Kepeä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

PKN ei päässyt finaaliin. En sure.
Aina mun pitää surffata Kitinässä... :hevikaraoke:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En saa koskaan kutsuja yhtään mihinkään. Paitsi nyt tippui postiluukusta taide&muotijuttuun. Pitäköön tunkkinsa, menen mielummin kalaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Treffipäivä!

Tyttöystävä tänään treeneissä ja ties missä, niin lähden ulos leikkikaverin kanssa. Alkuperäinen suunnitelma oli mennä Lintsille ajamaan maailmanpyörää ja syömään hattaraa, mutta sää saattaa olla eriä mieltä. Tein sitten varasuunnitelman, mihin kuuluu picnic-eväät laadukkaalla kahvilla ja talvipuutarha. Ei olla käyty siellä sitten remontin, niin hyvä käydä katsomassa, ja leikkikaveri tykkää kasveista. Eiköhän tuo toimi miten pitää.

Eilinen oli hieno päivä, tuli keskusteltua tyttöystävän kanssa vakavia leikkikaverista ja kevyitä elämästä yleisesti.
Oli ilo tulla sitten myöhemmin kotia kun siellä odottikin oikein kunnolla laittaantunut & tunnelmaan virittynyt neito, ilman mitään ennakkokeskusteluja että jotain oli mielessä.

Sitä tuntee itsensä onnekkaaksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nilen kebab, mut on helppo tehdä tyytyväiseksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ :ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Niin, ja ensi viikolla tapaamien räätälin kanssa! Mietin että tilaan pari kolme paitaa ja koko puvun. Haaveillut aina mittoihin tehdystä puvusta, kun on niin saakelin kummalliset fyysiset mitat ettei mikään istu suoraan räkistä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan, että mitä elämässään pitää tehdä oikein päästäkseen Hämiksen karma-asentoon? :)
Sun osalta jo myöhäistä, olet paatunut kepulainen. Jotain syntejä ei vain saa sovitettua.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Niin, ja ensi viikolla tapaamien räätälin kanssa! Mietin että tilaan pari kolme paitaa ja koko puvun. Haaveillut aina mittoihin tehdystä puvusta, kun on niin saakelin kummalliset fyysiset mitat ettei mikään istu suoraan räkistä.
Osta ennemmin matka Aasiaan ja teetä 4 pukua jossain asiallisessa mestassa. Kokonaisuus maksaa max 2 mittatilauspukua ja on PALJON hauskempaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:Jäin pohtimaan, että mitä elämässään pitää tehdä oikein päästäkseen Hämiksen karma-asentoon? :)
Niin, oon miettinyt samaa viime aikoina, että mitä olen tehnyt oikein?

Kai tässä eniten on kiinni siitä että olen itselleni sopivan naisen kanssa, joka ymmärtää tarpeeni eikä sitten myöskään koita torpata mua. Se on erikoinen neito kyllä. Joku kuvittelisi meidän asetelmasta että jotain on pielessä, mutta ei niin ole: Me olemme hedonisteja, mutta myös realisteja, ja toisiamme rajoittamalla pilaisimme asioita ennen pitkää.

En kuvittele että vaikka neito on minulle täysin sopiva, niin hän voisi minulle tarjota sitä ihan kaikkea mitä voisin kaivata. En usko että kukaan voi. En usko että minä voin tarjota kaikkea hänelle, eikä siinä mitään. Ei se ole häpeä niin kauan kuin tyydytämme toistemme tarpeet isojen asioiden kohdalla. Se että pikku juttuihin hakee piristystä muualta, ei ole parisuhteen kannalta muuta kuin iloinen asia. Ainakin mun maailmassa.

Onnellinen kumppani on onnellinen kumppani , se tuntuu ja näkyy myös kotona.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Niin, ja ensi viikolla tapaamien räätälin kanssa! Mietin että tilaan pari kolme paitaa ja koko puvun. Haaveillut aina mittoihin tehdystä puvusta, kun on niin saakelin kummalliset fyysiset mitat ettei mikään istu suoraan räkistä.
Osta ennemmin matka Aasiaan ja teetä 4 pukua jossain asiallisessa mestassa. Kokonaisuus maksaa max 2 mittatilauspukua ja on PALJON hauskempaa.
Toi kaveri on Aasiasta, ja tulee melkein Aasia hinnoilla. En viitsi lentää sinne asti tuon takia. Pitää jutella miehen kanssa kun tulee käymään hinnoittelusta ja muusta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Osta ennemmin matka Aasiaan ja teetä 4 pukua jossain asiallisessa mestassa. Kokonaisuus maksaa max 2 mittatilauspukua ja on PALJON hauskempaa.
Kaksi viikkoa kahdelta Hoi Annassa on about pari tonnia matkoihin ja hotlaan, eläminen melkein ilmaista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Osta ennemmin matka Aasiaan ja teetä 4 pukua jossain asiallisessa mestassa. Kokonaisuus maksaa max 2 mittatilauspukua ja on PALJON hauskempaa.
Kaksi viikkoa kahdelta Hoi Annassa on about pari tonnia matkoihin ja hotlaan, eläminen melkein ilmaista.
Joo, mutta meidän aasian reissut ei ois hotellissa mitä todennäköisemin, tuo neito on vähän extremempi koluaja. Soittohommat vie nyt niin paljon lomia ettei tuonne leveyspiireille kerkeä hetkeen, niin teen nyt näin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään TAAS tupatarkastus. Tuntuu, että ne on koko ajan vaikka ne on kerran vuodessa. Mutta mielestäni just oli sellainen, voiko siitä muka olla vuosi?! :evil:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti:Tänään TAAS tupatarkastus. Tuntuu, että ne on koko ajan vaikka ne on kerran vuodessa. Mutta mielestäni just oli sellainen, voiko siitä muka olla vuosi?! :evil:
Landlady/landlord tarkastaa asunnon kunnon?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Välittäjä, ei olla suoraan tekemisissä landlordin kanssa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kepeä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti:^Välittäjä, ei olla suoraan tekemisissä landlordin kanssa.
The landlord's here to visit
They're blasting disco down below
Sez, "I'm doubling up the rent
Cos the building's condemned
You're gonna help me buy City Hall"

But we can, you know we can
But we can, you know we can
Let's lynch the landlord man

(Dead Kennedys: Let's lynch the landlord)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin