Thorcstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

On tänään, joko saa tumuttaa?

edit: Koska olen tissiposki, rahanahne sekä muutenvaan urpo, niin aioin olla töissä loppuviikon joten ei kunnon tumuja tällä viikkoa... mutta ottakee te kaikki mun äippiksenkin puolesta (se ei osaa ottaa!)
Viimeksi muokannut Dumari, 05.01.2006 0:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

*tuNputtaa* :kontrolli:
nypari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tänään tumutetaan semisti, vaikka huomenna työpäivä onkin. TuNputankin ehkä, koska eihän sitä baariin voi mennä, jos ei ole ottanut löysiä pois. Katsokaas naiset eivät kuulemma pidä siitä, että miehen the viimeiset sanat ovat: "Sori mutta en ollut saanut pikään aikaan."
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

nypari kirjoitti:"Sori mutta en ollut saanut pikään aikaan."
Se on se perinteinen teoria ladatun aseen kanssa liikkumisesta...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Oh. Mä sain viestin.. Serkku tulee Suomeen illalla. En tiä pitäskö päällän poNppia :think: .

Kahvia. Kiitos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täällä taas, meniskö jo nukkuumaisilleen..
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hajosipa sitten tuo muutaman kuukauden ikäinen näyttö. Onneksi on läppäri, niin pääsee edelleen Kityyn :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Paska nakki!! Kaite siinä joku takuu on, vai pudotitko sen lattialle tjtn? :)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nokkaelain

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

LillyMunster kirjoitti:Paska nakki!! Kaite siinä joku takuu on, vai pudotitko sen lattialle tjtn? :)
On takuu, mutta selittämistä voi riittää, kun pitäisi kantaa samalla kertaa takuuhuoltoon jo aiemmin hajonnutta tavaraa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hullua, hullua ja hullummaksi menee.

Joskus, harvoin, mietin mahdollista elämääni aivan normaalina perusinsinöörinä kitisevän vaimon, rääkyvän kakaralauman ja kenkääni paskantavan rakin kanssa, unohtamatta sähkövikaista Volvoa. No olutta ja mennyttä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

nokkaelain kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Paska nakki!! Kaite siinä joku takuu on, vai pudotitko sen lattialle tjtn? :)
On takuu, mutta selittämistä voi riittää, kun pitäisi kantaa samalla kertaa takuuhuoltoon jo aiemmin hajonnutta tavaraa.
Hmm... Voi olla, että ne ovat kuulleet sen ennenkin, kun joku laite tai laitteet "vain poksahti" :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:Hullua, hullua ja hullummaksi menee.

Joskus, harvoin, mietin mahdollista elämääni aivan normaalina perusinsinöörinä kitisevän vaimon, rääkyvän kakaralauman ja kenkääni paskantavan rakin kanssa, unohtamatta sähkövikaista Volvoa. No olutta ja mennyttä.
Oletko ajatellut sitä koskaan niin, ettei se vaimo kitise ja pennut ole hirviöitä? Ehkäpä asiat ovat pahemmin...
Vaimo paskantaa kenkään ja pennut on sähkövikaisia :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nokkaelain

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti:Hullua, hullua ja hullummaksi menee.

Joskus, harvoin, mietin mahdollista elämääni aivan normaalina perusinsinöörinä
Ei sitä tiedä miten äkkiä elämäntilanteet voivat muuttuakin.
(On sekin nähty kun 40-vuotias täti hankkii ensimmäisen lapsensa ja siinä sivussa saa miehen mukana tämän kahdesta edellisestä avioliitosta lapsia perheen jatkeeksi.)
Viimeksi muokannut nokkaelain, 05.01.2006 1:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

LillyMunster kirjoitti:Oletko ajatellut sitä koskaan niin, ettei se vaimo kitise ja pennut ole hirviöitä? Ehkäpä asiat ovat pahemmin...
Vaimo paskantaa kenkään ja pennut on sähkövikaisia :D
Paskantakoot kunhan ei kitise. Ja minä se sähkövikainen olen, todistettavasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt loppuu tältä illalta, runq ja nuq.
Sitten on taas uusi aamu. En edes tiedä pitääkö mennä töihin vai ei, soittavat aamulla ja ilmoittavat. Huoh.

Toivottavasti näen kauniita unia. Kaverini (nainen) oli nähnyt minusta unta viime yönä, oli kuulemma ollut aika härski uni. Minulla oli ollut siinä unessa kyrpä, sillä olin häntä nussinut :D Se oli ollut kuulemma oikealle käyrä. Pitäisiköhän käydä vastaamassa tuonne kyrvänkäyryyskyselyyn? Yritin kaveriltani kysyä, että oliko siinä ylä- tai alakäyryyttä, mutta hän ei voinut määritellä, paitsi että ylöspäin se kyrpä oli :D
Hienoa, ei siis erektiovaikeuksia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pelottavia unia!

Mä olen tänään ollut saikulla ja halaillut vähän pönttöäkin! Hyvä alku laihdutukselle.. Lisäksi olen etsinyt viimeiset kolme tuntia solo-tunnuksia ilman tulosta. Ja lähettänyt yhden elämääkin nolomman sähköpostin, jota ikävä kyllä enää en voi deletoida. Voihan pylly! Pitää varmaan mennä tutimaan nyt heti.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja tuike »

Saavuin töihin. V*ttaa jo valmiiksi. Oisin voivut jäädä kotiin nukkumaan... :krooh:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Örrör. Kohta kuputukikohtaan (dumarille tuttu paikka) harjoittelemaan käsisuuntakehän käyttöä. Örrör.

Väsy.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
aimohaiku

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bluntly kirjoitti:Joskus, harvoin, mietin mahdollista elämääni aivan normaalina perusinsinöörinä kitisevän vaimon, rääkyvän kakaralauman ja kenkääni paskantavan rakin kanssa, unohtamatta sähkövikaista Volvoa.
:lol:

Huomenta!

Viikon viimeinen työpäivä. :)
Dumari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Örrör. Kohta kuputukikohtaan (dumarille tuttu paikka) harjoittelemaan käsisuuntakehän käyttöä. Örrör.
Väsy.
Örör! Toka TPK?
Vai että kupuun meette. Onnea matkaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Örrör

Kolmas TPK.
Palkkasivat minut kiireen takia... :roll:

Eihän täällä mitään tekemistä ole! Jos vaikka lähtis tutkimusmatkalle etsimään pehmeätä alustaa vaikka torkuille...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hei mäkin haluan! Hesarissa oli ilmoitus; " Herra xxxxx xxxxx täyttää 50v. 2.2.2006, juhlii perhepiirissä Alpeilla."

Toki ilmoittaisin Dumiksen tyyliin; "Herra, Johtaja, Mr. Dumis täyttää 27v. 20.11.2006 ja dokaa kaveriipirissä Hawai:lla.... ps. sukulaiset voivat pitää kakkukahvit keskenään."
Exsat

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Töissä.

Vähän hassu olo, kun nukuttua tuli ehkä 5 tuntia. No, kotona kun kiskaisen sen eilen hankkimani 1,5l kuohuviiniä, niin sitten vasta onkin hassu olo!
millivanilli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi mua. Hytisyttää. Olisi pitänyt ottaa pipo ja lapaset eilen, mutta ei, jätin ne kotio nyt sitten on pientä kuumeenpoikasta. Onneksi tänään on varsin lyhyt työpäivä.
Starflare

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Hullua, hullua ja hullummaksi menee.

Joskus, harvoin, mietin mahdollista elämääni aivan normaalina perusinsinöörinä kitisevän vaimon, rääkyvän kakaralauman ja kenkääni paskantavan rakin kanssa, unohtamatta sähkövikaista Volvoa. No olutta ja mennyttä.
Jumalauta jätkässähän olisi ainesta kirjoittaa mitä Suomalainen arki parhaimmillaan/pahimmillaan on :D.
Vastaa Viestiin