Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ameriikan mediat tulevat tykkäämään tästä Putler nimityksestä. KKK:n kannattaisi hakea kopiosuoja mitä pikimmiten.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Diddley Bow kirjoitti:Ameriikan mediat tulevat tykkäämään tästä Putler nimityksestä. KKK:n kannattaisi hakea kopiosuoja mitä pikimmiten.
KKK on vähän myöhässä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kovin rosvo oli kai kuitenkin Stalin, ja Putin sopii siihen oikein mainiosti ihan au naturel. Harmi vain, että itänaapureille Isä Aurinkoinen on tosiaan Isä Aurinkoinen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:Kovin rosvo oli kai kuitenkin Stalin, ja Putin sopii siihen oikein mainiosti ihan au naturel. Harmi vain, että itänaapureille Isä Aurinkoinen on tosiaan Isä Aurinkoinen.
Putlin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aasi kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Ameriikan mediat tulevat tykkäämään tästä Putler nimityksestä. KKK:n kannattaisi hakea kopiosuoja mitä pikimmiten.
KKK on vähän myöhässä.
Selkee homma!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaga, etkös se ollut sinä, joka ehti ehdottaa Bilteman kattotelinettä? Noh, muutaman tunnin sovittelin, mut tekemätön paikka. Ja tekemätön tuote. Mm. kiristystassu oli päin vittua, eikä itse telineputki mahtunut aukostaan. Palautin paskan, johon neuvonnasta äijä komppasi todeten, ettei koko tuotetta pitäisi olla myynnissä. Pahoitteli, ettei ollut paikalla, kun sitä kyselin ja ostin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vaga, etkös se ollut sinä, joka ehti ehdottaa Bilteman kattotelinettä?
Jep, minä. Ehdinkin just pohtia miten telineiden kanssa kävi. Sääli ettei toimi. Olis ollut edullinen ratkaisu.

Tosta mallista ei mulla ollut kokemusta. Kattokaarellisiin autoihin tarkoitetut telineet toimii ihan hyvin, mutta eivät ole ihan yhtä ketteriä asentaa katolle kuin Thulet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Jep. No, onneksi on reissuun vielä aikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oletko käynyt merkkiliikkeestä kysymässä mallikohtaisten kattotelineiden hintaa? Hyvällä tuurilla sellaiset saattaisi löytyä käytettynäkin netistä. Ainakin joillekin kavereille on noita mallikohtaisia telineitä jäänyt käsiin autonvaihdon yhteydessä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jee, leima tuli. Nyt saa vaimokin illalla kyytiä, jollei Herkkusieniliiga osoittaudu kiinnostavammaksi.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Oletko käynyt merkkiliikkeestä kysymässä mallikohtaisten kattotelineiden hintaa? Hyvällä tuurilla sellaiset saattaisi löytyä käytettynäkin netistä. Ainakin joillekin kavereille on noita mallikohtaisia telineitä jäänyt käsiin autonvaihdon yhteydessä.
Tojotan huoltoon soitin, mut ei niillä ollut vuokravehkeitä. Toi netti on seuraava askel. Kiitos vaan vihjeistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Auto pajalle, ja leima paperiin tai auto mereen -tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

aasi kirjoitti:KKK on vähän myöhässä.
En minä tuota keksinyt enkä niin kai väittänytkään, jostain keksustelupalstalta bongasin.. Nappinimitys silti :)
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin