Pyhä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Pyhä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvä fiilis. Tyttö väijyy turtleseja, itse hörpin aamukapparia ja luen Aamulehteä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Näin vanhemmiten dokaamisen ongelmaksi muodostuu se, että en vaan saa nukuttua aamulla pitkään. Menin nukkumaan viiden jälkeen ja nousin aikani pyörittyä jo ennen ysiä. Ei varmaan olis edes darraa, mutta toi unen vähäisyys aiheuttaa vastaavia oireita. Ärsyttävää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Näin vanhemmiten dokaamisen ongelmaksi muodostuu se, että en vaan saa nukuttua aamulla pitkään.
:think: Mä oon vissiin syntynyt vanhana.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon kans varhaiskypsä tän suhteen. Oon ollut jo teininä se, joka kotibileiden jälkeen siivosi aikansa kuluksi kämpän kuntoon muiden nukkuessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Mä oon kans varhaiskypsä tän suhteen. Oon ollut jo teininä se, joka kotibileiden jälkeen siivosi aikansa kuluksi kämpän kuntoon muiden nukkuessa.
Kyllä mäkin olen aina ollut melko aikainen herääjä, mutta nuorena se unenpuute ei haitannut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos jatkaisi armotonta kämpän tyhjentämistä roinasta. Varmaan kohta taloyhtiöstä alkaa itkemään kun kannan useamman pussin päivässä roskiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Kyllä mäkin olen aina ollut melko aikainen herääjä, mutta nuorena se unenpuute ei haitannut.
Toi on totta. Iän myötä unen puute iskee entistä pahemmin. Nuorena tuli monesti valvottua läpi yön, kun ei muutaman tunnin takia viitsinyt mennä nukkumaan, eikä siitä sen kummempaa ongelmaa ollut seuraavana päivänä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aurinko meni piiloon just nyt kun mulla on aikaa lähteä ulos :(
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Aurinko meni piiloon vasta kun lenkki oli kuumiksen kanssa heitetty. Kiitos!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaksoin kävellä roskistorpalle ja takaisin. Kalja ansaittu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pyhä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lenkin puolivälissä käsi tarttui puoli huolimattomasti William K:n ovenkahvaan. Pitäähän lenkillä nesteytys hoitaa! Lakritsi porter maistuu muuten hyvälle!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin