Syysmaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9417
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hyvien syyskelien jatkuessa on mukava käydä viimeiseen työviikkoon ennen lomia.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toiseksi viimeiseen. Jaksaa, jaksaa, kestää, kestää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ei osaa nimetä mitenkään osuvasti, sen verran kosmisen tyhjä on mieli, silleen hyvällä tavalla.

Oli tosin Kosmos festivaalit, ei hittolainen taas kun oli hienoa. Ihmiset oli aivan mahtavia ja teki paljon uusia kavereita. Tuolla näki miksi tykkään ja olen todella ylpeä psykedeelisestä kulttuurista: noin parituhatta ihmistä heilui 43 tuntia kestäneissä bileissä pitkin metsiä, ilman juuri mitään rajoituksia päihtyneinä ties miten. Jututin järjestysmiestä viimoisina tunteina ja tässä oli damage-lista:

2 sairauskohtausta, 2 huonoa matkaa (jotka hoidettiin kunnialla) ja 1 järjestyshäiriö.

Miten ois menny esimerkiksi humppa-kansalla vastaava miitti?

Oma keikka oli tajuttoman hieno kokemus, vaikka slotti oli haastava. Soitin viimeisinä "yö-aktina" 08:30-10:00 joten paikalla ei tietenkään ollut isointa mahdollista edustusta. Mutta se joka oli, oli hyvin messissä. Oli hurjaa olla noin isolla lavalla, meinasi aluksi tuntea itsensä aika pieneksi :D

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ennustusvastaisen aurinkoisen aamun siivittämänä ajattelin ampua tyttöjen kanssa puistoilemaan ytimeen, ehkä Sorsapuistoon. Samalla vien vaimolle lomaltapaluutortut töihin. Paluumatkalla vois hakea kinkkiä, kun ei huvita ruokaa laittaa. Mutta hei, enää kaksi yötä keskiviikkoon. Silloin appivanhemmat hakevat tytöt jo ennalta Lieksan reissuun. Mulla on puolitoista päivää omaakivaa, mikä on varsin kivaa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti:Jututin järjestysmiestä viimoisina tunteina ja tässä oli damage-lista:

2 sairauskohtausta, 2 huonoa matkaa (jotka hoidettiin kunnialla) ja 1 järjestyshäiriö.
Joo, tosi rauhallista oli EA:lla. Meillä oli yhteensä about 10 maastoperäistä vammaa, 1 päihdeperäinen ea- tapaus ja yksi tappeluvamma. Kaikki ilmeisen lieviä, koska hoitoajat on olleet niin lyhyitä. Nämä siis pongailin viikonlopun raporteista, päivystäjät sanoivat vaan että hiljaista oli.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oho, sataa vettä! Se on siis suuri ihme, koska täällä on ollut niin kuivaa, että ruohokin on lähes kaikkialla kellastunut. Pakkasta ei kuitenkaan ole eli tarkenee ilman turkkia mennä ulos.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sontsa lensi kädestä, jäi vain kahva käteen. Harmillinen takaisku, onneksi monsuuni taisi mennä jo ohi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Syysmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Selvästi varmimmin minulla on hyvä olo illalla silloin, kun olen saanut paljon aikaiseksi. Tänään sain. Lastenhoidon lisäksi rakensin varastoon hyllykön ja vielä ysin jälkeen poikkesin salilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin