Timo Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viikko meni taas, onneksi sain mentyä aamulla futaamaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Töissä".
Facebook-addiktio lisääntynyt. Lähtiskö Aniin syömään, kokkia lyömään...
Vieläköhän Orimattilan paroni on elävien kirjoissa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: Vieläköhän Orimattilan paroni on elävien kirjoissa? :?
Olen, olen. Vimeksi kun tekstasit minulle asiasta, olin tietenkin paskalla ja vastasin vain "juu".

Sattumalta tai telepatiaa sain ylläolevaasi näkemättä ajatuksen ilmoittaa:

1.) Olen hengissä. Tilanne ei ole parantunut geriatrikkojen suhteen. Masennusvituttaa. En edelleenkään jaksa höpötellä puhelimessa. Säätelen omaa alkonkäyttäni, joten tänäänkään ei ollut krapulaa.

2.) Todella arvostan nuorten naisten tämän kesän muotia! Sellaiset tosi tiukat verkkarimaiset housut (vai onko ne "legginsit" paljaaltaan? Miksi niitä sanotaan? ). Eilenkin kun istuskelin autossani Orimattilan K-marketin parkkipaikalla, kauppaan sisään käveli sellainen korkeintaan 18 vee minun asteikkoni mukaan hyvärunkoinen misu. Ja Hänellä oli juuri sellaiset tiukat "verkkarit"! Niin tiukat, että ne olivat imakkeella pyllyvakoa myöten! Näin siis kaksi täydellisen pyöreän pikkupepun KAKSI täydellistä pakaraa erikseen, melkein kuin misu olisi ollut nakuna! "Nude"-väriä, kuin olisi ollut alasti säärien ja pepun ja alalantion suhteen! Etupuolelta erottui Häpykumpukin, vaikkei kamelinvarvasta ainakaan siitä 15 metrin päästä.

Miten sellainen persposkien erillään näkyminen on edes mahdollista? Luulisi, että tiukka kankas vetää pyllyvaon yli tasaisesti, mutta tämä siis upposi pyllyvakoon! Vanhoina aikoina se olisi ollut siweetöntä, mutta kun nyt muotia, kai se sitten on viatonta, vaikka vanha mies näkee ja arvostaa! (Tosin sitten tuli paksuperseinen pissis samantyyppisissä housuissa, ja se ei ollut esteettistä.)

Mieleeni tuli persehikivaara, mutta eihän naiset hikoile?
Mutta esteettinen puhdashenkinen tarkkailuhan se minulla. Suomen kesä on lyhyt, täytyy nauttia Luonnosta!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Luulisi että nimenomaan kun potuttaa haluaisi ns. purkaa sydäntään...en ymmärrä, mutta ei voi mitään. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Isä syötetty ja ulkoilutettu. Nyt pitkälle pyörälenkille ennenkuin sade alkaa. Toisaalta ei se sade pyöräilyä häiritse, jos sen ei anna häiritä, riittävän lämmin kun on. Illalla sitten Berthaan syömään ja ehkä Tammerfesteille. Eilen olin vaimon ja työkavereiden kanssa teltalla väijymässä apröötä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Loma alkaa huomenna!!! Olen taas laskenut yli sata päivää päiviä loman alkuun eikä ole oikein ollut mitään fiilistä, ennenq nyt. Huomenna kun pistää koneen kiinni on taas elämä-on-parasta-huumetta-fiilis, kun koko jäppisen penetroi kokonaisvaltainen onnen tunne.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Timo Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ravinteeli Bertha oli kehujen arvoinen. Neljä ruokalajia + sampanja ja viinit. Paras missä olen manselassa ollut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin