KeskelViikkooHei

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Realin eilinen esitys oli kyllä melkoista hurlumheilottopalloilua ja totta kai nukahdin soffalle juuri ennen ekaa maalia. Saas nähdä kuka venäläinen tänään kärähtää... Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toi dopingpelleily on ihan anaalista. Nyt kärähdellään jo kamasta, josta voi olla tai ei ole hyötyä kun ADT-pellet pistää listalle mitä sattuu ja imee rahaa valtiolta.

Pirun hyvä voimanostossa kun saa itse valita nostaako testatussa vai testaamattomassa liitossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Urheilija käyttää mitä tahansa laillista ainetta, josta on tai edes voi hyötyä suorituksessa. Tässä mielessä kaikenlaiset epämääräisyydetkin tulee kitkeä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Puhdas urheilu" kuuluu huumoriketjuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:"Puhdas urheilu" kuuluu huumoriketjuun.
Etkö juuri sä ole hehkuttanut sitä suomalaista kaurapuuropainonnostajaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^
Bluntly kirjoitti:Pirun hyvä voimanostossa kun saa itse valita nostaako testatussa vai testaamattomassa liitossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Toi dopingpelleily on ihan anaalista. Nyt kärähdellään jo kamasta, josta voi olla tai ei ole hyötyä kun ADT-pellet pistää listalle mitä sattuu ja imee rahaa valtiolta.

Pirun hyvä voimanostossa kun saa itse valita nostaako testatussa vai testaamattomassa liitossa.
Urheilija vastaa siitä, mitä mömmöjä itseensä laittaa. En mä ainakaan ryhtyisi rouhimaan tai tykittämään jotain ainetta selvittämättä ensin asiaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiihto muuttuu kiinnostavaksi vasta kun ampumahiihto ja takaa-ajohiihto yhdistetään, pyssylliset jahtaa pyssyttömiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti:Hiihto muuttuu kiinnostavaksi vasta kun ampumahiihto ja takaa-ajohiihto yhdistetään, pyssylliset jahtaa pyssyttömiä.
Tasoituksen nimissä pyssyttömille pitää sallia vapaa aineiden käyttö niin, että lähitaistelussa ne pystyvät supermutantteina murskaamaan pyssylliset.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hiihto muuttuu kiinnostavaksi vasta kun ampumahiihto ja takaa-ajohiihto yhdistetään, pyssylliset jahtaa pyssyttömiä.
Tasoituksen nimissä pyssyttömille pitää sallia vapaa aineiden käyttö niin, että lähitaistelussa ne pystyvät supermutantteina murskaamaan pyssylliset.
Minä ehdotan pallopeliä.
Jalkapallokenttä. Kaksi jalkapallojoukkueen kokoista joukkuetta. Tavoitteena viedä normaali jalkapallo vastustajan maaliin. Muita sääntöjä ei sitten olisikaan. Tai no, amatööritasolla aseet olisi kielletty.
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2016 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:^ rugby? :).
Joo sinnepäin, mutta rugbyssä ja jenkkifutiksessa on liikaa sääntöjä. Yksinkertaistaa pitää.

Isäni kanssa kerran suunnittelimme pettämättömän jääkiekkostrategian. Neljä giganttista pelaajaa muodostaa suojaavan "tornin", joka majesteettisen hitaasti lipuu kaukalon läpi vastustajan maalille. Muurin sisällä on vikkelä pikku-ukko, joka lopuksi tekee maalin.

Myöhemmin luin, että jenkkifutiksessa aikoinaan keksittiin sama. Käyttivät lihalinnoituksensa lisäsidoksena matkalaukun kahvoja varusteissaan. Sitten se tietenkin kiellettiin.

Mutta toista ideaamme ei liene vielä käytetty.
Jääkiekkomaalivahdiksi jättiläismäinen läski sumopainija. Jonka rasvattu valtava perse tukkii sen pienehkön maalin. Jos pystyyn nousee, maalihäkki pysyy kiinni perseessä ihan imakkeella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Urheilija käyttää mitä tahansa laillista ainetta, josta on tai edes voi hyötyä suorituksessa. Tässä mielessä kaikenlaiset epämääräisyydetkin tulee kitkeä.
Onhan se vähän hassua kun maailman huipuista iso osa on astmaatikoita tai sydänvaivaisia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun urheilijalla on vähän ylimääräistä kapitaalia, saa hän lekurilta minkälaisen diagnoosin tahansa, ja kas taas on jokin uusi hyödyllinen lääkeaine omassa kaapissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KeskelViikkooHei

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Urheilija käyttää mitä tahansa laillista ainetta, josta on tai edes voi hyötyä suorituksessa. Tässä mielessä kaikenlaiset epämääräisyydetkin tulee kitkeä.
Onhan se vähän hassua kun maailman huipuista iso osa on astmaatikoita tai sydänvaivaisia.
Niin. Osa ammattiurheilijoista on niin sairaita, että vapautetaan Suomessa asevelvollisuudesta :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin