Lomille lomps -perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Perjantai ja iltafutis odottaa. Auto taas paskana palatessa? Merkkipajakin oli niin "hyvä", että korjaamisessa unohtui kaikenlaista. Maanantaina uudelleen näytille, merkkipajat SUKAA!1!1!!11
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamulla koulutus ytimessä ja iltapäivällä haistattelu Meilahdessa, välissä takaisin tänne Lepuskiin tekemään selvitystä toilailuistani. Kivasti saa taas ravata ja missähän välissä ehtisi muka syömään?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olin jo 6.15 sorvaamassa Lohjalla. Tulin takas kotiin aamupalalle ja pesulle. Vielä vähän sorvaamista ja sen jälkeen voi aloittaa jouluvalmistelut.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kotona tyttöjen kera. Odotan jo kiimaisesti iltasalia, mä niin vuodatan hikeä. Jos eka lukis aamulehden ja hörppis kapparin pois. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään täytyy tehdä paperitöitä pois ennen lomalle jääntiä.

Audin palautus tänään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei mitään lomia, kun töitä, töitä vaan. Lomailut sitten joskus paremmalla ajalla ja säällä. Jos nyt kuitenkin noi lakisääteiset koittaisi ehtiä pitämään, ettei tule kotona sanomista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lievästi vituttaa eikun kyrpii. En tiedä ehdinkö/jaksanko raportoida ainakaan tänään.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Lievästi vituttaa eikun kyrpii. En tiedä ehdinkö/jaksanko raportoida ainakaan tänään.
Pesukone edelleen?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Otsikosta tuli heti mieleen "Hiki-Jannen" ketju Cityssä: Vangit lomille, lomps? Ko. ketju koski vankien lomia. 2004 alussa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lievästi vituttaa eikun kyrpii. En tiedä ehdinkö/jaksanko raportoida ainakaan tänään.
Pesukone edelleen?
Se, ei uskoisi mikä spektaakkeli mokomasta.
Mutta muutakin. Äiti on lopussa ja isä pitäisi toimittaa alkoholisti- tai dementiahoitokotiin. Ja joulua tehdä tässä ohella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Lievästi vituttaa eikun kyrpii. En tiedä ehdinkö/jaksanko raportoida ainakaan tänään.
Pesukone edelleen?
Se, ei uskoisi mikä spektaakkeli mokomasta.
Mutta muutakin. Äiti on lopussa ja isä pitäisi toimittaa alkoholisti- tai dementiahoitokotiin. Ja joulua tehdä tässä ohella.
Waldemar Walleniuksen sanoin: hämmentävä spektaakkeli.
Toivotan jaksamista. :boohoo:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Uusia pesukoneita saa kaupasta, jos vanha hajoaa. Löystyneen hihnan tilalle voi toki ostaa uuden ja vaihtaa itse. Viasta riippuen Gat voi korjata tai hankkia uuden.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Riemumieli kirjoitti:Uusia pesukoneita saa kaupasta, jos vanha hajoaa. Löystyneen hihnan tilalle voi toki ostaa uuden ja vaihtaa itse. Viasta riippuen Gat voi korjata tai hankkia uuden.
Kyse ei ole tuosta, mutta selittäköön Orimattilan paroni itse jos viitsii.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Uusia pesukoneita saa kaupasta, jos vanha hajoaa. Löystyneen hihnan tilalle voi toki ostaa uuden ja vaihtaa itse. Viasta riippuen Gat voi korjata tai hankkia uuden.
Uusi ostettiin rikkoutuneen pulsaattorikoneen tilalle, mutta vesiliitäntä tarvitaan. Taloyhtiön pikkuhitleri sanoi, että vessaan ei saa laittaa, alle 120 senttiä pistorasiasta ja suihkusta. Keittiöönkään ei saa laittaa, koska ei ole lattiakaivoa kuten vessassa. No eihän astianpesukoneelle keittiössä ole myöskään lattiakaivoa. Pesukoneen saisi liitettyä keittiön viemäriin jo valmiista tapista, mutta vedenottoon tarvittaisiin joku haaroituskappale. Jota kuulemma ei ole tai sitten taloyhtiö kuitenkin kieltää. Tänään saattaa tulla putkimies yksityisfirmasta katsomaan, puhelimessa piti vaikeana tapauksena. Ikävä kyllä ilmeni että tuntee taloyhtiön herrat, ja saattaa pelätä niitä natseja.

Pesukone tarvittaisiin, koska vanhempani eivät enää pääse kellarin pesutupaan kun on hankalat portaat.

Muuten äitini ja isäni ovat lähes kävely-ja toimintakyvyttömiä, isäni dementoitunut ja aivan kännissä,viisasteleva housuun kuseva mulkku joka ei kuitenkaan tajua mistään mitään, äiti vaatii että joulua tehdään mutta eivät voi tehdä mitään, enkä minäkään enää jaksa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kait siellä taloyhtiöissä nyt muillakin pesukone on, miten asia on heillä hoidettu.

Ps. Kuka sun isälle sitä viinaa kantaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:^Kait siellä taloyhtiöissä nyt muillakin pesukone on, miten asia on heillä hoidettu.

Ps. Kuka sun isälle sitä viinaa kantaa?
Minäkin eppäilen että vastaavissa asunnoissa saamalla pohjakaavalla on sekä astianpesukone että pyykinpesukone. Lienevätkö sitten itse asentaneet, vesiliitäntä tässä on ongelmana ja se, että jos virittäisin vessaan kuten aiottiin, se natsisika saisi kenties häädön aiheen. Keittiöön kävis, mutta se vaikea veden sisäänotto ja hihulihei ei lattiakaivoa. Jos siitä urputtaisivat, nidenhän pitäisi poistaa koneet koko talosta!

Pesutupaan vanhempani eivät enää pääse niitä portaita. Äiti ei osaa käyttääkään sitä konettta eikä pysty kantamaan yhtään mitään kuten pyykkiä. Isä ei suostu tekemään mitään.

Ennen me käytettiin vessassa keveitä pulsaattorikoneita suoraan suihkualtaassa vesi suoraan kraanasta. Mutta niitä vanhanajan pulsaattoreja ei enää divareistakaan löydä ja vessassa nekin olisivat laittomia. Josta tosin en välitä.

Isäni viinan ostoista, että isältähän takavarikoimme koko pankkikortin. Minä kyllästyin siihen tapaan, koska se johtaa siihen että minä olen se ainoa joka kaupasta ruokaakaan voi sitten ostaa. Äiti ei pääse kävellen lähisiwaankaan. Isälle kortti takaisin ja kas, hän pääsee sinne Siwaan kaljanostoon kaksikin kertaa päivässä.

Tänään tosin kyllästyin isän joka-aamuiseen "anna mulle yksi olut" (ja sitten ja sitten) -marinaan ja kävin isän kortilla ostamassa sille 18-päkin ja röökiä. Kaljat menee kuin viemäriin, ukko ei kun viisastelee, höpisee lähihistoriasta ja juuri äsken kusi housuunsa. Toki ostin isän kortilla myös omat kaljani ja röökini :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Hommaa teille thaimaasta, ryssistä tai jostain entisestä itä-blokista kodinhoitaja. Siivoaa isäsi kuset, hakee teille kaljaa ja lisäksi pääset polkemaan ko. naista. Toki kyseiselle naiselle paska duuni (kirjaimellisesti), mutta jos kaikki osapuolet kokevat diilin olevan ok, niin mikäs siinä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kannattaa muuttaa tänne: täällä saa pesukoneen laittaa keittiöön! Vessassa sen sijaan ei saa olla edes pistorasiaa, mutta sähkösuihku kylläkin tulee olla. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Kannattaa muuttaa tänne: täällä saa pesukoneen laittaa keittiöön! Vessassa sen sijaan ei saa olla edes pistorasiaa, mutta sähkösuihku kylläkin tulee olla. :mrgreen:
Huomaamattasi melkein kerjäät arvattavaa ja kliseistä vastinettani.
Totta kai muuttaisin sun luo, ja kun suihkun mainitsit, haluaisin pestä sun selän (peppu kuuluu selkään) sitten saippuoida sinut ihan joka paikasta, sitten huuhdella, sitten maistella tuliko varmasti puhdasta ja sitten.. you know.

Tosimaailmaan että kävi se putkimies siitä firmasta, jonka Varkauden putkimiesten listasta ekana netistä bongasin. Katseli onneksi vielä laskuttamatta. Sanoi, että onhan se keittiöön tehtävissä, mutta ei vielä tiedä miten, ja koska tuntee ne taloyhtiön viskaalit, kysynpä heiltäkin. Eli luultavasti se siitä. Melko dilemma? Kai mä itsekin voisin jotain putkiteipin kanssa laittaa vaikka vessan tarpeettomasta suihkun ei suihkusta vaan hanasta, mutta kun tästä jo tuli julkinen asia, ja jos ne kyylää, niin vanhempani ehkä saisivat häädön. Minä taas en virallisesti Varkaudessa enää asukaan, joten vanhempiani ei voine syyttää kun kehoitin sitä ekaa Wartalopuljuntalo-natsia poistumaan ja lopuksi kynnyksellä annoin hartiasta työntäen vauhtia.

Pesukonetta vakavampi juttu on vanhempani. Äiti ei pärjää yksin ollenkaan, ei saa edes ovia auki. Isä istuu taas tuossa vieressä kuset housuissa ja vaatii sytkäriä. Joita ostin hänelle parikymmentä. Ei meinannut osata avata kaljatölkkiä ja kun osasi. kaatoi sen päälleen ja lattialle. Oluensakin jo joi, mun pitäisi käydä ostamassa lisää. Edit Nyt se ei osaa sytyttää röökiä ja vaatii minua apuun. Eikä osaa avata viimeistä tölkkiään.

Luontainen keino olisi että vanhukset hoitokotiin. Mutta eipä sekään niin helppoa ole. ja parempi jos vaihtaisivat Orimattilan kansalaisiksi, että sen seudun hoitokotiin pitkän jonotuksen jälkeen pääsisivät, lyhyempi matka minulle
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Molemmat kuuluisivat laitokseen, mutta toki se on ratkaisu tuokin että juottaa juopon hengiltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihannemaailmassa Gattiksen äityli pääsisi hoitokotiin ja isukki sinne samaan hoitolaan, jossa hän olisi samalla alkoholivierotuksessa. Mutta emme elä ihannemaailmassa eikä hoitokoteihin noin vain lampsita sisään tai tungeta ketään.

Ilmeisesti voisivat kyllä periaatteessa pärjätä kotonakin, jos kävisi kotihoitaja, joka veisi ja toisi pyykin, siivoaisi ja kävisi kaupassa. Minun mummoni (yli 90 vuotta) asuu vielä kotona tuetusti. Hänellä ei tosin ole alkoholiongelmaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Ilmeisesti voisivat kyllä periaatteessa pärjätä kotonakin, jos kävisi kotihoitaja, joka veisi ja toisi pyykin, siivoaisi ja kävisi kaupassa. Minun mummoni (yli 90 vuotta) asuu vielä kotona tuetusti. Hänellä ei tosin ole alkoholiongelmaa.
Kyllähän ne pyykit ja ruoat varmaan hoituisi, mutta kun juoppo sammuu tupakin kanssa sohvalle, polttaa kämpän ja toinen ei voi edes avata ovea?
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Joo, tuo viinan vetäminen onkin ongelma. Luulin, että se tuli ilmi kommentistani. Tosin rahat pois ukolta (niin kuin oli jo kerran tehty), niin ei tule sitä viinaakaan, koska kotihoito tuskin alkaa sitä trokata.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomille lomps -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä huomaa ettei ole ollut työhaastattelussa melkein kymmeneen vuoteen. Hitto mikä kuumotusristikuulustelu.

Onneksi kertasin pari softajuttua juuri ennen lähtöä niin kooditulkinta meni sentäs oikein, kuten myös matikkakyssärit. Logiikkatesti kusi osittain, mutta todellinen ömmömmömmönjuujaa-tunne tuli kun kysymykset alkoivat koskemaan säteilyfysiikkaa.


Nyt muuten nappaan siivun Hendricksiä vaikka ei taidakkaan olla asiaa jatkoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin