Kityn tarkoitus

Yleinen lätinä jä kitinä
Turbohaltija

Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elämän tarkoitus on elää oma elämänsä, mutta mikä on kityn tarkoitus? Hmm... tasokas keskustelu?
T3000

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Olla elämän luppohetkien kulutuspaikka.
PerttiMakimaa

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kity on kaikkea:

- Elämän tylsien hetkien levähdyspaikka
- Avohoitotila
- Ajatustenvaihtopaikka
- Heruttelupaikka
- Kavereitten hakupaikka

You name it. :)
ninnithequeen

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:Olla elämän luppohetkien kulutuspaikka.
Juurikin näin.

Lisäksi voi jakaa ajatuksia (joskus jopa älykkäitäkin) ja nauraa katketakseen. Ja löytäähän täältä oikeita ystäviäkin.
T3000

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja T3000 »

PerttiMakimaa kirjoitti: - Avohoitotila
- Heruttelupaikka
En tiedä ovatko nuo tarkoituksia vai seurauksia tarkoituksesta. Itse en ainakaan näe keskustelupalstan tarkoitukseksi olla trolli-imuri ja wonkamiesten kokoontumisajo :P
slam

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

Itse yritän kehitellä sanoja ja mietintöjä... vapaasti! lukkoturpaisena ei saa aikaiseksi mitään...
PerttiMakimaa

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

T3000 kirjoitti:En tiedä ovatko nuo tarkoituksia vai seurauksia tarkoituksesta. Itse en ainakaan näe keskustelupalstan tarkoitukseksi olla trolli-imuri ja wonkamiesten kokoontumisajo :P
Keskustelupalstoissa on eroja - kuten viineissä. :)
T3000

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja T3000 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Keskustelupalstoissa on eroja - kuten viineissä. :)
Ja muuttuvat avaamisen jälkeen jossain vaiheessa etikaksi?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

T3000 kirjoitti: Ja muuttuvat avaamisen jälkeen jossain vaiheessa etikaksi?
Kyllä sitä etikkaakin juomalla känniin tulee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
T3000

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Mylwin kirjoitti:
T3000 kirjoitti: Ja muuttuvat avaamisen jälkeen jossain vaiheessa etikaksi?
Kyllä sitä etikkaakin juomalla känniin tulee.
Oletko kokeillut? Villi veikkaus olisi rajut oksennuskohtaukset muutaman paukun jälkeen.
bedlam

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nukahtamisen ja työnteon välttämiseen/siirtämiseen soveltuva konvehtirasia. Puoliksi syöty ja jo hieman kuivahtanut, mutta silti aina välillä pitää väkisin sisältöään tutkia. Suurelta osalta tylsää nougatia, mutta joskus hyvällä tuurilla sisälmyksistä lorahtaa hauskaa mömmöä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

T3000 kirjoitti:paukun jälkeen.
Joo, mutta kyllä se päähän menee. Aika etikkaista viiniä on joskus tullut juotua, tosin epähuomiossa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti: joskus hyvällä tuurilla sisälmyksistä lorahtaa hauskaa mömmöä.
Sitä kutsutaan kakaksi. Löytyy enimmäkseen paskanjauhannasta.
PerttiMakimaa

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Mylwin kirjoitti:Joo, mutta kyllä se päähän menee. Aika etikkaista viiniä on joskus tullut juotua, tosin epähuomiossa.
Epähuomiosshha? :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: joskus hyvällä tuurilla sisälmyksistä lorahtaa hauskaa mömmöä.
Sitä kutsutaan kakaksi. Löytyy enimmäkseen paskanjauhannasta.
Sitä on järkyttävän helppoa jakaa kyllä ihan mille alueelle tahansa. Mie voin antaa lähiopetusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Yönmustaritari

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Turbohaltija kirjoitti:Elämän tarkoitus on elää oma elämänsä, mutta mikä on kityn tarkoitus? Hmm... tasokas keskustelu?
Eilispäivänä koitin parhaani mukaan ottaa puheeksi, että jos teillä on mutkan kautta kuultuja työpaikkoja tiedossanne niin kannattaisiko niitä ehkä laittaa tiedoksi muille. Vaikuttaa siltä, että jos sakki täällä ei ole yksinhuoltaja, koti-isä/äiti, työtön tai muuten vaan paskahousu niin pitäisi paikoille olla kysyntää. Sakki kirjoittelee viikonpäiväketjuun, että hoh kun väsyttää ja just heräsin kun kello riipii jotain yhtä tai kahta iltapäivällä. Tekemisestä pulaa sano.........

Tekniikka & nörtteily -osastolla on vähän yritystä tiedon jakamiseen silloin tällöin mutta laihaksi jää.

Minä haluaisin täältä löytyvän mm. apuneuvoja työhön ja koulunkäyntiin, ohjelmistoihin, tekniikkaan, matematiikkaan, fysiikkaan yms. you name it. Mitä apuneuvoja. Hitto kun ei ole tarvinnut kysyä mitään. No sit ku tarvii ni postaan tänne sen eka.

EDIT: Niin niille apuneovojen kysymyksille saattaa kyl maar olla asiantuntevammat palstat alasta riippumatta mut harrastus/ammattin pohjalta uskon edelleen täältäkin löytyvän jos jonkinmoista asiantuntemusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kityn tarkoitus minulle on vieraantumiseni lisääntyminen (mihin Kityn ihmiset antavat hyvän mahdollisuuden) ja sitä seuraava kaunaisen ihmisvihani ilmentäminen. Ja minä nautin siitä.
slam

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Kityn tarkoitus minulle on vieraantumiseni lisääntyminen (mihin Kityn ihmiset antavat hyvän mahdollisuuden) ja sitä seuraava kaunaisen ihmisvihani ilmentäminen. Ja minä nautin siitä.
Kaunis kuvaus ihmiselämän addikoitumisesta pelkän ruudun äärelle... Sama on käynyt minullekkin... Työpaikkaihmiset saavat haistaa pitkät, pippelit!
Elukka

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Paikka sekä asiapitoisen mielipidekeskustelun että joutavan tajunnanvirtanaputtelun lukemiseen ja kirjoittamiseen. :napu:
Storytuuli

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

ninnithequeen kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Olla elämän luppohetkien kulutuspaikka.
Juurikin näin.
Sulla niitä luppohetkiä riittää? Mulle kanssa pari...

Eikös jouden joskus sanonut, että me vaan ollaan ja ollaan vaan? Siinä Kityn tarkoitus. Filosofisempaa analyysia en tästä saa irti.
ninnithequeen

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storytuuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Olla elämän luppohetkien kulutuspaikka.
Juurikin näin.
Sulla niitä luppohetkiä riittää? Mulle kanssa pari...
Eikös jouden joskus sanonut, että me vaan ollaan ja ollaan vaan? Siinä Kityn tarkoitus. Filosofisempaa analyysia en tästä saa irti.
Riittäähän näitä, melkein päivittäin :D

Nytkin pitäis siivota mut eih, pitää välissä aina vilasta mitä Kityyn/sättiin kuuluu :oops:

EDIT: Onneksi töissä en pääse koneelle..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En nyt tämän tarkoituksesta tiedä.

Kuhan oon ja kitisen ja kityilen. Huvin vuoksi lähinnä, usein saa nauraa niin, että vatsaan sattuu.

Ja joo. SåsiaaliPårnåa :D Yeah, juuri tämä "kertokaa kertokaa, olette te ennenkin kertoneet" Ei oikeasti niin kovin kiinnosta, mutta on hauska tietää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kityn tarkoitus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yönmustaritari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Elämän tarkoitus on elää oma elämänsä, mutta mikä on kityn tarkoitus? Hmm... tasokas keskustelu?
Eilispäivänä koitin parhaani mukaan ottaa puheeksi, että jos teillä on mutkan kautta kuultuja työpaikkoja tiedossanne niin kannattaisiko niitä ehkä laittaa tiedoksi muille
Kannattaisi! Kannatetaan!
Vastaa Viestiin