Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Me insinöörit voidaan kertoa loogisia perusteluita. Niitä kyllä tulikin tuossa jo. Voimme kertoa myös loogisia ratkisuehdotuksia. Tässä yksi: Jos rouva haluaa rakentaa, niin rouva on hyvä vaan, kunhan rahoittaa hankkeensa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

KKK kirjoitti:No se. Hartiapankin varaan en laske paljoakaan, kun ikinä en ole rakennushommia tehnyt. Joku laminaatin paikalleennakkelu, kaakelointi ja tapetointi-maalaus "sujuu", mutta muu onkin täysin hepreaa.
Talopaketteja saa myös avaimet käteen toimituksella. Lopullinen hinta on aika hyvin arvioitavissa, kun paketin hinnan päälle tulee esim. vain maatyöt ja viranomaismaksut. Nopeella vilkasulla 120m2 talo 160k + autotalli 10-20k lisähintaa koosta riippuen, eli reilu 200k + tontti saa talon. Ei mitään luksusta (lue: halvimmat mahdolliset materiaalit), mutta noudattanee nykyisiä rakennusmääräyksiä. Onko se paljon vai vähän lienee vähän maku ja asuinkunta kysymys.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mahtaakohan rouvalle riittää 120m2?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Mahtaakohan rouvalle riittää 120m2?
Useimmille ei riitä 120mm. :kainalopieru:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Seuraavaksi puusepälle tilaamaan takka- ja pukuhuoneiden ulko-ovia.
Sitten onkin taasen moottoritie kuuma.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onhan tässä itsellä ihan oikea ongelmakin tullut eteen. Nimittäin joulukuun Lapin reissuun tarttis saada kattotelineet ja suksiboxi - joko vuokrata tai lainaksi. Mut koska autossamme ei ole kiinteitä telineitä (siis niitä kiskoja) katolla, tuo vuokraaminen ei oikein onnistu. Enkä ole keneltäkään tutulta tai kylänmieheltä lainaksi saanut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mut koska autossamme ei ole kiinteitä telineitä (siis niitä kiskoja) katolla, tuo vuokraaminen ei oikein onnistu.
Osta omat. Bilteman telineet maksaa 33€.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Osta omat. Bilteman telineet maksaa 33€.
Just huomasin samat :D Täytyy käydä (työajalla) sovittamassa, jos sopisivat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Moni. Nyt vaan vaimolle sanomaan että lääkäri ja lakimies kielsi.
Sisukaan ei suosittele.
Fraktaalihörhö sanoo myös epäilevän sanansa: Harva tuttavien tai sukulaisten tervekkään parisuhde on kestänyt talon rakennus-projektia. Saati sitten kun sinulla on ollut noita haasteita ihan tarpeeksi.

Kuten sanoitkin: Ei hyvä idea.

Voimia neuvotteluihin!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nyt kun sitä pappia ei saatu julistamaan hankkeen synkkyyttä, niin minä kannan korteni kekoon uskomattomien puolesta yhtymällä varoitusten sanaan jonkinlaisena uskomattomien erityisedustajana; Aivan Uskomattomana.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis kai käydä treffeillä vähän useammin kuin 11 vuoden välein. Ei ollut mikään menestystarina.


Eikun Tapparan peli, hyvä ettei mennyt pidempään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin