Tulinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Faghag

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hunajaa!
:h: :h: :h:


:gee:
Kevättä rinnoissa? Love is in the air? Tosiaan, tänään onkin hieman valoisampi päivä... erittäin hyvä päivä harrastaa kiintiönussimista :h:
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tarja Halonen ois tänään nelivitosessa. Jo on aikoihin eletty.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Tarja Halonen ois tänään nelivitosessa. Jo on aikoihin eletty.

Hahah... toivottavasti se ei laula.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Tarja Halonen ois tänään nelivitosessa. Jo on aikoihin eletty.
Joo, mä luin kans lehdestä :D heh. Mahooton tuo kepakko. Eiku Tarja.
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tarja Halonen ois tänään nelivitosessa. Jo on aikoihin eletty.
Hahah... toivottavasti se ei laula.
M.A. Numminen kaiketi paikalla laulaa, noiden duetto voisi olla aika järisyttävä elämys.
hebuli

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ElanorRaven kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
No kun te olette molemmat niin synkeää goottia että.
Mistä lähtien minä olen mahtanut olla gootti? :roll:
Ekkös sä kertonut pukeutuvasi lähinnä mustaan, ja mikäs toi keskiaikainen goottihirviökin tuossa avattaressa on? En mä mihinkään musasuuntaukseen niinkään viitannut...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
:h: :h: :h:


:gee:
Kevättä rinnoissa? Love is in the air? Tosiaan, tänään onkin hieman valoisampi päivä... erittäin hyvä päivä harrastaa kiintiönussimista :h:
Mä tykkään kityläisistä!

Juu, on tämä päivä parempi kuin eilinen. Eilen ostin muuten diiviidii-laitteen. Tänään tuntematon mies kopeloi rintojani. Ja tuntematon nainen asensi ne mammografia-laitteen levyjen väliin. Rintani ovat kunnossa. Aika himottavat ne kyllä mielestäni tänäänkin ovat. Vähän ovat pienentyneet, kun minäkin olen. Ne on jotenkin aika söpöt.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kity-miehet on ihanii!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pamahti lista tässä kuussa tehtävistä keikoista, eipähän tarvitse miettiä mitä tekisi. Saa siis ooppeli kyytiä ympäri maata ja tapaamaan ihmisiä itä erilaisimmissa paikoissa.

Tosin alkaa aika alhaalta kun huomenissa pitää matkustaa Turkuseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hitto ko oon täpinöissäni mun uudesta ämpee3:sta. Miten voikin ihminen tulla iloseks yhestä pienestä laitteesta. Lenkkijalkaa jo vipattaa kun oottelen et saan piisit koneelle.
Siivouksen sain suoritettua, vielä pitäs parit valokuva-albumit ostaa ni saisin kuvatuksetkin järjestykseen. Nyt kaffetta kehiin.
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Suvinen kirjoitti:Soitinpas! Ja pääsin! Siis työhaastatteluun torstaina... jesh!

Pakko laittaa tähän: :cheer:
Onnea Onnea! Hyvin se haastattelu menee. Pahin takana, eiks je?!11
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:Ekkös sä kertonut pukeutuvasi lähinnä mustaan, ja mikäs toi keskiaikainen goottihirviökin tuossa avattaressa on? En mä mihinkään musasuuntaukseen niinkään viitannut...
Ei pelkkä musta vaatetus tee kenestäkään goottia :) "Oikeat" gootit nauraisivat mut pihalle jos yrittäisin edes väittääkin olevani gootti. En meikkaa juuri laisinkaan, varsinkaan arkena, ja vaatteet on ihan tavalliset, mitä nyt sattuvat olemaan mustia. Jos johonkin suuntaan pitäisi itseäni lokeroida, niin kyllä se sitten ennemmin menisi siihen hevariosastoon, mutta tuskin kelpaisin sinnekään :P Nykyään kaikki on niin tarkkoja siitä, että on "true". Minä olen mitä olen, turha olla tuppaamatta itseään mihinkään luukkuun kun aina kuitenkin saisi kuulla että Et sä ole "oikea"... Niin olen sitten vaan minä.
HoundDog

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Keikaus kirjoitti:I love you all!
Lupaat vaan.

Tuosta tulikin mieleeni. Kävimpä tuossa lähiostarilla päivällä lounastamassa. Hyvää oli. Suikaloitua härkää (=nautaa?) salaattipedillä. Kohtuuhintainen ja riittoisa. No niin, no. Ajauduin siinä ruokailessa silmäkontaktiin nuorehkon tummahipiäisen naisen kanssa. Syntyperältään ehkä tuolta somalian suunnalta. Arvelisin. Minähän en mistään mitään tiedä, mutta arvaisin että kyseessä oli silmäpeli. Oliskos ollut vähän kiinnostunut? Eikös heillä ole, muslimeita kun ovat, joku roti noissa hommissa. No mutta. Oikeen oli näpsäkän oloinen yönmusta nainen. Tuli vaan Keikauksesta mieleen...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä laitoin pari hakemusta vetämään ihan mahdottomiin paikkoihin.. :oops: *tökkii kepillä jäitä*
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:Soitinpas! Ja pääsin! Siis työhaastatteluun torstaina... jesh!

Pakko laittaa tähän: :cheer:
Mahtavaa, onnea!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HoundDog kirjoitti: Lupaat vaan.

Oikeen oli näpsäkän oloinen yönmusta nainen. Tuli vaan Keikauksesta mieleen...
Ahhahaah!
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:Ei pelkkä musta vaatetus tee kenestäkään goottia :) "Oikeat" gootit nauraisivat mut pihalle jos yrittäisin edes väittääkin olevani gootti. En meikkaa juuri laisinkaan, varsinkaan arkena, ja vaatteet on ihan tavalliset, mitä nyt sattuvat olemaan mustia. Jos johonkin suuntaan pitäisi itseäni lokeroida, niin kyllä se sitten ennemmin menisi siihen hevariosastoon, mutta tuskin kelpaisin sinnekään :P Nykyään kaikki on niin tarkkoja siitä, että on "true".
Goottipiirit ainakin tampereella on niin sisäänpäin lämpeäviä että oksat pois. Pakko olla nimenomaan niin saatanan TRUE että niissä saa itselleen ystäviä. Pukeusun itsekin mustaan vapaa-ajalla mutta töitteni takia mörkönä pyöriminen ei oikein onnistu, tai onnistuisi mutta uskon että vaikutus ei olisi hommiani helpottava. Mutta kyllä se sisäinen hevari herää henkiin kun on menossa keikalle/baariin.
Minä olen mitä olen, turha olla tuppaamatta itseään mihinkään luukkuun kun aina kuitenkin saisi kuulla että Et sä ole "oikea"... Niin olen sitten vaan minä.
Plikka nakkas päivän parhaan kommentin. Juuri näin!

Aikani hevari/gootti ympyröissä vaelluttani heilautin kättäni mokomalle sakille jatkoin omalla tielläni, vittu kuuntelen oman makuni mukaista musiikkia ja siihen en saatana komeita releitä tarvitse. Samallalailla se musiikki kolahtaa Nalle Puh-Boxsereissa kuin niittivöissä ja nahkahousuissa. Ja muutenkin ajatus itsensä sorvaamisesta johonkin tiettyyn muottiin etoo. Mie oon mie ja jos ei kelpaa niin painukaa vittuun.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Odotan yönmustaltani mielenkiintoista raporttia tulevalta illalta. Hänet, tuon pitkän, komean, tulisen ja älykkään mustan asianajajamiehen on kutsunut illalliselle joku homotuomari. Yönmusta on niin hauska kun se neitimäisesti lähettelee mulle Iik!-viestejä aiheen tiimoilta. Mä vähän kiusaan sitä kertomalla kuinka homoeroottinen tilanne mielestäni on. Ja se tuomari on joku pieni tumma mies. Lääh!

Eilen yönmusta sanoi panevansa hopeiset, sydämenmuotoiset kalvosimet hihansuihin, jotta tuomari voisi tulla julkisesti kaapista ulos hänen seurassaan. Paita on kuulemma siniraitainen. Ehdotin hänelle vaaleanpunaista, mutta hänellä ei muka ollut sellaista. Yönmusta on kyllä aika laadukkaiden vaatteiden (kosmetiikasta puhumattakaan) ystävä. Sillä on sellaisia ihania Pink-paitojakin. No, tuskin sen perseneitsyys tänä iltana menee, kun se tuomari oli sanonut, että yönmusta voi tuoda tyttöystävänsä mukanaan, jos sillä on sellainen.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:
Miksi kerroit tämän kaiken? Siis ihan ilman vittuilun tynkääkään, miksi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Miksi kerroit tämän kaiken? Siis ihan ilman vittuilun tynkääkään, miksi?
Koska tarina on mielestäni hauska. Veikkaan, että ainakin muutamaa ihmistä kiinnostaa. Sinua nyt ei tietenkään, mutta en minä näitä juttujani sinulle kirjoitakaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Odotan yönmustaltani mielenkiintoista raporttia tulevalta illalta. Hänet, tuon pitkän, komean, tulisen ja älykkään mustan asianajajamiehen on kutsunut illalliselle joku homotuomari.
No, tuskin sen perseneitsyys tänä iltana menee, kun se tuomari oli sanonut, että yönmusta voi tuoda tyttöystävänsä mukanaan, jos sillä on sellainen.
Mikset mennyt? Vai onko paikka jossain kaukana? En ole tätä suhdettasi ihan niin tarkkaan seurannut :)
Ranskan Paraisissa.. Ei helkkari, munhan olisi pitänyt ottaa istuinsuojatkin mukaan, ettei tuomarin tuoli olisi kastunut.
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Nimensä mukainen tulinen päivä ollut tänään :maanantai:

Pääsinpäs eilen laukomaan totuuksia kun ylemmät päälliköt ja esimiehet niitä tahtoi. :twisted:

Tänään näytti ettei ne osaa tervehtiä kun ego oli saanut kunnon kolauksen, eivätkä myöntäneet virheitään.
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Sinua nyt ei tietenkään, mutta en minä näitä juttujani sinulle kirjoitakaan.
Älä akka aliarvioi huumorintajuani.

Kyllä juttu oli hauska, mutta ihmetytti että vallanko oikeasti karvaton täti toivoo oman kotineekerinsä joutuvan jonkun perverssin tuomarin raiskaamaksi? Mielestäni moinen toive on sangen julma ja epäinhimillinen, peräti irstas.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sinua nyt ei tietenkään, mutta en minä näitä juttujani sinulle kirjoitakaan.
Älä akka aliarvioi huumorintajuani.

Kyllä juttu oli hauska, mutta ihmetytti että vallanko oikeasti karvaton täti toivoo oman kotineekerinsä joutuvan jonkun perverssin tuomarin raiskaamaksi? Mielestäni moinen toive on sangen julma ja epäinhimillinen, peräti irstas.
Höpö höpö, en minä mistään raiskauksista unelmoi. Sitäpaitsi yönmusta on pitkä ja pikkasen lihaksikaskin, joten ei sitä yksi pikku-ukko noin vain raiskaa. Mun mielestä tilanne on vain äärimmäisen eroottinen.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei helvetti, mikä olotila! Pyörryttää niin paljon, että pelkään kopsahtavani työtuolilta alas. En tahdo tulla kipiäksi! Onneksi, on Finnrexiniä mukissa edes lumelääkkeenä. Ja 50 min enää töitä. Kestänpäs!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin