TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Diddley Bow kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei menetä yöuniaan pohtiessaan, että miksihän tuokin mahtaa olla vielä sinkkuna.
Itse ohjelmaan liittymättä - aivan itse asian vierestä - tuli mieleen, että noin muotoiltuna tulee sellainen olo, että parisuhde on se tavoiteltu tila. Onko noin?
Kaksi mainitsemaani ohjelmaformaattia perustuvat seurustelukumppania hakeviin sinkkuihmisiin. Tässä yhteydessä parisuhde on siis heidän tavoittelemansa tila.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Ja lähes kaikki 'en tarvitse parisuhdetta' ihmiset ovat jo aikapäiviä olleet parisuhteessa. Useimmat jo monessakin.
Tarvitseminen ja haluaminenhan ovat kaksi eri asiaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei menetä yöuniaan pohtiessaan, että miksihän tuokin mahtaa olla vielä sinkkuna.
Itse ohjelmaan liittymättä - aivan itse asian vierestä - tuli mieleen, että noin muotoiltuna tulee sellainen olo, että parisuhde on se tavoiteltu tila. Onko noin?
Kaksi mainitsemaani ohjelmaformaattia perustuvat seurustelukumppania hakeviin sinkkuihmisiin. Tässä yhteydessä parisuhde on siis heidän tavoittelemansa tila.
Asia selvä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exPertti kirjoitti: :)
En ymmärrä huumoriasi. Joten vastedes ohitan kaikki kirjoittamasi, jotka päättyvät kyseiseen hymiöön.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Pitkästä aikaa pätevän tuntuinen gangsterisaippua:. "Power". Pari ensimmäistä episodia väijytty, vaikuttaa oikein lupaavalta. Muuta valittamista en kestä, kun executive producerin tittelin itselleen säätäneen puolieuroisen (50 Cent) soundträckillä narisevat astmaisennarisevat räpäytykset.

Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään klo 23:00 kutoselta Helvettiin ja takaisin.

Harvemmin tositarinoihin perustuvan leffan päätähtenä on hemmo, jonka touhuihin tarinat perustuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suosittelen TV 5:n Columboa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

En vittu ymmärrä kuka katsoo jotain Romahdus-ohjelmaa? Vetäjänä Paska Paasonen, sen paremmin kuin jotain yö-työ voitolla ollaan ohjelmaa? Give me a reason, en muutenkaan perusta maikkarin vuodosta, väristä riippumatta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pienen tissifanin kanssa tulee jonkun verran vietettyä aikaa sohvalla, niin katsoin viime viikolla aikani kuluksi "Kutsukaa kätilö" -sarjan pari ekaa tuotantokautta (en tiedä onko enempää tehty) netflixistä. Tykkäsin tosi paljon, ja olin samalla äärimmäisen onnellinen että en katsonut sitä ennen synnytystä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parhaita 2000-luvulla tehtyjä leffoja: Frost/Nixon
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

TV:stä ei tule edelleenkään, mutta Netflixin Narcos on kyllä kiinnostavin sarja sitten Breaking badin. Dramatisointi Pablo Escobarin elämästä käytännössä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Yle Teema klo 10.00 eteenpäin Video killed the radio star maratoni..
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Wheelers dealer ja Fast n´loud loppui niin olen ihan hukassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tänään tulee hyvää ohjelmaa töllöstä!

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/11/uusi-sherlock
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jukka Lindströmin Noin viikon uutiset. Melkoinen moottoriturpa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minnuu vituttaa, että telkkarissa aina alkaa monta elokuvaa eri kanavilla päällekkäin 21 aikaan. Tänäänkin pe 13.2. näkyilisi olevan neljä näkemääni: Irstas nallekarhu Ted, Lars von Trierin Melankolia (Suosikkiohjaajani, mutta tuo on mulle liian taiteellinen ja tylsä, vaikka lopussa planeettatörmäys on) ja Elm Street.

Suosittelen kuitenkin Narniavajaille Nelosella klo 21: Prinssi Kaspian. Swordforumillakin olivat aikoinaan haltioissaan, että kerrankin miekkailuelokuvaan on opeteltu ihan oikeita keskiajan ja renessanssin miekkailutekniikoita. Vaikka eihän tuollaiseen lasten ja nuorten fantasialeffaan tarvitsisi. (Eniten inhosivat Highlander-sarjaa, ne ei kuulemma sillä huitomisella osuisi kuin omaan jalkaansa jos edes siihen.)

Ryminätä ja taisteluja riittää. vain veri puuttuu ettei jäänyt lapsilta kielletyksi jenkeissä. Olihan ne yhtä taistelua lukuunottamatta jo C.S. Lewisin alkuteoksessa kuvattu, mutta leffassa ne on laajennettu ja levitetty. Kristillisyyttä ei onneksi paljon ole, ja Petrin mielestä Narnia on Saatanasta. Edit: Onhan siinä minun naiseni Anna Popplewell kuningatar Susanina kuolettavan pitkäjousensa kera.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Leila »

X-filesia olen katsonut nyt kolme jaksoa ja parhaimmillaan on tuntunut siltä kuin olisin nuortunut reilun viisitoista vuotta. Tuo sarja oli niin aikansa tuote ja pidin kovasti silloin ennen vanhaan. On ollut tosi mukava huomata, miten hyvää jälkeä nämä uudetkin jaksot on. Mulder on vähän vanhenut, mutta Scully on edelleen upea pakkaus.

Eilen illalla katsottiin Saturday Night Livea ensimmäisen kerran. Yllättävän hyvin etenevää viihdettä sekin. Monessa kohti ihan nauratti.

Kummallisin tv-suosikkini tällä hetkellä on Rautatie Alaskaan Discoverylla. En edes käsitä mitä viihdyttävää on siinä, että tavikset tekee töitä lumen ja pakkasen keskellä tai erakot korjailee talojensa kattoja tai moottorikelkkojaan. Ja välillä seurataan tavara- tai matkustajajunan etenemistä. Joka tapauksessa minä pidän.
Äiti ei tiedä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Leila kirjoitti: Mulder on vähän vanhenut, mutta Scully on edelleen upea pakkaus.

Eilen illalla katsottiin Saturday Night Livea ensimmäisen kerran. Yllättävän hyvin etenevää viihdettä sekin. Monessa kohti ihan nauratti.
:shock: Ei vaan Mulkero on vanhetessaan vain parantunut kuin hyvä viini, Skulli taas tarvitsee sentin paksuudelta vanhan naisen pakkelia ettei näytä ihan muumiolta. Hyvä sarja toki.

Ja Suomen SNL onnistui mielestäni aika hyvin. Varsinkin Rennylle pakotettu itseironia. Loppupuoli vähän tylsempää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/kulttuuri/a14555037011 ... art-new-#3

Tämä vaikuttaa erittäin kiinnostavalta. Harmi vain, että ei tule mun töllöstä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Taidan ottaa HBO:n kuukaudeksi ainakin. Eka kuukausi ilmainen.

Voisi kokeilla tuota GOT:kin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

HInta näyttää olevan 9,95
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:HInta näyttää olevan 9,95
Suosittelen. Siellä on poikkeuksetta hyvää kamaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Better call saul alkoi taas. Vähän sama ongelma kuin ekalla kaudella. Ei meinaa päästä asiaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

TV2, klo 17.15, salibandyä, Viikingit (Helsinki) - Classic (Tampere).

Runkosarjan viimeinen kierros ja joukkueilla alkaa olla peli kuosissa. Kannattaa kattoa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Reissutöissä on ehtinyt iltaisin katsomaan paljon kotiserverin ohjelmatarjontaa. En muista olenko hehkuttanut näitä aikaisemmin, mutta menköön samaan läjään...

Mr. Robot - omaperäisin teevee-show sitten miesmuistiin, vaikkakin lopun "twist" on ripattu eräästä erittäin tunnetusta elokuvasta. Odotan kakkos-seasonia mitä suurimmalla innostuksella
House Of Cards season 4: paikoitellen hieman liikaa puhuvia päitä, politiikka on edelleen kieroa mutta Frank on edelleen iskussa.
Vinyl - erittäin nätisti ylöspantu epookki 1970-luvun New Yorkin kokkelinkatkuisesta musiikkibisneksestä. Fakta ja fiktio lomittuvat nätisti kun "oikeat muusikot" vilahtelevat seassa, viime jaksossa Alice Cooper ja dj Kool Herc
Marvel's Daredevil tipahtelee muistaakseni Netflixiltä piakkoin. Trailerin perusteella taakia tavaraa tulossa, mukana Elektra ja Punisher :mrgreen:
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin