Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Koska havaitsin että cityssä on muiden keskustelupalstojen urleja sensuroiva (eli kokonaisia viestejä roskiinheittävä) skripti käytössä keskustelualueella, päätti cityn ylläpito lahjoa minua kahden viikon sisäpiiri-ajalla jos en nosta asiasta enää suurempaa meteliä.

Olen ollut paha ja syntinen. Sanonut monelle palstalaiselle rumia sanoja kuten "idiootti", "vähä-älyinen" ja "jumppanorsu". Aion nyt hyväntekeväistää pahat tekoni. Perustinkin tämän ketjun antaakseni Teille vinkkejä sielunkumppaneistanne (niistä epätoivoisista deitti-ilmoittelijoista), jotka minun mielestäni sopisivat teille parhaiten. Minähän näen nyt varsinaisena super-sisäpiiriläisenä kaikki deluxe-ilmoituksetkin kuvineen kaikkineen. Puhumattakaan siitä, että voin lisätä "ostoskoriin" mielenkiintoa herättävät deitti-ilmoitukset, ja vastata kaikille mielenkiintoisille pirkoille kollektiivisesti!


Ja mikä olisikaan parempi tapa aloittaa tämä Cupido-sarjani, kuin parittamalla itsensä rakkauden lähettiläs, huima (tule esiin)!

Kuva

Nimimerkki: mea_hope

What if I meet you?

"Where could you be on a night like this?
I've looked around all of this town
Somewhere there is you
What if I meet you?
Who could you be in a place like this?
What would you feel for a droid like me?
Someone here is you
What if I meet you"

-the Crash-

MINÄ: herkkäsieluinen tyttönen, jonka jalat vie parhaiten alta feminiinisen puolensa tunteva rock-henkinen poika ;D

ARVOT: empaattisuus, avoimuus, tunteellisuus, aitous, rehellisyys, persoonallisuus, nöyryys

PIDÄN: kynttilät, hämärä, tim burtonin leffat, musta ja punainen, siivet, yllätykset, irtokarkit, pintaa syvemmät keskustelut, tommy tabermanin runot, tiedostaminen, tatuoinnit ja lävistykset, tähdet, kirjoittaminen, ystävät, niitit ja ketjut, glögi, fiilistely, rakkaus, kuiva siideri, keikat, lumi

MUSIIKKI: placebo, the cure, mew, the ark, joy division, new order, the bravery, garbage, depeche mode, the smiths, melody club, horrorpops, cranes, madonna, him, nirvana, marilyn manson, lapko, interpol, muse, smashing pumpkins, silverchair, apulanta, siouxsie, gwen stefani, gåte...

MOTTO: "let your heart decide what you have to do" -the ark-

Kuvani näet käyntikortistani :)
Faghag

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

*parittaa itse itsensä* Mun paras kumppani ainakin city.fi-Internetpalvelun kuvagallerian perusteella on nimimerkki volumi:

http://www.city.fi/kuvagalleria/images. ... Submit=Hae

Rohkea mies tangoissa!!! :h:
Herra Manala

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Faghag kirjoitti:Rohkea mies tangoissa!!! :h:
On kyllä uskomattoman komea mies, varsinkin lederbyxornoissa.

Kaverilla on samassa paikassa tuollaisten nahkahomotangakuvien seurassa autot rekisterikilpineen, oma nimi, kotiosoite sekä tietenkin tyttäriensä kuvat.

Ei enää edes jumalauta naurata, lähinnä suututtaa. Mielenvikaiset idiootit.
Faghag

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Herra Manala kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Rohkea mies tangoissa!!! :h:
On kyllä uskomattoman komea mies, varsinkin lederbyxornoissa.

Kaverilla on samassa paikassa tuollaisten nahkahomotangakuvien seurassa autot rekisterikilpineen, oma nimi, kotiosoite sekä tietenkin tyttäriensä kuvat.

Ei enää edes jumalauta naurata, lähinnä suututtaa. Mielenvikaiset idiootit.
Ja sitten vielä väitetään, että suomalaiset miehet eivät ole rehellisiä!!!!
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Onpas siinä reipas kaveri...vaatii kyllä rohkeutta ilmoittaa nimensä ja osoitteensa netissä. Kukin tavallaan, Faghagin varmaan kannattaa ruveta käymään Kervolla baareissa tätä nykyä, kun siellä kerta tuollaisia "uroksia" liikkuu vapaalla jalalla 8)
Faghag

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

volkkari1976 kirjoitti:Onpas siinä reipas kaveri...vaatii kyllä rohkeutta ilmoittaa nimensä ja osoitteensa netissä. Kukin tavallaan, Faghagin varmaan kannattaa ruveta käymään Kervolla baareissa tätä nykyä, kun siellä kerta tuollaisia "uroksia" liikkuu vapaalla jalalla 8)
No prkl!! Varsinkin kun mies lähtee työmatkalle eli emme näe peräti viikkoon. Kyllä kelpaa tädin runkutella netti auki moisen könsikkään kuvia katsellen (sillä eihän nettirunkkarit lähde ikuna Internetliittymän luota mihinkään). Ehanan kinkyä!
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Faghag kirjoitti:Kyllä kelpaa tädin runkutella netti auki moisen könsikkään kuvia katsellen (sillä eihän nettirunkkarit lähde ikuna Internetliittymän luota mihinkään). Ehanan kinkyä!
Tämäkin herra ilmoittaa harrastuksikseen Atk Ulkoilu, puh. operaattori toiminta , Mitä on Atk ulkoilu??
slam

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Nimimerkki: Reilu Reiska
ikä: 54

Vapaasana:

Haistakaa vittu koko valtiovalta! ja nussivan maailman kerjäläiset. Eteenpäin sorron yöstä nouskaa porilaisten marssin tahtiin, te saamattomot köyhät ja naiselle kelpaamattomat suoranaiset paskiaiset! Saavuttakaa rakkauden helma ja immen kumpu, jota myös häpykummuksi kutsutaan "tietyissä piireissä :jouden:

äh ei jaksa... nukkumaan hetkeksi ->
PerttiMakimaa

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:Koska havaitsin että cityssä on muiden keskustelupalstojen urleja sensuroiva (eli kokonaisia viestejä roskiinheittävä) skripti käytössä keskustelualueella, päätti cityn ylläpito lahjoa minua kahden viikon sisäpiiri-ajalla jos en nosta asiasta enää suurempaa meteliä.
Miten he saivat sinut suostumaan olemaan hiljaa yleensäkään ottaen tai toisaalta noin pienellä lahjuksella?
Starflare

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nyt Manala näppis sauhuamaan pariksi viikoksi, sillä tästä tulee jotain suurta, mahtavaa jopa! (olettaen että löydät sieltä slamillekin ehdokkaan)
hebuli

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tuohan on kuin minä isona eli parin vuoden kuluttua.

Noita helmiä tuntuu olevan enemmänkin, kiinnitin huomiota etusivulle päässeeseen Jartsaan tai mikä lie joka pussisilmäisenä esitti nyrkkeilyliikkeitään ilman paitaa kameran edessä, ja suihkunjälkeisiä pyyhekuivauskuvia takaa päin paljain pakaroin. Sen jälkeen olin enää vain 129,8%.
Herra Manala

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ja sitten Jouden-za:lle!

Kuva

Nimimerkki: silikoniblondi

KAUNIS SILIKONIBLONDI

hyväkroppanen...kaunis silikoniblondi hgistä haluis päästä testaa uutta CLS..ää joten nyt kaikki hyväkroppaset herrasmiehet..tääl ois unelmienne blondi,joka ei jätä kylmäx

Muuta huomioitavaa:
Pituus: 156cm
Koulutus: Peruskoulu

---

Jouskallahan oli mersu, eli ei muuta kuin kimppuun puristelemaan silikoneja.

Ja myös te muut, jos haluatte että etsin teille täydelisen naisen tai miehen, niin kertokaa. Olen hyvä tässä. Ehkä jopa paras. Kertokaa pääpiirteittäin mitä haluatte deittipuoliskoltanne.
Patz

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herra Manala kirjoitti:Ja myös te muut, jos haluatte että etsin teille täydelisen naisen, niin kertokaa.
Ai, eks sä eti meille naisille mitään? Aika törkeetä syrjintää...
Herra Manala

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hah, ehdinpäs korjata ennenkuin postasit.
Patz

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Joutavaa jorinaa...
slam

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:Joutavaa jorinaa...
yritäx olla tosi asialinen?
Patz

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

slam kirjoitti:yritäx olla tosi asialinen?
tiäx niinQ joo, sillee jou pox!!111
slam

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:yritäx olla tosi asialinen?
tiäx niinQ joo, sillee jou pox!!111
nythän se on menettänyt elämänsä ydinkysymyksen... :shock:
ElanorRaven

Re: Rakkauden SUURlähettiläs tiedottaa

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Herra Manala kirjoitti:
Kuva

Nimimerkki: mea_hope

What if I meet you?

"Where could you be on a night like this?
I've looked around all of this town
Somewhere there is you
What if I meet you?
Who could you be in a place like this?
What would you feel for a droid like me?
Someone here is you
What if I meet you"

-the Crash-

MINÄ: herkkäsieluinen tyttönen, jonka jalat vie parhaiten alta feminiinisen puolensa tunteva rock-henkinen poika ;D

ARVOT: empaattisuus, avoimuus, tunteellisuus, aitous, rehellisyys, persoonallisuus, nöyryys

PIDÄN: kynttilät, hämärä, tim burtonin leffat, musta ja punainen, siivet, yllätykset, irtokarkit, pintaa syvemmät keskustelut, tommy tabermanin runot, tiedostaminen, tatuoinnit ja lävistykset, tähdet, kirjoittaminen, ystävät, niitit ja ketjut, glögi, fiilistely, rakkaus, kuiva siideri, keikat, lumi

MUSIIKKI: placebo, the cure, mew, the ark, joy division, new order, the bravery, garbage, depeche mode, the smiths, melody club, horrorpops, cranes, madonna, him, nirvana, marilyn manson, lapko, interpol, muse, smashing pumpkins, silverchair, apulanta, siouxsie, gwen stefani, gåte...

MOTTO: "let your heart decide what you have to do" -the ark-

Kuvani näet käyntikortistani :)
MINÄ HALUAN TÄMÄN! Ei mutta se olikin tyttö, ...kele... Löydä mulle sitten se pitkätukka :lol:
Vastaa Viestiin