Torstaina kesä yllätti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi voinut katsoa lämpömittaria ennen lenkille lähtöä, välikerrasto oli vähän liikaa. Milloin tämä hikoilu loppuu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävelin ja metroilin puolen tunnin matkan 20 minuutissa.. Bussilla olisin ollut perillä 25 minuutissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Onko ihan ebolaa vai normi settiä?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivän haastavin kolkuttelee eli lounaspaikan valinta. Edun ruokaisa salaatti olis kuusi euroa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:^Onko ihan ebolaa vai normi settiä?
Oireita..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskaa yrittää kerätä saldotunteja välipäiviä varten. Puoli tuntia päivässä riittäisi, mutta alkaa tökkimään sekin jo melkoisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja KKK »

Päivän tunkkausannos - nassipurkkiin OpenVpn (virtuaalikoneeseen). Kolmannella yrityksellä putki auki maailmalle, mutta mitenkäs kun sisäverkosta ei enää siihen virtsukkaan pääse käsiksi. Lisää opiskelua, grr...
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vitsit mikä ilma: karsee tuuli, mutta aurinko paistaa JA vettä sataa ja ukkonenkin just jyrähti. Onneksi ehdin alta pois.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kävin juoksemassa kympin, sortseissa tarkeni hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mikä vitun buumi nyt on menossa, kun yksi sun toinen puhuu mukavuusalueesta ja erityisesti sieltä poistumisesta?!??!!! Jos on ikänsä elänyt ns. mukavuusalueensa ulkopuolella (niinq epämukavuusalueella), niin on vaihteeksi ihan saatanan mukavaa, kun on löytänyt mukavuusalueen. Ihan ekojen joukossa en pyrkis sieltä pois.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Mikä vitun buumi nyt on menossa, kun yksi sun toinen puhuu mukavuusalueesta ja erityisesti sieltä poistumisesta?!??!!! Jos on ikänsä elänyt ns. mukavuusalueensa ulkopuolella (niinq epämukavuusalueella), niin on vaihteeksi ihan saatanan mukavaa, kun on löytänyt mukavuusalueen. Ihan ekojen joukossa en pyrkis sieltä pois.
Mitä vikaa itsensä haastamisessa ja kehittämisessä on?
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei mitään, mutta monet noista jutuista kuulostavat tyhjältä lässytykseltä. Itsensä voi haastaa ja itseään kehittää ihan muillakin tavoin kuin käyttämällä jotain sisällöttömiä trenditermejä.

Lisäksi moni poistunee mukavuusalueeltaan ihan huomaamattaankin, jos kokee siihen tarvetta eli on vaikka tyytymätön työhönsä tai elämäänsä noin yleensä. Ihminen yleensä pyrkii silloin tekemään jotain muuttaakseen tilannetta. Sitä nyt sitten vain hienosti kutsutaan mukavuusalueelta poistumiseksi. Ja nyt tuosta poistumisesta on ilmeisesti tehty joku itsetarkoitus.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Ei mitään, mutta monet noista jutuista kuulostavat tyhjältä lässytykseltä. Itsensä voi haastaa ja itseään kehittää ihan muillakin tavoin kuin käyttämällä jotain sisällöttömiä trenditermejä.

Lisäksi moni poistunee mukavuusalueeltaan ihan huomaamattaankin, jos kokee siihen tarvetta eli on vaikka tyytymätön työhönsä tai elämäänsä noin yleensä. Ihminen yleensä pyrkii silloin tekemään jotain muuttaakseen tilannetta. Sitä nyt sitten vain hienosti kutsutaan mukavuusalueelta poistumiseksi. Ja nyt tuosta poistumisesta on ilmeisesti tehty joku itsetarkoitus.
No en mä nyt sitä trenditermiksi sanoisi, kyllä sitä on tullut kuultua pitkälti koko aikuisikä. Mutta älä anna mun keskeyttää hyvää ragetusta!
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En mä mitään ragea. En vaan jaksa käyttää silkkihansikkaita joka sanaa valitessa, vaan paan menee mitä ekana tulee. Ikävää, jos se sinua pelottaa. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:En mä mitään ragea. En vaan jaksa käyttää silkkihansikkaita joka sanaa valitessa, vaan paan menee mitä ekana tulee. Ikävää, jos se sinua pelottaa. :mrgreen:
Ainahan mä voin pyytää ylermin suajelusta vääriä sanavalintoja vastaan!
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elämä alkaa mukavuusalueen ulkopuolelta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Elämä alkaa mukavuusalueen ulkopuolelta!
Miehen elämä onkin pyrkimistä uudelleen sinne mukavuusalueelle!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja elco »

Mun mukavuusalue on mun meisselin nupissa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstaina kesä yllätti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jos elämä kusee eikä kestä sitä, niin sitten tekee sille jotain muutakin kuin ruikuttaa. "Ei pidä jäädä tuleen makaamaan." Noinhan ei tietenkään voi sanoa, vaan pitää harkita silleen hienostuneesti mukavuusalueelta poistumista.

Olen itsekin sitkutellut esim. paskassa suhteessa (toinen esimerkki voisi olla paska työ). Kesti melkein vuoden se lopettaa lopullisesti, koska jääminen oli tosiaan helpompaa kuin lähteminen. Paitsi että koko ajan oli epämääräinen turtunut ja tylsä olo. Vie oman aikansa, että on valmis muutokseen. Ja kaikki eivät koskaan ole, vaan jäävät tuleen makaamaan.

Joskus noita mukavuusaluejuttuja lukiessa on tullut tosiaan sellainen olo, että pitäisi ihan vaan tyliin huvin vuoksi poistua mukavuusalueelta. Siis ihan vaan siksi, kun on niin "hienoa" poistua mukavuusalueelta. Mutta entäs jos ei huvita, ei kiinnosta. Elämä on ihan täysi ja sopiva itselle. Miksi helvetissä silloin pitäisi poistua mistään?

Tämä lätinä ei ollut Suviselle osoitettu, vaan jatkoa omaan käsitykseeni tuosta mukavuusalueesta. Olen nimittän Suvisen kanssa samaa mieltä, vaikka käytämmekin erilaisia sanoja.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin