Thorcstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Mitä? Missä on pakkasta?! Täällä ropisee ränneissä. Yksi lämpöaste.
Täällä on ihan pikkisen kikkisen pakkasta.
millivanilli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Muohahahhaha!aa!!! Mä karkasin...


.. no ei vaineskaan. Työviikko on nyt ohi siistii! Ihanaa kun kerrankin en ole sopinut mitään viikonlopuksi.
Pikku-Akka

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

millivanilli kirjoitti:Muohahahhaha!aa!!! Mä karkasin...
.. no ei vaineskaan. Työviikko on nyt ohi siistii! Ihanaa kun kerrankin en ole sopinut mitään viikonlopuksi.

Täällä vielä kökitään.. Mutta vapaa viikonloppu on itelläkin. Mitä nyt hieman syömään ja leffailemaan... Jos söis sen kunniaksi poppareita ja karkkia..
nypari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Siivous edistyy, enää ei ole kuin 1,5 h:n tiskivuori, hieman pölyn pyyhkimistä ja pientä purtavaa vieraille. On se hyvä, että tähänkin puljuun joskus joku eksyy, muuten en luultavasti juurikaan siivoisi.
Faghag

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AARRGGHH!

Läheisriippuvaisuuspaniikki iski: nussu lähtee viikoksi matkoille työ tms. merkeissä. Sehän tarkoittaa, että a) nukun yksin seuraavat 7 yötä, b) ainoa seksi mitä saan, on oikean käteni säälipillun vatkausta ja c) mulle tulee julmetun ikävä :shock:
Patz

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mikä ihmeen venäläisten invaasio on käynnissä Helsingissä? Kylä täynnä turkkeja ja karvahattuja, sussiunakkoon!

Kävin ostamassa söpöltä myyjäpojalta hokkarit, jos vaikka illalla pääsisi kokeilemaan. Sanoisinko että hyvä diili, ensin -50%, siihen päälle firman lahjoittama lahjakortti ja omaa rahaa kului 20,-. Tälläista sais tapahtua enemmänkin...

Nyt lounasta naamaan ja ajoissa kotiin... ehkä.

Edit: Päivän saavutuksissa myös ensi viikolle sovittu psykologin haastattelu mahdollista uutta duunia varten.
nypari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:Tälläista sais tapahtua enemmänkin...
Vilautitko edes tizziä?
millivanilli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt iski himo, jostain syystä on aivan pakko tehdä tänään kana-avokadosalaattia, kummia mielihaluja. Pääsis tuo yksi töistä, niin voisi käyttää mut pikapikaa kaupassa.
Exsat

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

millivanilli kirjoitti:Nyt iski himo, jostain syystä on aivan pakko tehdä tänään kana-avokadosalaattia, kummia mielihaluja.
Raskaana?

Mä söin äsken munkin, vaikken pidä niistä, ja tykkäsin. Se oli kyllä tuore ja vielä ihan lämmin. Tunnin päästä kotiin. Jiihaa!
millivanilli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Exsat kirjoitti: Raskaana?
Nee, mulla on omituisia mielihaluja ihan vain sen takia, että olen nainen :P Mulle on kyllä syntynyt jokin päähänpinttymä maustekurkuista.. *tunnustelee masua*
aimohaiku

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Nyt on sellainen biisi, että tekisi mieli tanssia, mutta kun työpaikalla ei kehtaa. Työkaverit luulevat hulluksi, jalka polkee ja naurattaa kuulokkeet korvissa. Ai mikä biisikö? Vuosi oli 1960. Menköön vielä kuudennen kerran... :D

Brita Koivunen - Nyt tanssimaan

hei tulkaa tänne, täällä tanssitaan
ja rytmin tuntee täällä suonissaan
on kenenkään nyt turhaa vastustaa
se rytmi kaikki mukaan saa

kun nuori on, ei hiljaa olla voi
ja siksi villin hurja sävel soi
sen sinä tunnet niin kuin minäkin
se meidän on, käy tanssimaan

ja kaiku kiirii kautta koko maan
nyt aika on, se käytä harkiten
pois kiitää päivät nuoruuden
ken nuori on, hän kerran tasaantuu
ja rytmi vaihtuu, kaikuu sävel muu

nyt tulkaa tänne täällä tanssitaan
nyt rytmin tuntee suonissaan
nyt rytmin tuntee suonissaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ää, minuakin alkoi tanssittamaan, ja kuulen tuon nyt päässäni...

Tanssahtelen töihin sitten, turhautuneena, on vain sellainen typerä tynkä koulutusvuoro. No, onneksi pääsee ajoissa kotiin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Nee, mulla on omituisia mielihaluja ihan vain sen takia, että olen nainen :P Mulle on kyllä syntynyt jokin päähänpinttymä maustekurkuista.. *tunnustelee masua*
Uuu, mama! Mäkin oon sit nainen, tykkään myös paljon maustekurkuista :D

Veti töihin kaikki loput päivät tältä viikolta, no partei for this peijpe!
Siijuu leiter alligeiter, ny lähen autokauppaan..

ps. saa pitää peukut pystyssä!
ninnithequeen

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti: Siijuu leiter alligeiter, ny lähen autokauppaan..

ps. saa pitää peukut pystyssä!
*pitää peukkuja pystyssä*

Ou jeah, lattiat pesty. Pyykkivuorta vielä harvennetaan ja tehhään nakkisoppaa. Sitte löhötään ja saunotaan. Perfect day.
bedlam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pitäis lähtä siivoomaan ja tekemään täytekakku loppuun. Aika lässähtänyt oli pohja kyllä illalla.
hebuli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei muuta kuin salille ja (taas työpaikan kautta) kotio.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Äh, vieläkin parisen tuntia työaikaa jäljellä. Eihän tää päivä meinaa millään loppua. Täs nyt sit kökötän enkä muuta voi.
Samaa teen muuten illalla, istun yksikseni himassa..alkaa jo vituttaa ku ei oo koskaan varaa tehdä mitään hauskaa, vaikka kuinka ois monta vapaapäivää tiedossa. (Dumis: Voinko tulla sun duuniin työskentelemään kolmeksi päiväksi??)
Taidanpa pelata parit mahjonggit.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
HoundDog

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:Mikä ihmeen venäläisten invaasio on käynnissä Helsingissä? Kylä täynnä turkkeja ja karvahattuja, sussiunakkoon!
Huomasin saman. Aamusella käväisin Isossa Kityssä. Kampin lukaalissa kun kaffilla istuin, niin en suomenkielistä sanaa kuullut. Russia Russia. Ruvataanko kielikylpyyn? Tule kanssani kylpyyn...
slam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Olipas ihan hyvät päiväunet ei edes vituttanut kauheasti, kun heräsin... edelleen iloinen fiilis päällä...
slam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja slam »

2000. painelen mäkeen laskemaan ja pakko vähentää nettiä. Tänäänkään ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään alunperin, mutta mutta...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olikos meillä Mikkeliläisiä (aka kuka haluaisi majoittaa rahattoman luuserin)?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuh. Pitäisi vielä poiketa kaupassakin. Milloinkohan minun sopisi olla jossakin? Jos jotain sovittiin, olen jättänyt täysin rekisteröimättä. Tai ainakaan ei nyt onnistu mieleen palauttaminen. Apuva. Hätä! Auttakee!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:Puuh. Pitäisi vielä poiketa kaupassakin. Milloinkohan minun sopisi olla jossakin? Jos jotain sovittiin, olen jättänyt täysin rekisteröimättä. Tai ainakaan ei nyt onnistu mieleen palauttaminen. Apuva. Hätä! Auttakee!
Seiskalta on kutsuttu ne, joille kutsu lähetettiin tekstiviestitse.

Ennen sitä jos tulee, niin on kyllä tervetullut, mutta saattaa saada elinikäisiä traumoja siitä, kun me juoksennellaan täällä puolialasti ja meikittä (mut sä nyt olet vissiin aikaisemminkin nähnyt ilman meikkiä mutta tuo toinen puolisko.. :leuhka: ).
Sannu

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Lähdin Lahteen äitiä ja isää moikkaamaan..tai no kosmetologille, se on täällä niin paljon edullisempaa.

Äiti on taas masentunut. :( Tuntuu jotenkin niin pahalta katsoa, kun oma äiti on ihan maassa, sellainen fiilis, että tässä roolit vaihtuu ja mä oon se äiti joka tukee ja tsemppaa..no aikuisiaahan tässä jo ollaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään on onnenpäiväni!

-Kampaaja sanoi että mun tukka on loistokunnossa ja siitä tuli sitäpaitsi aivan hämmästyttävän upeannäköinen! Kuuminta hottia.
-Löysin vihdoin solo-tunnukseni ja huomasin että tililleni oli ilmestynyt huomattava summa rahaa
-Olin laihtunut, vaikka ninni väittikin sen olevan pelkkää nestettä
-Mulle oli tullut Seiskan näytenumero!!
Vastaa Viestiin