KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mulla on ollut samaa, esim. päivän uutiskatsaus meni monen sivun taakse. Liittynee lienee tilanteeseen kun kitinä oli useamman tunnin kaatuneena.
Ei liity, mutta milloin tää on ollut useamman tunnin kaatuneena?
Enpäs nyt muista. Jonain välipäivänä ei toiminut pitkään aikaan. Ei saanut logattua.
Universaali disclaimer.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Mä en päässyt kirjautumaan sisään 1.1. Luulin muistavani salasanan väärin, mut lopulta ei ollutkaan kyse siitä. Kännykällä jostain syystä sitten pääsin kirjautumaan, mutta koneella ei onnistunut. Seuraavana päivänä ei ollut ongelmia.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aivan joo, tais olla uudenvuodenpäivän ilta kun säädin https://letsencrypt.org/ - sertifikaattien ja https://beta.kitina.net - testisaitin kanssa, ja siinä meni samalla keksit solmuun tavalla että kirjautuminen epäonnistui laitteelta, jolta oli jo joskus kirjauduttu. Huomasin ongelman joskus seuraavana päivänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

McJanne kirjoitti:Persetti, nyt on tullu semmonen ongelma, että kun klikkaa säikeen vieressä olevaa palluraa, se heittää jonnekkin random-sivulle siinä säikeessä, eikä uusimpaan lukemattomaan niinkuin aikaisemmin :/
Tämä probleemi jatkuu. Esim. päivän uutiskatsaus hyppää aina useamman sivun taaksepäin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hide my online status: Yes

Kuitenkin näyn olevan paikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ääni kuuluu, mutta ketään ei näy.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

In total there are 15 users online :: 4 registered, 3 hidden and 8 guests (based on users active over the past 15 minutes)
Most users ever online was 115 on 15.01.2016 7:46

Registered users: Bing [Bot], Bluntly, Google [Bot], James Potkukelkka, McJanne
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Persetti, nyt on tullu semmonen ongelma, että kun klikkaa säikeen vieressä olevaa palluraa, se heittää jonnekkin random-sivulle siinä säikeessä, eikä uusimpaan lukemattomaan niinkuin aikaisemmin :/
Tämä probleemi jatkuu. Esim. päivän uutiskatsaus hyppää aina useamman sivun taaksepäin.
Onko tämä nyt sitten sama ongelma vai ei, mutta kun etsi-toiminnolla hakee viestejä, ja löytää etsimänsä tulosten joukosta, niin klikkaamalla haluamaansa viestiä joutuu sitten kuitenkin useamman sivun taaksepäin siitä viestistä, johon piti hypätä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: Onko tämä nyt sitten sama ongelma vai ei, mutta kun etsi-toiminnolla hakee viestejä, ja löytää etsimänsä tulosten joukosta, niin klikkaamalla haluamaansa viestiä joutuu sitten kuitenkin useamman sivun taaksepäin siitä viestistä, johon piti hypätä.
Tätä varten on The Musta Kirja. Nää pitää vaan muistaa tai pitää omaa kirjanpitoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:[No tota, vanhasta muistista aina näkee itsensä.
No sun muistiin ei luota kukaan. Alkoi aivan äskettäin näkymään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voihan vehjemeisseli, en voi lukea Niban viestejä. Esim tämä ei toimi: viewtopic.php?f=12&t=3378&start=34400&p ... ow#p718642
Eli norelinkit ei toimi päivän uutiskatsauksessa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kitinan sertifikaatissa jotain vikaa, ei suostu kotoa pelaamaan vaan itkeskelee ei anna paskan kitinästä vapaana valua kotikoneen ruudulle..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Niba kirjoitti:Kitinan sertifikaatissa jotain vikaa, ei suostu kotoa pelaamaan vaan itkeskelee ei anna paskan kitinästä vapaana valua kotikoneen ruudulle..
Vaihdoin koemielessä reilu viikko sitten https://letsencrypt.org/ - sertifikaatin käyttöön. Minkähän käyttöjärjestelmän / selaimen kanssa tuo sitten tökkii?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Upcoming Features
Certificate Compatibility with Windows XP
ETA: Before March 22, 2016

A bug in Windows XP causes parsing of our current cross-signature from IdenTrust to fail. We will be correcting this by getting new cross-signatures from IdenTrust which work on Windows XP.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hide my online status: Yes

Kuitenkin näyn olevan paikalla.
Sama homma.
Olen sanaton.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

1 pisteen vihje: kokeile toisella selaimella kirjautumatta katsoa, näytkö paikalla muille.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Munkin nikki näkyy IE:llä listassa kursivoituna ja kirjautuneiden ja bottien määrän sormin laskien kuitenkin on muilta piiloitettu.

Sellainen mielestäni positiivinen ominaisuus on, että kun ennen vanhaan kirjautuminen katkesi itsekseen joissakin minuuteissa tai tunneissa, nyt voin vaikka sulkea selaimen ja koneenkin ja tehdä venäläisen resetin, mutta silti olen valmiiksi kirjautuneena kunhan Kitinään tulen tällä läppärillä. Hyvä niin, kunhan en unohtaisi salasanaani.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Firefox näyttää nykyään jonkun varoitussivun aina kun lähetän viestin kitinään ja vasta toisella yrityksellä menee viesti läpi. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Miten siitä pääsee eroon?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koitin omalla Firefoxilla, en nähnyt mitään varoitusviestiä. Tuleeko viesti selaimelta vai Kitinästä? Jotain avainsanoja?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

aasi kirjoitti:Koitin omalla Firefoxilla, en nähnyt mitään varoitusviestiä. Tuleeko viesti selaimelta vai Kitinästä? Jotain avainsanoja?
Tälläinen viesti tulee:

Secure Connection Failed

The connection to the server was reset while the page was loading.

The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem.

Learn more…

Report errors like this to help Mozilla identify and block malicious sites
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kun Kitinää katsoo olematta sisään kirjautunut, ainakin IE:llä ilmeisesti layereillä toteutetut ketjujen otsikoiden ja nikkien tekstit ovat päävalikossa osittain päällekkäin, ja itse ketjuissa avataritkin eri puolella kuin muuten. Tuskin tänne uutta väkeä saadaan, mutta ulkopuolisille tuo voi tehdä vaikutelman huonosti tehdystä foorumista.

Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gat kirjoitti:Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
Onnistuu. Voit vaihtaa käyttämäsi teeman ts. tyylin omista asetuksista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gat »

aasi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
Onnistuu. Voit vaihtaa käyttämäsi teeman ts. tyylin omista asetuksista.
Kiitos.
Varmaan niin.
Mutta vielä koskaan rekisteröitymättömille IE:llä tulijoille ilman pääsyä vielä olemattomiin omiin asetuksiin layout vai miksisitäsanotaan, on kuitenkin hanurista. Sopisi näkyä raakana ensinäkemältä oikein.

Itse en ole "omia asetuksia" koskaan räplännyt. Se vain normalisoituu sisäänkirjautuessa ilman että olen koskaan säätänyt. Mutta jos ulkopuolisille rekkautumattomille jotka eivät voikaan saatää, oletusarvo on layereiden päällekkäisyys ja että nikit ja avatarit ovat aika erikoisesti sivun ei vasemmalla vaan oikealla puolella, ei hyvä IMHO.

Joku jankuttanee IE:stä. Eiköhän se vieläkin ole yleisin selain ja oletusselain.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Onko muilla ongelmia viestien lähettämisessä iPadillä? Mulla on. Jokaisen yrityksen kohdalla viestin lähetys epäonnistuu. Tässä on mennyt jo pitkä hetki, että joudun kopioimaan viestin talteen ja lähettämään sen uudestaan, että menee läpi. Rajoittaa vahvasti osallistumista, kun ei oikeastaan ikinä jaksa muistaa tallentaa kirjoittamaansa leikepöydälle ja lähettää tekstiä uudestaan.

Jos Aasia kiinnostaa, niin mulla on kuvakaappaus vikakoodista.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Diddley Bow kirjoitti:Jos Aasia kiinnostaa, niin mulla on kuvakaappaus vikakoodista.
Kerro toki.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin