Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onhan tuo aivan kosmista paskaa.

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu sääntöjen äärimmäisen tarkka noudattaminen. Joskus se on hyvä asia. Joskus ei. Jossain etelämpänä asiaan ei olisi kiinnitetty huomiota tai siitä olisi selvitty lahjoittamalla pari sataa euroa tarkastajan henkilökohtaiseen virkistysrahastoon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

OMG! Susi on syönyt luonnossa villieläimen. Uutiskynnys ylitetty! Kaikki sudet tuomiolle!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040 ... 3_uu.shtml


Samaan kategoriaan menee se alkuviikon uutinen, missä epäiltiin ahmojen raadelleen metsään kuolleen naisen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Joo. Kohta uutinen siitä, että lehmä söi ruohoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti: - Mistä lähtien pussit ovat olleet ilmaisia ja et ole maksanut hedelmien kilohintaa siitä pussista?
Koitas piruuttas punnita muutama hedelmä pussilla ja ilman, ja katso montako senttiä on hinnassa eroa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^joo. Sellainen ohut pussi, johon hedelmät kerätään on kyllä niin kevyt, että tuskin saa gramman tarkkuudella toimivaa vaakaa muuttamaan lukemaa.

Edit: ehkä pertsa tarkoitti, että pussin hinta on jo valmiina hedelmissä. Toki niin. Asiakashan sen maksaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://nyt.fi/a1305951009902

Järkyttävää. Oikein sydämestä ottaa, että tällaista tapahtuu vielä vuonna 2015.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21499
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Edit: ehkä pertsa tarkoitti, että pussin hinta on jo valmiina hedelmissä. Toki niin. Asiakashan sen maksaa.
Tuolloin se pussi kyllä on ottajalleen ilmainen.

En kyllä ymmärrä miksi pussista pitää tehdä numero?

Se pussi todennäköisesti säästää luontoa, ihan kuten muutkin pakkaukset. Huonosti pakatun tavaran vahingoittuminen on luonnolle haitallisempaa kuin järkevästi pakatun tuotteen pakkausmateriaali. Tämä on näitä tutkittuja juttuja, jotka eivät mene vihreiden kaaliin. Kyseessä on joku ideologinen valinta, jonka mukaan pakkaukset ja ydinvoima on pahasta.

Jos pussi maksaisi jotain, niin sen hinta olisi ihan mitätön. 24 x 250 pussia maksaa tukussa 59€ eli yhden sentin per pussi. Tuo hinta on myös niin naurettava, että on aika hassua ajatella ihmisten ahnehtivan noita pusseja kun ilmaiseksi saavat.
http://www.ptt-kauppa.com/hedelmapussi- ... 05455.html

On tuolla se painokin, eli 0,5g per pussi.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
Se pussi todennäköisesti säästää luontoa, ihan kuten muutkin pakkaukset. Huonosti pakatun tavaran vahingoittuminen on luonnolle haitallisempaa kuin järkevästi pakatun tuotteen pakkausmateriaali. Tämä on näitä tutkittuja juttuja, jotka eivät mene vihreiden kaaliin. Kyseessä on joku ideologinen valinta, jonka mukaan pakkaukset ja ydinvoima on pahasta.
Jos uskovaiset olisivat rationaalisia, he eivät olisi uskovaisia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saksalaisprofessori: Aurinkoenergia jyrää - suurten voimaloiden aika on ohi

Ja mikäs maakaan olikaan suurin aurinkoenergian syöttötariffien maksaja?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21499
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
Mutta kaupan kannalta logiikka on kuin siinä hämmentävässä money-makerissa, eli kaupan muovikassissa. 20 senttiä kertaa kymmeniä tuhansia. Valmistuskustannus noin 0 snt ja sisältää vielä mainoksenkin.
Arvopohjainen hinnoittelu. Jos kantolinettä ei ole mukana, niin 20s on järkkyhalpa. "Muista ottaa kauppakassi mukaan, säästät 20 senttiä!" = WTF?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^No joo. Kyllähän se mielenterveys on heikoissa kantimissa, jos reserviläiskirje aiheuttaa tuhoutumisen. Mutta tosiasia tietysti on, että joidenkin mielenterveys ON heikoissa kantimissa ja kun siellä resrvissä on satoja tuhansia tyyppejä, monenlaista sukankuluttajaa mahtuu porukkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16750
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1431313517402

Eiks tää Apunen joskus osannut kirjoittaa? Nyt siltä tulee tällaisia tekeleitä, jotka ovat sekoitus huonoa makua, hajanaista muka-argumentaatiota, vääristeleviä väitteitä ja kaikenkaikkiaan epämiellyttävää paatosta. Allah-aholta tällaista tyyliä osaa odottaa, mutta Apunen. Vaikka olisi aivan samaa mieltä Apusen kanssa, ei kai tällaista voi pitää kuin huonona tekstinä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Vaikka olisi aivan samaa mieltä Apusen kanssa, ei kai tällaista voi pitää kuin huonona tekstinä.
Mä en ylipäänsä ymmärrä tuota suunnatonta närkästystä että tuota trio sanoaa konservatiivikseksi. Onhan se nyt.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16750
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Mä en ylipäänsä ymmärrä tuota suunnatonta närkästystä että tuota trio sanoaa konservatiivikseksi. Onhan se nyt.
No mä taas kyllä puolustelisin Apusta vähän siinä mielessä, että kyllä minusta joku Stubb on ollut aika konsitentisti liberaali kautta linjan. Tietysti kokkarien puoluejohtajaksi pyrkiessään ja ryhtyessään alkoi osoittaa ymmärrystä puolueen perinteiselle konservatiivisiivelle, mutta kuitenkin. Ja nousihan nytkin vaaleissa esiin tämä kokkarien hitlerjugend, kuten Dave sitä osuvasti nimitti. Puoluetrioa voinee mielekkäästi sanoa konservatiivitrioksi, mutta henkilötrio kolmea S:ää ei ehkä niinkään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ehdin jo hetkisen aikaa miettiä, miksi kukaan ei valita siitä, että HS antaa EVA:lle säännöllisen ilmaisen palstatilan, mutta sitten muistin, että onhan siellä esim. Roosakin

http://www.hs.fi/elama/a1305954333056?ref=hs-art-new-3
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Apusen ja Meriläisen kolumnit ovat molemmet sellaisia, että en jaksa niitä lukea.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä en ylipäänsä ymmärrä tuota suunnatonta närkästystä että tuota trio sanoaa konservatiivikseksi. Onhan se nyt.
No mä taas kyllä puolustelisin Apusta vähän siinä mielessä, että kyllä minusta joku Stubb on ollut aika konsitentisti liberaali kautta linjan. Tietysti kokkarien puoluejohtajaksi pyrkiessään ja ryhtyessään alkoi osoittaa ymmärrystä puolueen perinteiselle konservatiivisiivelle, mutta kuitenkin. Ja nousihan nytkin vaaleissa esiin tämä kokkarien hitlerjugend, kuten Dave sitä osuvasti nimitti. Puoluetrioa voinee mielekkäästi sanoa konservatiivitrioksi, mutta henkilötrio kolmea S:ää ei ehkä niinkään.
No jos katsoo muita puoluejohtajia, niin jos puhutaan arvokonservatiivi-liberaali akselilla niin kyllähän oppositiossa ne arvoliberaalimmat ainakin sellaisena kuin arvoliberaalius halutaan nykyään nähdä ovat - Rkp, vas, vihr ja jossain määrin sdp. Änkyrämpiä kuin hallituksessa taas on vain KD. Ei Stubb siinä vertailussa mitenkään erityisesti erotu tekemisissään? Jos taas puhutaan talousliberaaliudesta, niin oppositiossa sitä ei taas juuri ole RKP:ta lukuunottamatta. Tosin ei kovin paljon hallituksessakaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Apusen ja Meriläisen kolumnit ovat molemmet sellaisia, että en jaksa niitä lukea.
Rosa on niin tavattoman työläs tyyppi, että oikein ihmettelen miten jaksaa edes itse lukea kirjotuksiaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Enemmän jutussa ihmetyttää avaus "Kulttisuosion saavuttaneen Vain elämää". Eikös ko. sarja nimenomaan ole suosittua mainstream kamaa, eikä mitään kulttisuosion saavuttanutta.

Jutun tekijä ilmeisimmin ei tiedä, mitä ilmaus "kulttisuosio" tarkoittaa...

Noh, ei kait toimittajalta voi vaatia suomenkielen virheetöntä osaamista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Onhan Vilikkumaan Maijalla tukku hittibiisejä, jotka aikuisen ihmisen tekemillä sanoituksilla olisivat aika helvetin hyviäkin. Tulevan kauden kattaus viittaa siihen, että sarja vetää viimeisiään. Olen tosin maininnut saman asian useampaankin otteeseen tv-historian synkässä menneisyydessä eri ohjelmien ja formaattien yhteydessä, mutta ihan joka vitun kerta on löytynyt joku tuotantotaho, joka on onnistunut kaivamaan riman vielä syvemmälle monttuun. VE:n 26. tuotantokaudella kisaavat Leif Lindgren, toissa vuoden Idols-finaalista nipin napin pudonnut, Populuksen karaoke-emäntä sekä Jone Nikula.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25830
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

jåå, Vilkkumaalla on hyviä biisejä ja urakin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:jåå, Vilkkumaalla on hyviä biisejä ja urakin.
Ja ennen kaikkea kuumottava mies!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12437
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:jåå, Vilkkumaalla on hyviä biisejä ja urakin.
Tästä tuli mieleen jotain kaksimielistä. Tuosta ura-sanasta siis.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exPertti kirjoitti:Hyviä biisejä? Ihmiset pitävät hattuja jaloissa ja hampurilaiset syövät ihmisiä.

Lisäksi aivan uskomattoman ärsyttävä ämmä.
Vittu että nousi karvat pystyyn. Hyvä musiikki pysyköön poissa sinusta. Ikuisesti.
Who says you need to buy a guitar?