Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Samikset. CGI:n viimeisin "päivitys" hankaloittaa mun työntekoa huomattavasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Dynamo kirjoitti:Taas postilatikossa tilaamaton Hesari. Prkl näitä jaksa koko ajan pois kantaa!
Ilmaista vessapaperia!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pakkoruotsi ketuttaa.

Nyt kun suksee suominaisten keskuudessa on puhdas nolla niin pakko kai se on katsella muualta. Valitettavasti sujuva yhteinen kieli on melko välttämättömyys ja suurimmilla markkina-alueilla ei enkku näytä olevan kovinkaan vahvaa. Jos olisi ollut kakruna mahdollisuus valita toisin niin luultavasti olisin sen tehnyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tänään ollu vähän semmonen päivä että suurimmalla osalla joitten kanssa oon jutellu tuntuu olevan menkat. Voihan nyt saatana. Pahinta tässä on kumminkin ollut se, että päässä on ruvennu soimaan noitten kanssa jutellessa Suurlähettiläät. Mitä mä en voi sietää. Melkeen yhtä paha kuin Mamba tai Anssi Kela.

"Pitääks sun aina olla niin helvetin hankala..." :tiistai:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tikkanen päästetään vieläkin selostamoon :cry:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Tikkanen päästetään vieläkin selostamoon :cry:
Kas kun ei Helminen. Kyllä tämä veli Tamikin alkaa olla yksi rikki mennyt 70-luvun vinyyli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyllä tämä veli Tamikin alkaa olla yksi rikki mennyt 70-luvun vinyyli.
Jääkiekko on momentum game!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minulla on mitä ilmeisimmin moraalistyyppinen ongelma.

Olenhan teidän iloksenne selittänyt, miten vasta korkeimmassa oikeudessa hävisin oikeusjuttuni, ja olen korvaukset ja perumaton mutta saamaton perintö laskien melkein puoli miljoonaa köyhempi kuin muuten olisin. Iloitkaa! Lisäksi myrskyt ja ötökät runtelevat metsiäni, joten joudun hakkauttamaan alihintaan. Onneksi on täysvakuutus. Rahaa investoida varsinaiseen maanviljelyyn ei ole, enoni antoi konekannan mädäntyä.

Olen siis vuokrannut peltoa. Ongelma on, että saadakseni loppuikäni kaljaa ja maksalaatikkoa saattaa tulla eteen, että itse asiassa joudun myymään peltomaata. Olen vältellyt viimeiseen asti, päätös on vielä tekemättä.

Juuri myymismahdollisuuden takia en uusinut steinerhihhulinaapurien vuokrasopimista, vaan vaihdoin sen. Toki en pidä heistä niiku ideologisestikaan, mutta asiasyynä kun ei kukaan osta maata, joka on luomukäyttöön vuokrattu viideksi vuodeksi! Se sitoo ostajaakin Vaihdoin siis naapurin isännälle, joka suostuu vain vuoden vuokrasopimuksiin kerrallaan.

Pitkin hampain hyväksyin jatkon toiselle luomuviljelijälle (tuntematon ukko, ihan hyvä jätkä kai), ja se arvelutti jo silloin niin pitkä sopimus em. syistä. Luomupellet tarvii sen viisi vuotta. Sitä vuokrasopimusta on jäljellä vielä kaksi vuotta. Mutta nyt tuo soitti ja sönkötti, että tarvitsisi kolme vuotta jatkoa. Koska sukupolvenvaihdossäännöt muuttuvat, eikä ukko saa luopujan eläkettä ellei ennen v 2014 loppua hänellä ole täyttä viittä vuotta ne minunkin vain 13 hehtaariani vuokralla. Voihan sukupuolenvaihdoksen tehdä muutenkin, mutta EU:n tahdosta ukko jää siis ilman luopumistukeaan jos en jatka vuokrausta.

No nyt kun minä en olis halunnut sitä alkuperäistä sopimustakaan. Ja nyt täyttyisi taas viiteen vuoteen jolloin en voi myydä. Kysyessäni voivatko sitten ostaa, niin ehkä, mutta entäs jos se sopimus ensin.

Joten mitä mä teen? Enhän minä ole varma myynkö, mutta jos, niin siitä päästä peltoa myisin ensin. Ja tuo estää sen. Enhän mä tiedä myynkö, mutta nytkö se pitäisi päättää? Jos en jatka sopimusta, niin silloin olen oman etuni mukaan toimiva paha jätkä. Tosin olenhan minäkin silmilleni niin saanut, että kärsikööt välillä muutkin.

Vuokralle toki saan ne kahden vuoden päästä muillekin ja myytyäkin toki jos niin päätän... kunhan sen vapauden pidättäessäni se ukko ei saa luopumistukeaan. AAAARGGGHH!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

No normaali ihminen (et taida kuulua kumpaankaan kategoriaan) tekisi budjetin: tulot ja menot exceliin ja siitä sitten katsomaan josko menoja täytyy sopeuttaa vai omaisuutta myydä.

Itse päivitän budjettia ainakin kuukauden välein, vaikka kai periaatteessa ei tarvitsisi. Eipä ole tuloista riippumatta koskaan ollut rahahuolia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:No normaali ihminen (et taida kuulua kumpaankaan kategoriaan) tekisi budjetin: tulot ja menot exceliin ja siitä sitten katsomaan josko menoja täytyy sopeuttaa vai omaisuutta myydä.

Itse päivitän budjettia ainakin kuukauden välein, vaikka kai periaatteessa ei tarvitsisi. Eipä ole tuloista riippumatta koskaan ollut rahahuolia.
No miten vaan. Ongelma on jatkaako vuokraamista sille luomu-ukolle, vaikka toisessa tapauksessa juurikin vaihdoin toiselle vuokraajalle lyhyin sopimuksin, ihan sovinnolla. En mä tiedä tarviiko myydä, vaan ongelma on rajoitanko vapauttani päättää sellaisia sen luomu-ukon luopumistuen takia. Stainerhihhuleille annoin kylmää kättä, ei tän pitäisi olla erilaista. Paitsi että tää on yksityishenkilö, ei varakas huuhaahörhösäätiö

Kyse ei siis ole tuloistani ihan nyt, vaan että rajoitanko mahdollisuuksiani toimijana vai olenko mulukku.
Kaupaksi tai muille vuokralle toki saan sen, ei onkelmaa. Heillä on ongelma, että sukupolvenvaihdoksen luopujan tuki loppuu vuoden lopussa, joten haluavat tehdä sukupolvenvaihdoksen nyt. Ja sitä varten tarviivat täysi viisi vuotta vuokraa. Jota minä taas en tarvitse, e halua ja selviän muutenkin. Tuosta minua ei voi oikeuteen haastaa, pelkästä itsekkyydestä.

Yksi mahdollisuus ehkä, että ehdotan ota tai jätä ihan ruokotonta vuokrarahaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä sä sillä myyntirahalla teet? Pistät ällistyttävällä vainullasi osakkeisiin ja teet taas turskaa.

Ei tarvi tietty kuunnella kaveria, jolla ei ole ikinä ollut elämänhallintaongelmia, mutta kannattaisi laskea josko rahat riittävät viisi vuotta nykysetupilla vai ei. Jollet jaksa/osaa niin sitten myyt tai olet myymättä. Et sä sillä rahalla mitään tee eli siinä mielessä raha käytössä ei ole minkään arvoista.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:Mitä sä sillä myyntirahalla teet? Pistät ällistyttävällä vainullasi osakkeisiin ja teet taas turskaa.

Ei tarvi tietty kuunnella kaveria, jolla ei ole ikinä ollut elämänhallintaongelmia, mutta kannattaisi laskea josko rahat riittävät viisi vuotta nykysetupilla vai ei. Jollet jaksa/osaa niin sitten myyt tai olet myymättä. Et sä sillä rahalla mitään tee eli siinä mielessä raha käytössä ei ole minkään arvoista.
Etkö sä saatanan taliaivo tajuu, että en nyt mieti tai halua miettiä myynkö vai en vai koska. Mietin sitä, että toimintamahdollisuuksieni ja valinnanvapauteni takia en halua suostua pitkiin vuokrasopimuksiin. Sama jos myisin heille liian halvalla ja elänkö edes viittä vuotta :lol: Mun ei tarvi jatkaa hänen vuokrasopimustaan, hän kärsii EU:n takia jos en jatka, minä taas gainaan sen haluamani valinnanvapauden, joka oli peruste olla jatkamatta sen toisenkin luomupuljun sopimusta ja vaihtaa lyhyempään.

Siis ei mulle IHAN välittömästi ainakaan rahallinen vaan MORAALINEN ongelma: Oma valinnanvapaus jos sittenkin täytyisi myydä alle viiden vuoden ja periaate että sen mahdollisuuden pidän vai että se ukko ehtii saamaan luopujan tuen? Muutenhan toki voivat viivyttää sukupolvenvaihdostaan pitkään, saa sen tehdä. Mutta ilman luopujan tukea. Kantaa ratkaisuun ottamatta maatalous/veronkiertoneuvojani minulle näitä puhe-elimessä selitti. Minä en ole siitä luomuviljelijästä riippuvainen. Hän on jossain määrin (tää luopujan tuki) minun ratkaisustani. Jota en noin päin halua tehdä. Enhän minä hänen sopimustaan ole katkaisemassa, en vain haluaisi ylimääräisesti nyt jatkaa sitä jo yli voimassaolevan (kaksi vuotta vielä) sopimuksen.
Viimeksi muokannut Gat, 06.05.2014 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sama paksummalla rautalangalla:

Q: Mihin tarvitset ylimääräistä rahaa?
A: Et mihinkään.
Q: Mihin näin ollen tarvitset optiota likvidoida omaisuuttasi?
A: Et mihinkään.

Ainoa kysymys tässä on se, pääsisitkö ekan kerran eläissäsi vaikuttamaan - edes haitallisesti - toimillasi jonkun toisen elämään. Kuten aina ennenkin, aika ja paikka ja nyt myös motiivi kuulostaa täysin väärältä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hans Jörgen kirjoitti:
Ainoa kysymys tässä on se, pääsisitkö ekan kerran eläissäsi vaikuttamaan - edes haitallisesti - toimillasi jonkun toisen elämään. Kuten aina ennenkin, aika ja paikka ja nyt myös motiivi kuulostaa täysin väärältä.
Jos mäkin haluan vaikka ulkomaanmatkailla? Ei mun ole pakko suostua tuohon vuokran ylimäärään. Jospas joku muukin kärsisi välillä? Onhan se saanut todistetusti pilluakin ilmaiseksi, eikö se riitä? :mrgreen: Nyt mun valinnat olis sillä. Ihan samasta syystä en suostunut sen toisenkaan luomufirman sopimusta. Eikä se tuohon loppuisi. Jos hengissä olen, viiden vuoden päästä taas sama "moraalinen" velvoite, vaikka sitten viimeistään lähtisin humputtelemaan, koska muthan perii Suomen valtio. Ja siis oikeesti mää kärsin rökäletappion KKOn ja metsätuhojen takia.

Meinaatko nää, että mun pitäsi TYKÄTÄ IHMISISTÄ? Eihän nekään minusta piittaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4297
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jos välität ympäristöstä, niin tottakai vuokraat vain maajussille joka viljelee suorakylvöllä. Luomu on hirvein mahdollinen vaihtoeehto.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Kyllä ne Carlsbergilla piittaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ööh sun ensisijainen intressi on turvata loppuelämälle jonkinlainen säännöllinen tulotaso ja sulla on siis joko tilaisuus hävittää pääomaasi taivaan tuuliin tai sitten neuvotella sille parempi tuotto koska vuokraaja tarvitsee maatasi erityisen paljon. Eh. Taidat olla lopullisesti höperöitynyt. Nosta maan vuokan hintaa, ukko saa luopumistuet ja sinä enemmän fyrkkaa ja ainoa häviäjä on, kuten tavallista, ei-kepulaiset veronmaksajat.

Pääoman siirrettävyyden voit turvata vuokrasopimuksiin otettavilla irtisanomisklausuuleilla jos ne ovat mahdollisia tai sitten ajattelet kuten normaali-ihmiset, että jos oikeasti rahaa tarvitset niin sullahan on vitusti pääomaa jota vastaan saa halpaa vakuudellista lainaa pankista. Jos et ole investoimassa pääomaasi johonkin muuhun tuottavaan, koko plänisi on ihan idari.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:Ööh sun ensisijainen intressi on turvata loppuelämälle jonkinlainen säännöllinen tulotaso ja sulla on siis joko tilaisuus hävittää pääomaasi taivaan tuuliin tai sitten neuvotella sille parempi tuotto koska vuokraaja tarvitsee maatasi erityisen paljon. Eh. Taidat olla lopullisesti höperöitynyt. Nosta maan vuokan hintaa, ukko saa luopumistuet ja sinä enemmän fyrkkaa ja ainoa häviäjä on, kuten tavallista, ei-kepulaiset veronmaksajat.
Tämä. Mies tarvitsee maatasi kovasti. Hän on varmaan valmis sen takia maksamaan tavallista parempaa vuokraa. Jos ei ole, niin voi voi. Sun pitää saada pääomallesi mahdollisimman hyvä tuotto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25728
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Q7 oli ma tuulilasin vaihdossa. Nyt huomasin A-pilareissa molemmin puolin muutaman hennon tahran. A-pilareissa vaalea kangas. Harmi, että en ollut ottanut kuvia etukäteen. Aiemminkin kokemuksia, että huoltoreiskat sotkevat auton.

Täytyy mennä tänään selvittämään asiaa.

En toki voi olla 130%:n varma, ettei tahroja ollut aiemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja MrM »

Gat kirjoitti:Jos en jatka sopimusta, niin silloin olen oman etuni mukaan toimiva paha jätkä. Tosin olenhan minäkin silmilleni niin saanut, että kärsikööt välillä muutkin.
En ole ihan varma onko maailmassa kovinkaan montaa muuta ihmistä, joka pääsisi peukaloita pyörittäen peritystä satojen tuhansien omaisuudesta samaan lopputulemaan. Kuulostaa kyllä pelkältä kärsimykseltä tuollainen taloudellinen riippumattomuus ja toimeentulemisestaan stressaamattomuus, mutta enhän minä noista raha-asioista toisaalta mitään tiedä. Kunhan olen puol vuotta funtsinut että mistä saisi 300 egeä ylimääräistä että saisi edes auton huollettua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

MrM kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jos en jatka sopimusta, niin silloin olen oman etuni mukaan toimiva paha jätkä. Tosin olenhan minäkin silmilleni niin saanut, että kärsikööt välillä muutkin.
En ole ihan varma onko maailmassa kovinkaan montaa muuta ihmistä, joka pääsisi peukaloita pyörittäen peritystä satojen tuhansien omaisuudesta samaan lopputulemaan. Kuulostaa kyllä pelkältä kärsimykseltä tuollainen taloudellinen riippumattomuus ja toimeentulemisestaan stressaamattomuus, mutta enhän minä noista raha-asioista toisaalta mitään tiedä. Kunhan olen puol vuotta funtsinut että mistä saisi 300 egeä ylimääräistä että saisi edes auton huollettua.
Meinasin kirjoittaa jotain tuumistani itse ongelmaan, kannattavuuksista niin tai näin sun muuta.

Mutta kommenttisi vitutti niin, että näissä Karhuissa sanon tähän hätään vain:
Montako kertaa minun pitää sanoa, että MINÄ_EN_OLE_PERINYT_YHTÄÄN_MITÄÄN.
Enkä koskaan perikään kuin vanhempieni rähjäiset huonekalut, kirjastosta poistetut kirjat, vanhat vaatteet ja sisämaa-mökkinsä Joroisissa, mökin jonka katto on sortunut korjauskelvottomaksi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Montako kertaa minun pitää sanoa, että MINÄ_EN_OLE_PERINYT_YHTÄÄN_MITÄÄN.
Totta munassa perit. Se oli vain kaupaksi naamioitu kepulaisjärjestely.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Mäkään en ole käynyt ulkomailla sitten 1977.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Montako kertaa minun pitää sanoa, että MINÄ_EN_OLE_PERINYT_YHTÄÄN_MITÄÄN.
Totta munassa perit. Se oli vain kaupaksi naamioitu kepulaisjärjestely.
Luulis sun nipottavana juristina tajuavan eron.
Maksoin mitä myyjä pyysi. Ihan alan normaalitaksan. Sukupolvenvaihdos on vaikka sitten kepulaisten järkkäämä verohelpotus siitä. Menepä vittulemaan tästä jokaiselle Suomen maatilalle, useilla isännillä on haulikko. Niin ja vaaleissa voit vaikuttaa.

Minä toki testamentin mukaan myös perin enoni omaisuuden, sekä tilan että rahat. Se on eri asia kuin kauppa, kyllä tiedät. Liikuttavaa kyllä testamenttiakaan ei ole kumottu, mutta silti en saa tarpeellista rahaperintöä, joka laskelmien mukaan olisi ollut tarpeen että tilaa voi jatkaa. Hieman erilaista kuin niissä maissa, jossa testamentilla voi sivuuttaa jopa rintaperillisen. Minä taas testamentinsaajana en perinyt mitään.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Millä rahalla sä sen tilan maksoit, jollet perinyt mitään? Tuolla kaavalla sulla pitäisi olla tilan verran velkaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin