Tulinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti: Aikani hevari/gootti ympyröissä vaellettuani heilautin kättäni mokomalle sakille jatkoin omalla tielläni, vittu kuuntelen oman makuni mukaista musiikkia ja siihen en saatana komeita releitä tarvitse. Samallalailla se musiikki kolahtaa Nalle Puh-Boxsereissa kuin niittivöissä ja nahkahousuissa. Ja muutenkin ajatus itsensä sorvaamisesta johonkin tiettyyn muottiin etoo. Mie oon mie ja jos ei kelpaa niin painukaa vittuun.
Tässä on niin noheva tokaisu että on aivan pakko kompuroida. Lihavoitua kohtaa komppaan vielä sillä että suurin osa tuosta porukasta on kaikenlisäksi niin saatanan pässiä että ihan heikottaa.
slam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkumaan kohta ja vähän vettä voisi juoksuttaa kurkusta alas.
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lapitii kirjoitti:Kerrankin hyvä ja asiallinen 4D-dokkari: Lemmikit kauneuskirurgilla.
Vähänkö pisti vihaks varsinkin se koirien haukkuleikkaus. :/
En pystynyt katsomaan. Nainen tuli kertomaan juttuja tuosta mutta pyysin olemaan hiljaa. Ton haukkujutun kuulin ja ahdistaa.
nypari

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Kerrankin hyvä ja asiallinen 4D-dokkari: Lemmikit kauneuskirurgilla.
Vähänkö pisti vihaks varsinkin se koirien haukkuleikkaus. :/
En pystynyt katsomaan. Nainen tuli kertomaan juttuja tuosta mutta pyysin olemaan hiljaa. Ton haukkujutun kuulin ja ahdistaa.
Täälläkin usein katsotaan 4D, mutta toi aihe oli jotenkin etova. Luulen pystyväni jo etukäteen kuvittelemaan, mitä dokkari pitää sisällään.
Viimeksi muokannut nypari, 03.01.2006 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Lapitii kirjoitti:Kerrankin hyvä ja asiallinen 4D-dokkari: Lemmikit kauneuskirurgilla.
Vähänkö pisti vihaks varsinkin se koirien haukkuleikkaus. :/
Eih...

Tuollaiset isännät / emännät joutaisivat itse puukon alle. Niille vois ensikättelyssä asentaa aivot.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nypari kirjoitti: Täälläkin usein katsotaan 4D, mutta toi aihe oli jotenkin etova. Luulen pystyväni jo etukäteen kuvittelemaan, mitä dokkari pitää sisällään.
Musta toi oli oikein asiallinen ja sopivan kriittinen, eikä sellasta turhaa mitäänsanomatonta tirkistelyä ja mässäilyä mitä 4D:t yleensä.

Taiskin olla brittiläinen, ja kyllähän siinä mainittiinkin että ko. leikkaukset on kiellettyjä Englannissa ja monissa muissa maissa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nypari

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lapitii kirjoitti:
nypari kirjoitti: Täälläkin usein katsotaan 4D, mutta toi aihe oli jotenkin etova. Luulen pystyväni jo etukäteen kuvittelemaan, mitä dokkari pitää sisällään.
Musta toi oli oikein asiallinen ja sopivan kriittinen, eikä sellasta turhaa mitäänsanomatonta tirkistelyä ja mässäilyä mitä 4D:t yleensä.

Taiskin olla brittiläinen, ja kyllähän siinä mainittiinkin että ko. leikkaukset on kiellettyjä Englannissa ja monissa muissa maissa.
Siis hyvä dokkari. Otitko nauhalle?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Paskanvitunmarjat, taas nälkä.
Ja tekee mieli pizzaa, kuten viime yönäkin. Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nypari kirjoitti: Siis hyvä dokkari. Otitko nauhalle?
E... Ja eipä siinä kai sinänsä mitään kovin yllättävää ollut, paitsi että koirien palli-implanteista en ollu tietoinen. Kuulemma niitä haluaa koirilleen vaan miehet. "Minä ja Boxter olemme molemmat kovin ylpeitä varustelustamme." :P

Edit: Täällä meillä ei moisille kapistuksille ole ollut tarvetta. :D
Edit2: Hävytön linkki poistettu.
Viimeksi muokannut Lapitii, 04.01.2006 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Turbohaltija

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Menen shakkikirjan kaa sänkyyn, hyvää yötä kaikille.
Sä et nyt sit lue tätä, mut mä muuten aloin tänään seurata Päivän siirto -shakkipalstaa Hesarista! Enempään kirjallisuuteen perehtyminen saa minun puolestani odottaa, vaikka ainakin kerran olen kyllä nähnyt jo shakkinappuloita unessanikin.
Mulle ei tule Hesaria, mutta tuo on varmasti mielenkiintoista. Mua vähän harmittaa, kun pitää kahteen tenttiin stressata tässä samaan aikaan niin ei voi kunnolla keskittyä shakkeiluun. Luin tosin opaskirjaa puoli yhteen asti yöllä...

Lolita kirjoitti:

Leffassa kävin ja tajusin, että olen saattanut talouteni totaalisesti kuralle. Maksoin vastikkeen ja nyt ei sitten edes ruokaa ostella vähään aikaan. Vittupaskasaatana.

Joo, ihan sama vika. Mutta kaurapuuro ja hernekeitto ovat loppujen lopuksi yllättävän hyvää ruokaa!
Exsat

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lapitii kirjoitti:
nypari kirjoitti: Siis hyvä dokkari. Otitko nauhalle?
E... Ja eipä siinä kai sinänsä mitään kovin yllättävää ollut, paitsi että koirien palli-implanteista en ollu tietoinen.
Tositarina koiranäyttelystä Suomessa: Amerikan tuontipentu ekaa kertaa juniorikehässä. Tuomari kokeilee kivekset (kuten aina uroskoirilta), katsoo epäuskoisena koiran omistajaa, kokeilee uudelleen ja huokaisee. Pyytää vielä kehätoimitsijaa kokeilemaan kiveksiä ja vihdoin uskaltautuu sanomaan koiran omistajalle: "Tällä koiralla on kolme kivestä."

Asiaa tutkittiin ja selvisi, että kun toinen kiveksistä ei ollut laskeutunut normaalisti, niin kasvattaja oli käynyt asennuttamassa koiralle silikoonikiveksen tilalle. Myöhemmin koiran oma kives olikin laskeutunut normaalisti ja.. no, lopputulos tulikin jo edellä selvitettyä.
slam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
slam kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Syö :)
syä ite! + ime! :lol:
Ai minuako tarkoitit?
Söisin ja imisin, jos olisi jotain syötävää tai imettävää, eheheh :D Siis kun se liha nimenomaan puuttuu tällä hetkellä tästä minun sopasta.
aha.
Vastaa Viestiin