäisessä pyynnössä.

STM/4354/2008 ohje "SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖN OHJEET LÄÄKÄREILLE PÄIHDERIIPPUVUUDEN ARVIOINNNISTA JA AJOKELPOISUUDESTA"

Puolestaan sanoo seuraavasti "Poliisin pyytäessä päihderiippuvuusepäilyn johdosta lääkärinlausuntoa käytetään lomakkeena joko lääkärinlausuntoa ajokyvystä tai erikoislääkärin todistusta."

Ongelma on nyt, että kummassakaan näistä lomakkeista ei ole kohtaa "LISÄTIETOJA".

Eli mitä pitäisi tehdä? Selvitys tulee kirjoittaa kohtaan, jota ei ole olemassa.

Täytyypä huomenna pirauttaa ko. toimistosihteerille ja pyytää lisätietoja.

Ja ei, en aio itse kirjoittaa ko. todistusta. Yritän vain selvittää asian etukäteen, ettei todistusta kirjoittavan lääkärin tarvitse ihmetellä asiaa. Vaikuttaa, että ko. pyyntö on joku Espoon poliisin oma viritys, jolle ei asetuksista löydy tukea.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toimistosihteeri N.N. ei vastannut puhelimeen, mutta tavoitin kollegansa, joka myönsi, että kirjeessä on puute (Sic!). Sain jatko-ohjeet.

Annoin ystävällisesti rakentavaa palautetta, että julkista valtaa käyttävän hallintoviranomaisen ei tulisi lähettää kirjeitä, jotka ovat ristiriidassa voimassaolevien lakien ja asetuksien kanssa
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aika kovaa shittiä, kun tuossa iässä joutuu miettimään omaa päihderiippuvuuttaan (siis lapsi). Miksi muuten isukki hoitaa lapsensa velvollisuudet?
Paras päivä ikinä.