Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päivän liikuntasuorite ajoittuu vasta iltaan. Pojalla on illalla säbätreenit ja sillä aikaa on mahdollistajan syytä pitää mahdollisimman hyvää ylläpitokuntoa yllä. Lehterän ketju otti pahasti takkiin yöllä. Siinä ne tärkeimmät.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Lehterän ketju otti pahasti takkiin yöllä. Siinä ne tärkeimmät.
Mediassa on jauhettu mm. Mikael Granlundin huonosta kaudesta. Mutta mitä on tapahtunut Lehterälle ja Filppulalle?! Odotin kummaltakin tässä vaiheessa 20 pojoo enempi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Lehterän ketju otti pahasti takkiin yöllä. Siinä ne tärkeimmät.
Mediassa on jauhettu mm. Mikael Granlundin huonosta kaudesta. Mutta mitä on tapahtunut Lehterälle ja Filppulalle?! Odotin kummaltakin tässä vaiheessa 20 pojoo enempi.
Jääkiekko ei ole mielenkiintoista, paitsi että kultapojun Markus veli kärsi vaurion yläkropassaan, käyttääksemme jäkiekko sanastoa..

Ei juma, Eilen alkoi venättä vetäytymään Syyriasta, millonkahan alkaa vetäytyminen helsingin jokereista?

Hallis alkoi kokoomuksen puheenjohtaja eli presidenttiehdokkaaksi, kyllä olisi sievää katsoa kun Hallis ja Putin pelaavat kiekkoa keskenään takaressuun..

Niin ja Breivik teki siel Hailit oikeudessa, onneksi oli tuoreita haileja!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niba kirjoitti:Hallis alkoi kokoomuksen puheenjohtaja eli presidenttiehdokkaaksi
Hyvä huomio! Liike-elämässä menestyneillä Diili-juontajilla on nykyisin kova noste presidenttiehdokkaiksi kansainvälisestikin, Hjallis haluaa mukaan allonharjalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Hallis alkoi kokoomuksen puheenjohtaja eli presidenttiehdokkaaksi
Hyvä huomio! Liike-elämässä menestyneillä Diili-juontajilla on nykyisin kova noste presidenttiehdokkaiksi kansainvälisestikin, Hjallis haluaa mukaan allonharjalle.
You are fired!

Jos ei Kepulit kuse ihan keikkia muroja voisi seuraava presidentti tulla vaikkapa Kes-kusta puolueesta`?
Vaivoisiko sittenkään, kenellä kepulaisella on värikkäin historia, johonkuulu menestystä lainrikkomisen alueella jamuutenkin suttuista elämää nuorena Kekkosen tapaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkohan musta tulossa joku hemmetin Ratian fanipoika kun nyt katselen jo hänen suunnittelemia kattopaneelejakin "sillä silmällä".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Lehterän ketju otti pahasti takkiin yöllä. Siinä ne tärkeimmät.
Mediassa on jauhettu mm. Mikael Granlundin huonosta kaudesta. Mutta mitä on tapahtunut Lehterälle ja Filppulalle?! Odotin kummaltakin tässä vaiheessa 20 pojoo enempi.
Lehterä oli hetken loukkiksessa ja "saa" pelata Teresenkon kanssa samassa ketjussa. Eli ketjun puolustusvastuu on yksin Lehterän harteilla. Mun nähdäkseni on muuten pelannut hyvin.

Filppulan kausi on mysteeri. Voittavassa joukkueessa tehosarake näyttää -6. Tosin pelaa aina vastustajan parasta ketjua vastaan, mutta silti.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Saako kumpikaan yv-vastuuta? Jos nimittäin saa, kyllä tehojakin pitäis paljon enempi tulla, vaikka kakkossyöttöjä sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Saako kumpikaan yv-vastuuta? Jos nimittäin saa, kyllä tehojakin pitäis paljon enempi tulla, vaikka kakkossyöttöjä sitten.
Kumpikin pelaa YV:t ja AV:t. Eli valkun luottopelaajia. Miksi tehoja ei tule, on kysymysmerkki. Ehkä he eivät ole jäällä tekemässä tehoja, vaan mahdollistamassa suunnitellun pelin toteutumisen ja tehot putoaa superstaroille.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tuo on lainalaisuus, juu. Suomalainen pelaajahan yleisesti sopeutuu loistavasti näihin sapluunoihin, joissa itse ovat harvemmin ns. ravintoketjun laella. Roolitustahan tuo myös on. En seuraa änäriä kuin maalikoosteina ja tilastoina, joten siksikin kyselen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Flunssa tuntuu ikävästi iskevän. Ei ehkä olis kannattanut lähteä treffeille flunssaisen ihmisen kanssa. Tai ehkä ei olis pitänyt viime viikolla käydä toimistolla ollenkaan, koska myös työkaveri on flunssassa. Hmm...
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti:Flunssa tuntuu ikävästi iskevän. Ei ehkä olis kannattanut lähteä treffeille flunssaisen ihmisen kanssa. Tai ehkä ei olis pitänyt viime viikolla käydä toimistolla ollenkaan, koska myös työkaveri on flunssassa. Hmm...
Nuha lähtee nussimalla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Jaa. Pitänee odottaa sit lauantaita ja itteä yli 10v nuorempaa neitoa. Ja kokeilla myös rakastelua, ei varmaan pahenna nuhaa?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Diddley Bow kirjoitti: Nuha lähtee nussimalla.
Ei lähteny!
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aydemir kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti: Nuha lähtee nussimalla.
Ei lähteny!
Tarkista annostus!
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti: Nuha lähtee nussimalla.
Ei lähteny!
Tuu tänne niin lähtee!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

So Hard kirjoitti: Tarkista annostus!
Ai olis pitänyt ottaa tupla-annostus? Hmm... Täytyypä etsiä suostuvaiset annostelijat ja kokeilla, kiitti vinkistä!
Diddley Bow kirjoitti: Tuu tänne niin lähtee!
Missä on ne dick pickit joita olen monta kertaa pyytänyt??
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti: Missä on ne dick pickit joita olen monta kertaa pyytänyt??
Jos mä laitan kuvan, niin mistä sä voit tietää että se on just mun varustus? Tuu vaan kuule paikanpäälle todentamaan onko varustus riittävä nuhan poistamiseen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

aydemir kirjoitti:Ai olis pitänyt ottaa tupla-annostus? Hmm... Täytyypä etsiä suostuvaiset annostelijat ja kokeilla, kiitti vinkistä!
Oikein paha vaatii kyl triplana. Samaan aikaan.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin