KofeiinipitoinenMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyis täyttää kehityskeskustelukupongit. Esimies tulee jo bittejä pitkin kohti. Voi jeesus tätä touhua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täytyis täyttää kehityskeskustelukupongit. Esimies tulee jo bittejä pitkin kohti. Voi jeesus tätä touhua...
Laita henk. koht. tavoitteeksi selvittää vuosien takainen venttiilihattuvarkaus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Kai mä taas tyydyn vanhoihin itsensä kehittämis-mantroihin. En heti keksi mitään niin vaivaannuttavaa ja kiusallista työtehtävää kuin tuo keskustelu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä vasta kiinni kupin kaarteeseen, alkaako vatsa toimimaan eikö ala, luultavasti vasta lounaan jälkeen, otin veroetulipareet paljon maksoi mutta toibotaan etua saatavan..

Ratkaisin rikoksen iso tulppa löytyi Kauppiksen päärakennuksesta!

Katos prkl, kehari on 4.2.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olen lomalla. Aaaaaahahahahahahahhaaaaaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Onko erit. suunnitelmia?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:^Onko erit. suunnitelmia?
Torstaina lähtö, muutama viikko Aasiassa. Pitäis ehkä alkaa haalia tavaroita kasaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Influenssamaanantai. Ehkä jopa sikavariantti. 37 ja risat vasta ollut lämpöä, mutta jokseenkin huterahko olo. Toivottavasti ei tästä enää yllätä pahemmin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Nukuin viime yönä lähes 10h ja heräsin aamulla 6:30 pirteänä hiukan ennen kellon soittoa. En muista milloin olisi viimeksi tapahtunut vastaavaa! Olo aamupalaverissa oli jopa pirteä ja kerrankin myös ehdin syödä aamupalaa kotona. Aamu alkoi siis hämmästyttävän hyvin. Onneksi juuri päättynyt koulutus tasaannutti olon normaalin maanantain tasolle: väsyttää, silmät on ristissä ja orastava päänsärky tuntuu otsalohkossa.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^^ Kai mä taas tyydyn vanhoihin itsensä kehittämis-mantroihin. En heti keksi mitään niin vaivaannuttavaa ja kiusallista työtehtävää kuin tuo keskustelu.
Mä rakastin kehityskeskusteluja! Tunnin ajan puhutaan vain siitä, miten korvaamaton työntekijä mä olen ja miten hienosti kaikki on mennyt.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jo perinteeksi on muodostunut käydä Maunulan HESY:n kirpparilla sunnuntaina. Eilen ostin: kattilan, 6 DVD-leffaa ja kolme Manga-pokkaria. Yhteensä (!) 6 ja puoli euroa. Ei kallista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^^ Kai mä taas tyydyn vanhoihin itsensä kehittämis-mantroihin. En heti keksi mitään niin vaivaannuttavaa ja kiusallista työtehtävää kuin tuo keskustelu.
Mä rakastin kehityskeskusteluja! Tunnin ajan puhutaan vain siitä, miten korvaamaton työntekijä mä olen ja miten hienosti kaikki on mennyt.
Mulla oli just tällanen. Esimies jopa liikuttui kyyneliin keskustelun aikana, koska oon vaan niin mahtava. Vähän kyllä nauratti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Mä rakastin kehityskeskusteluja! Tunnin ajan puhutaan vain siitä, miten korvaamaton työntekijä mä olen ja miten hienosti kaikki on mennyt.
Vaikka mulle sanottais mitä, olisi tilaisuus silti kiusallinen. Meillä se on niin päälleliimattua teatteria, ettei mitään rajaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On se maanantai. Olen istunut jo tunnin ylimääräistä työpisteellä kun ei muista katsoa reaaliajassa olevaa kelloa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä rakastin kehityskeskusteluja! Tunnin ajan puhutaan vain siitä, miten korvaamaton työntekijä mä olen ja miten hienosti kaikki on mennyt.
Vaikka mulle sanottais mitä, olisi tilaisuus silti kiusallinen. Meillä se on niin päälleliimattua teatteria, ettei mitään rajaa.
Ehkä sä et vaan osaa. Ensin ollaan yhtä mieltä siitä miten hyvin kaikki sujuu ja miten hyvä mä olen, ja sitten väännetään HTS:t kahdenkympin kieppeille, koska kaikki sujuu ja mä olen hyvä, minkä esimieskin juuri totesi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Mullakin oli ihan ok kehityskeskusteluita.
Osaan vaikka mitä ja palkkaa pitää antaa esimiehen mielestä mulle vuosittain lisää. Koulutustakin saat, kunhan kurssi/koulutus ei maksa erikseen mitään työnantajalle. Ja aina sellaisen todella hyvän hommasin mulle ja jollekin toiselle - ilmaiseksi. Olisikohan tästäkin pitänyt pyytää lisädinareita? Varsinkin sen toisen kurssista?
Lopputulema, että olin palkkakuluissa mitattuna liian kallis (liki 50% yli 5v alalla olleiden, mikä oli tossa työssä hillittömyys), osasin liikaa ja hoidin priimasti kaikkein vaativimmat asiakkaat, joista muut eivät selvinneet kunnialla.
Ja yt-kierroksen aikana pomonpomonpomo tjsp sai (irtisanomis)kohtauksen palkkani huomattuaan -> yt-Suomen purema mulle.
HipHei !
Olkaa varovaisia palkkojenne kanssa :D
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis meillä valtiolla homma tosiaan on saunanpuhdasta teatteria. Yksi taustaperiaate on, että jos jonkun palkka nousee, toisen laskee. Keskiarvon tulee olla joka ryhmässä sama. Sitten nämä osiopisteet on täysin hatusta vedettyjä, kuten noudattaako työaikaa. Kaikki osiot kulminoituvat siihen, että niiden summa tulee olla ennalta päätetty määrä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: KofeiinipitoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Pari vuotta sitten otin osaa noin 30 kehariin, joista yksi tai kaksi oli omia. Prosessin mukaan palautekeskusteluja pitäisi käydä neljänneksittäin, mutta koska vuosipalaute on vasta maaliskuussa niin käytännössä se meni niin, että oli yksi virallisempi sessio maaliskuussa ja toinen vapaamuotoisempi kesän jälkeen. Jos mussutatte millaista on olla omissa kehareissa ja miten hyödytöntä se on niin voitte vaan visioida miten veemäistä on pitää niitä kehareita 15 tyypille ja päättää siitä miten 2% palkankorotuspotti jaetaan.

Oma kantani on, että keharit on ainakin tämänkaltaisessa firmassa loistava keino ajaa omia etujaan: toimenkuvaa, etuja ja koulutustarpeita. Pitää vaan ymmärtää, että aikajänne omien etujen ajamisessa saa olla ennemmin 12-24kk kuin 0-12kk. Omat kokemukseni osoittavat, että vaativa palkollinen yleensä saa enemmän kuin sellainen, joka ei ymmärrä vaatia. Itse olen kuuden vuoden aikana käynyt kolme menestyksekästä palkankorotuskampanjaa ja yhden pitkä-palkaton-vapaa-kampanjan. Sittemmin olen tosin vapaaehtoisesti antanut yhden palkkaluokan ja 10% takaisin, kun halusin muuttaa etuajassa Norjasta Suomeen rakkaudenpilden perässä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin