Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mun vanaha äitee aina kun yksissä ollaan, sanoo että mun pitää hankkia vaimo ja sitten lapsi. Tehän tunnette minut ja tiedätte, ettei se ole mahdollista.

Mitä sanon äidille?
Onko muillakin lapsettomilla/ puolisottomilla/
lisääntymättömillä pariutuneilla/ runkkareilla sama ongelma äitien tai sukulaistätien kanssa?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellun äiti kyseli hellulta samaa. Hellu sanoi että ei oo tulossa. Äiti siirti kyselyn (tai "painostuksen"?) hellun pikkusiskoon. Sisko kiitti hellua.

Me on siis nyt saatu olla rauhassa kun hellu sanoi suorat sanat. Kiitos että sanoi, ei oo tarvinu minun sanoa.

Sano siis suorat sanat. Ei ole tulossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mä en kyllä haluais jatkaa tuota sukupolvien ketjua. Jos ostaisit Gat uuden koiran?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voisivat sitten kivasti jutella mummolassa mummon ja papan seksielämästä ja runkata kissoja isovarpaalla. Vaimo ihan jees, ei lapsia.
Manaaja

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sulla on jo sen verran tuttavallinen suhde äiteesi römpsään ja seksielämään, että mitäs jos koittaisitte yhdessä? Tulisi samalla tilauksella äiteelle sekä lapsia että lapsenlapsia, ja sä saisit lapsen lisäksi vielä sisarpuolenkin! Epic win!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exsu kirjoitti:Voisivat sitten kivasti jutella mummolassa mummon ja papan seksielämästä ja runkata kissoja isovarpaalla. Vaimo ihan jees, ei lapsia.
Tulehan kaunokainen siivoamaan mun tietokonepöytä teestä :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

HEI siis tässä saisi muutkin kertoa pärjäämisestään jälkikasvua ja perillisiä vaativien sukulaisten kanssa!!
exsu kirjoitti:^ Mä en kyllä haluais jatkaa tuota sukupolvien ketjua. Jos ostaisit Gat uuden koiran?
Hmmmm.. kuten Beavis ja Butthead miettivät, että jos eivät koskaan Saisi naiselta, minkä koiran kanssa olisivat sillai. Beavis valitsit Beaglen. Mulle mieluummin joku isompi hoikka. Ehkä vinttikoira? Äh eikunmutkun mun sperma ei tuota muilla lajeilla hedelmää.
Suvinen kirjoitti:^Kyllä mä soisin Gattikselle soman pystytisupikkuvaimon ja potran pojan! Joku sopivan kipakka thaikkuvaimo sitä komentelemaan olis just passeli.
Komenteleva vaimo olisi tarpeen. Joka pakottaisi siivoamaan ja suihkuun. Mutta thaimaalaisia minä en niin... Ehkä japsi tai kinuski? Ryssäkin hätätilassa.

Mutta sanomistasi pikkupystytisuista siis jos olisin nähnyt sinut nakuna (mihin pyrin) ja olisit synnyttänyt minulle lapsen, olisin saattanut kustantaa sulle sen tissinpiennennysleikkauksen jonka lupasit itsellesi kolmekymppisenä. Eihän sinussa muutakaan vikaa ole, lasteni äidiksi..
exsu kirjoitti:Voisivat sitten kivasti jutella mummolassa mummon ja papan seksielämästä ja runkata kissoja isovarpaalla. Vaimo ihan jees, ei lapsia.
Onko tuossa sinusta jotain omituista??? Miksei lapsia samaan kulttuuriin?
Manaaja kirjoitti:Sulla on jo sen verran tuttavallinen suhde äiteesi römpsään ja seksielämään, että mitäs jos koittaisitte yhdessä? Tulisi samalla tilauksella äiteelle sekä lapsia että lapsenlapsia, ja sä saisit lapsen lisäksi vielä sisarpuolenkin! Epic win!
Onko sinustakin tuossa jotain omituista?
Poikuusruikutukseni äiteekin on kuullut ja sanoi että jos vain voisi itse antaa, niin antaisi, mutta ei voi. No, maksoihan Äitini sentään ekan huorissakäyntini. Onko sekin teistä jotenkin outoa?

Olen kyllä nähnyt unen jossa.. äitiäni. Herättyä hävetti.
Mutta se on jo vanha maho akka!!

Mutkun siis Äitee ei kaiken kuultuaankaan millään tajuu.
Inttää että mun pitäisi saada vaimo. Ja miksen "halua" sellaista. Ja perillisiä kans.

Sama vaatimus Tädeilläni. Ei kukaan naisväki (ne lutkat) tajua, että joku ei vaan millään saa naista. Tai äidilleni olen selittänyt, että parhaimmillaan, jos sitäkään, siis en, voisin saada yhdenyön pikapanon jonkun ikivanhan baariruusun kanssa. Ja en sitäkään, koska se Rekka Rane- tulee väliin. Ei toivoakaan minulle synnyttävästä naisesta. Mutta Äiti ei tajuu.

Suunnittelen testamenttaavani puoliksi Animalialle, puoliksi Oikeutta Eläimille. Kunhan vanhempani toivon kuolevat ennen minua.

Ihan kuin nerokkaassa Ilman Naista sarjakuvassa:

(Sitä ennen toistan että kertokee muutkin lapsettomat, miten pärjäätte sukulaisten vaatimusten kaa)
Eri ongelma toki. Te saisitte mutta ette haluu. Minä haluisin, mutten saa edes irtopillua. Synnyttäjästä' puhumattakaan.

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Gat, 11.06.2011 0:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bruce Willisika

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

En muista sukulaisten koskaan udelleen lapsentekohalukkuuttani tai aikataulua lisääntymiselle. Toki mutsi joskus puolihuolimattomasti ja -huumorilla kuittailee, että kukahan kersoistaan pyöräyttää ensimmäisen lapsenlapsen, mutta ei hänkään koskaan sellaista ole itseisarvoisesti toivonut. Aikuisena ihmisenä tuntuu tajuavan, että niitä tulee sitten kun on tullakseen, jos tulee. Vaikea uskoa, että toivoisi minun - krhmm - kesken opintojeni alkavan lisääntymään, ehkä suuremmat toiveet kohdistuvat nuorempiin sisariini.

Eli, pärjään ihan hyvin myös (vähemmän) vaativien sukulaisteni kanssa, kiitos vaan kysymästä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikäs vika niissä thai-naisissa on?
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Multa ei edelleenkään sukulaiset kysele poikaystävistä mitään. Vähän kyllä aattelen, pitääkö ne mua kuinka nolona tapauksena sitten. Ja jos aattelee, niin varmaan erityisen nolona aattelee, kun heinäkuussa menee mun kaikkein nuorin serkku naimisiin, kymmenen vuotta mua nuorempi. Äiti ei edellenkään oo kovin innostunut vauvoista tai pikkulapsista ylipäänsä. Joskus kyllä aatteluttaa, että jos mulla sittenkin olis joku päivä lapsi, niin vois olla kiva, jos olis vähän lapsirakkaampi mummo sille, mutta kun ei tuu olemaan. Todennäköisesti mutsi pitää ihan parhaana, etten rupee ainakaan koskaan sille hoitoon kuskaamaan mitään muksua, mutta kai se joskus sitä sietäisi nähdä. Onhan se muakin kestänyt.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Katsotko että kykenisit tarjoamaan lapselle psyykkisesti ja fyysisesti terveellisen ja turvallisen kasvuympäristön?
Manaaja

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mikäs vika niissä thai-naisissa on?
Kun ne ei rakasta pyyteettömästi, ilmaiseksi! Jos edes kerran saisi ilmaiseksi ja toisen aidosta halusta!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mikäs vika niissä thai-naisissa on?
Kun ne ei rakasta pyyteettömästi, ilmaiseksi! Jos edes kerran saisi ilmaiseksi ja toisen aidosta halusta!
Mä olen varmaan romanttinen hupakko, mutta kyllä mä voisin kuvitella, että joku thai-nainen rakastuis Gattikseen.
Bruce Willisika

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

musta muumio kirjoitti:Vähän kyllä aattelen, pitääkö ne mua kuinka nolona tapauksena sitten.
Toi on kieltämättä vähän noloa - erityisesti kun ottaa huomioon, että jopa Gattacan äiskä kitisee jälkikasvultaan jälkikasvua.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Äidiltä kyllä tuli vaatimuksia avioliiton suhteen, mutta ei lasten - nekin vaatimukset onneksi kuolivat paska-akan myötä. Muilta ei ole tullut.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?
Panet sitä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Mun vanaha äitee aina kun yksissä ollaan, sanoo että mun pitää hankkia vaimo ja sitten lapsi. Tehän tunnette minut ja tiedätte, ettei se ole mahdollista.

Mitä sanon äidille?
Onko muillakin lapsettomilla/ puolisottomilla/
lisääntymättömillä pariutuneilla/ runkkareilla sama ongelma äitien tai sukulaistätien kanssa?
Ei. Mutta mikä on tilanne nyt, Orimattilan paroni?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mun äitee vaatii lapsenlapsia! Mitä tehdä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin