Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ihan pirun hankalia tuntuu olevan nuo suhteilut.
Juu, kyl. Parempi pysyä kaukana vaan.
:ohyeah:

Tosin mulla on tälleeen tuoreeltaan vasta kaksi sinkkuvuotta plakkarissa, joten olen tällä saralla vielä noviisi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti: Lapsen isästä vain kuoleman kautta.
Kuva
:jee:

Pääsi yllättämään. Onneksi kukaan ei ollut kuulemassa, kun nauroin ääneen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toivottavasti siihen joka oli tekstin eikä kuvan muodossa. Tsemppiä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellulla on Oulussa maanantaina aivoleikkaus. Sille porataan reikä päähän, laitetaan sinne elektrodeja ja piuhoja. Hirvittää. Lääkäri kyllä on kuulema sanonut, että riskit on promillen luokkaa ja suurin riski on siinä, että asennettava laite ei toimi kuten halutaan ja tilanne pysyy ennallaan. Hirvittää silti. Kyborgi. Mitä jos siitä tulee vihanneskyborgi? Tai kyborgivihannes? Kummin päin se menee?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eikö kyborgivihannes ole optimiaviomies? Hoitaa kaikki hommat väsymättä ja ei tule riitaa kun sillä ei ole omia ajatuksia.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Eikö kyborgivihannes ole optimiaviomies? Hoitaa kaikki hommat väsymättä ja ei tule riitaa kun sillä ei ole omia ajatuksia.
On varmasti, mutta miten sellaiseen nainen ihastuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jos sillä olisi myös fyrkkaa?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

annepa kirjoitti:Hellulla on Oulussa maanantaina aivoleikkaus. Sille porataan reikä päähän, laitetaan sinne elektrodeja ja piuhoja. Hirvittää. Lääkäri kyllä on kuulema sanonut, että riskit on promillen luokkaa ja suurin riski on siinä, että asennettava laite ei toimi kuten halutaan ja tilanne pysyy ennallaan. Hirvittää silti. Kyborgi. Mitä jos siitä tulee vihanneskyborgi? Tai kyborgivihannes? Kummin päin se menee?
Pitäisin mahdollisena, että hänestä tulee paristo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis mikä sille asennetaan? Keinotekoinen cerebellum? Siitä tulee palloilulajeissa täysin pitelemätön!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä veikkaan, että etsitään epilepsiafokusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Olisi aivan jär-jettömän siistiä, jos olisi kallossa aivoimplantti!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Olisi aivan jär-jettömän siistiä, jos olisi kallossa aivoimplantti!
Joo, Sipilä olis kyborgikalifaatin pääjehu ja Rinne loppuhirviö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tiiä laitteen nimeä, mutta sen antama sähkö(isku??) vaikuttaa lihasjännitykseen ja pitäisi vähentää lihasten nykimistä ja sitä, että ne työskentelee jatkuvasti ja sit väsyvät, alkavat kouristella ja krampata ja ovat kipeinä.

Epilepsiafokuksella ei nyt tällä kierroksella tullut voittoa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ajautumassa mihin, suhteeseen? Eikös se ole ihan kiva asia (edellyttäen, ettei ihan justiinatason mamma ole kyseessä: siinä tapauksessa voi tulla kuhmu)?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:^Ajautumassa mihin, suhteeseen? Eikös se ole ihan kiva asia (edellyttäen, ettei ihan justiinatason mamma ole kyseessä: siinä tapauksessa voi tulla kuhmu)?
Ehkä Janne on ajautumassa Josef Fritzl -tyyppiseen suhteeseen.

Janne, onko kaikki hyvin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellu tuli eilen kotiin. Vaikuttaa siltä, että se on vieläkin pöllyssä, vaikka edellinen pöllyä aiheuttava lääke on otettu eilen aamulla.

Lääkäri oli sanonut, että fyysistä rasitusta saa harrastaa tikkien oton jälkeen. Hellu oli kysynyt, että koska saa seksiä harrastaa ja siihen taas lääkäri oli sanonut, että sitten kun siltä tuntuu. Tuo on kyllä hiukan ristiriitaista.

Sitten semmoinen homma, että on se vittu vaikiaa vastata kysymykseen suoraan. Kysyin tänään, että haluaako hän, että lähden mukaan käymään hänen vanhemmillaan. Vastauksena oli kaikenlaista kiertelyä tyyliin "ei ole minun haluista kyse" tai "en minä voi sanoa mitä teet" ja on epäreilua laittaa hänet päättämään mitä minä teen. Ihan vain tiedoksi, että en kysynyt mitään noista. Vastaukseksi olisi riittänyt ihan "haluan" tai "en halua". Mutta ei. Kauhea marmatus ja lopulta ruuvipenkissä puristettuna "no mulle on oikeastaan ihan sama". Tässäkin olisi säästynyt aikaa ja hermoja, kun olisi tuon sanonut suoraan.

Miten vitussa voi tuommosesta kysymyksestä ottaa niin hirveet paineet, että nyt hänen pitää päättää mitä minä teen? Kyse oli hänen tuntemuksistaan, siitä mitä hän haluaa. Ja koska hän sanoi lopulta vesi- ja sähkökidutuksen jälkeen, että ihan sama, sanoin, että jään mieluummin sitten kotiin. Mitä kohtaa minä en tässä tajua?

Terv. nimim. "Pienet ongelmat"
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En ymmärrä mitä tässä yhteydessä tarkottaa hohtimet käyttöön. Voisitko selventää?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Sitten semmoinen homma, että on se vittu vaikiaa vastata kysymykseen suoraan.
Jos se on niin vaikeaa, miksi sitten tiukkaat? Tee omat päätöksesi jos toinen on haluton ottamaan kantaa. Kyllä se kertoo sitten jos on jotain mieltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toki teen omat päätökset, mutta yllättäen parisuhteessa haluan myös tehdä toiselle mieliksi ja siksi kysyin. Tilanne hiukan eskaloitui, koska monet kerrat on tolkutettu puolin ja toisin, että vastataan siihen mitä kysytään. En siis ymmärrä sitä, miksi hänen mielestään hän on päättää mitä minä teen, jos haluan tietää mitä hän haluaa. En oo ikinä törmänny tämmöseen tulkintaan.

Tähän asti ehdotuksia siis lakkaa kyselemästä ja hohtimet.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Tähän asti ehdotuksia siis lakkaa kyselemästä ja hohtimet.
Oppitunti miehistä: Miehen elossa voi helposti kokea, että kaikkiin kysymyksiin ei vain ole mitään hyvää vastausta. Esimerkkinä sukulaisjutut ja "haluatko että tulen mukaan" on sellainen. Jos sanoo "en", sen voi tulkita ettet ole tervetullut, jos sanoo "kyllä" sen voi kokea painostukseksi osallistua juttuun joka ei välttämättä kiinnosta. "Ihan sama" taas viestii välinpitämättömyyttä. Haluttomuus vastata on vastaus sinänsä. Se indikoi että sinun halutaan muodostavan päätöksesi itsenäisesti ilman toisen kantaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jaa. Minusta naisia on sanottu päättämättömäksi.

Jos olisin suoraan sanonut "tulen mukaan", olisi mahdollisuus ollut, että olen tungetteleva. Jos taas "en tule mukaan", olisin ollut välinpitämätön ("etkö tykkää mun sukulaisista").

Minusta on ihan ok kysyä toisen mielipidettä ennen kuin tekee itse päätöksen. Nyt taisi käydä niin, että hiillyin vastamattomuudesta enkä hoksannut tätä sanoa. Otan opikseni.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihan sama harvemmin on ihan sama. Usein näin vastataan, kun ei jaksa/viitsi/halua selitellä tai haluaa välttää konfliktin. Sitten on ihan oma ihmislajinsa eli lampaat, jotka sanovat ihan sama sen vuoksi, koska eivät halua ja uskalla pahoittaa toisen mieltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meidät on esitelty jo ja meidän vanhemmatkin on esitelty toisilleen. Kaikki tulee toistensa kanssa toimeen. Hänen äitinsä tuntuu olevan hyvin tyytytyväinen poikansa valintaan, isänsä ei ehkä tykkää siitä, että hiukan öh olen kritisoinut koirankasvatusta.... Mutta siis kukaan ei ole tapellu ja keskustelu virtaa sivistyneenä. En minä jaksa mitään tulkintoja, haluan suoran vastauksen perkele.

Hellu tuli sairaalasta kotia perjantaina. Komiat arvet on päässä ja hei, tyypille sopii kalju! Leikkaus vanhensi häntä varmaan 20 vuodella, mutta toivotaan, että kyse on vain leikkauksesta toipumisesta ja oireet menee aikaa myöten ohi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Haastavaa on kyllä toisinaan noiden tissikkäiden kanssa vehtailu. Muutama viikko takaperin kävin katsastamassa yhden tapauksen. Ilta meni ihan mukavasti, mutta toisia treffejä sopiessa homma meni silkaksi jahkailuksi. Ilmoitin pienen viestittelypingiksen päätteeksi hienovaraisesti, että pallo on nyt neidillä ja laitoin hanskat naulaan. Meni pari viikkoa ilman kontaktia ja viime viikolla häneltä sitten tuli viestiä. Vastasin, toivotettiin juhannukset ja palasin asiaan juhannussalosta laskeuduttuani. Nyt muutaman informaatioarvoltaan mitättömän viestin päätteeksi ehdotin jälleennäkemistä, mutta homma on taas niin vitun nihkeätä. Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.

EDIT: Pakko vielä lisätä, että ekojen treffien päätteeksi/niiden aikana ei harrastettu seksiä. Muutenhan mitään ongelmia ei tietenkään olisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hans Jörgen kirjoitti: Kysymys kuuluu: miksi se laittoi mulle ylipäätään enää viestiä, jos mikään ei kerran onnistu? Känni tms. on poissuljettu selittävä tekijä.
a) Sillä oli heikko hetki, sekava elämäntilanne
b) Olet vain plan B, plan A oli epävarma
c) Nainen on ailahteleva flipperi
d) Naisella on monta metallia uunissa, se meni sekaisin kuka olet
e) Se testaa sua, eikä halua hävitä erääkään pinkiponkia

Nuo tulivat ensiksi mieleen. Paska homma sulle siinä tapauksessa, jos nainen on mukava ja nätti. Muuten - ei jatkoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin