Kaljakellunta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.kaljakellunta.org/

Ootteko osallistuneet? En ole itse koskaan.

Ehdotan nyt kesän perinteisen törkeän paikan leirin teemaksi kaveriporukalle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole koskaan osallistunut. Ei nappaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tietysti hyvin sääriippuvainen asia. Jos on 12 astetta ja vettä sataa, niin ei sitten. Mutta aurinkoisena kesäpäivänä kyllä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oletko sä nyt tosissasi tämän asian kanssa? Eikö kyseessä olisi jotenkin enemmän sun lastesi ikäluokan ja viiteryhmän tapahtuma?

Vaikka toisaalta, en mä nyt tiedä miten musta on näin pidättyväinen ja sovinnainen tullut, että edes mietin tällaisia ankeita ulkopuolelta tulevia rajoittavia odotuksia. Kai se voi olla ihan komeaakin, kun ikämiehet ördäävät teinien anarkistitapahtumassa. Sinänsähän koko tapahtuman konsepti on sellainen, että väkisin vetää suun hymyyn. Olisin saattanut n. 20 vuotta sitten osallistuakin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En nyt ollenkaan ymmärrä ikärasismiasi. Kait setämiehetkin voivat juoda kaljaa ja kellua joessa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:^En nyt ollenkaan ymmärrä ikärasismiasi. Kait setämiehetkin voivat juoda kaljaa ja kellua joessa.
Lääkärit voinee hoitaa sen vielä tyylikkäästi jollain vuokratulla saunalautalla juoden shamppanjaa. On siinä opiskelijoilla ihmettelemistä!
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Kait setämiehetkin voivat juoda kaljaa ja kellua joessa.
Toki, jos pidetään tyylistä kiinni, eli kelluva sauna alle ja vain import oluita* lautalle. Perämoottori pitää ehdottomasti kuulua varustukseen, jotta voi ajella edestakaisin näyttämässä persettä köyhille. Kunnon porvariradikalismia kehiin, niin hyvä tulee :D

* Mä tiedän, että tää on sulle vaikea alue, mutta amerikkalaisten pienpanimoiden lagereista vois löytyä sulle kelpaava riittävän kallis vaihtoehto.

EDIT: Ollaan SH:n kanssa selvästi samalla linjalla tässä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ehdottomasti tyylikkäämpi vaihtoehto olisi kaleerilaiva köyhät veronmaksajat soutajina, mukana myös rumpu ja ruoska.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Ehdottomasti tyylikkäämpi vaihtoehto olisi kaleerilaiva köyhät veronmaksajat soutajina, mukana myös rumpu ja ruoska.
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En mä koe, että Vagabondo ja Bluntly olisivat samoilla linjoilla SH:n kanssa. V ja B näyttävät hakevan jonkinlaista puoliaggressiivista linnoittautumista, jossa geriatriaosasto rakentaa ylittämättömän sosioekonomis-fyysisen muurin itsensä ja nuorisolaisten välille ja haluaa rahvaan lähinnä katselevan, kun deegu-wahlroosit pitävät keskenään hauskaa. Tämä ei kuitenkaan ole törkeän paikan leirien eetos laisinkaan!

Kuten Kitinänsä lukeneet hyvin muistavat, törkeän paikan leirillä Daven valtaa hyvinkin maailmoja syleilevä tunnelma. Siinä missä V:n ja B:n konseptilla sikariporras saisi ökyillä keskenään, SH:n visio saunasta ja runsaasta, avokätisesti tarjoiltavasta shampanjasta kuulostaa hyvinkin toimivalta keinolta olla Vantaanjoen Selänne, purobileiden kunkku!
Viimeksi muokannut urpiainen, 03.05.2016 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:En mä koe, että Vagabondo ja Bluntly olisivat samoilla linjoilla SH:n kanssa.
Sä takerrut sanahelinään, kun mä vaan käytin liioittelua tarkoituksellisena tehokeinona. Ihan sama millä ideologialla sinne saunalautan työntää, niin jokatapauksena tekona se kaikessa porvarillisuudessaan kapinoi tilaisuuden henkeä vastaan. Samoin kuin keski-ikäiset lääkärit jossain kumiveneessä nuorison keskellä kellumassa nyt vaan olisi säälittävää. Mutta koko tapahtuma on aika säälittävä, joten ehkä se kuitenkin istuisi teemaan :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos joku lähtee niin minä kans!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta kaljakellunta on ihan hauska juttu, siihen liittyvä roskaaminen ei. Mikä siinä säälittää?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Mikä siinä säälittää?
Tapahtumat joiden ainoa tarkoitus on viinan juominen, vallankin kun ei osata edes itse siivota jälkiään, ei enää nykyään ole kovin korkealla mun arvostuslistalla. Mun mielipiteellä ei tietenkään ole mitään merkitystä, mutta tulinpahan lipsauttaneeksi sen kitinään. Yleensä mun itsesensuuri toimii paremmin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuskin sen ainoa tarkoitus on viinan juominen, koska senhän jokainen voisi tehdä kotonaan yksin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä se jotain kertoo, jos näkee kaljakellunnan ainoana funktiona viinan juomisen. Mä näen sen vähän niinkuin kesäversiona teekkarien laskiaishommista. Mutta onneksi ei ole pakko kellua jos ahistaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Mutta onneksi ei ole pakko kellua jos ahistaa.
Jep, ja mä skippaan sujuvasti myös monta muuta tapahtumaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon vähän Urpsun leirissä tässä. 15 vuotta takaperin olisi ehkä kiinnostanut, ihan kokemuksen vuoksi. Viime vuosina ei ole kyllä tuollaiset enää napanneet. Ajatushan on ihan hauska, mutta siihen muuhun jengiin menee järki.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Olisin heti mukana, kaljakellunta on superhauskaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lapitii kirjoitti:Olisin heti mukana, kaljakellunta on superhauskaa.
Pitkästä aikaa!1 :cheer:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Siideri- ja/tai punkkukellunta vois kiinnostaa. Ei tuo olut oikein maistu. Tässä iässä on just parasta se, että voi tehdä mitä vaan! Vittuun muiden mielipiteet :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

James Potkukelkka kirjoitti: Pitkästä aikaa!1 :cheer:
Jees tarvittiin vaan riittävän puhutteleva aihe. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Soon totta maar että ollaan vanhentuneita paskoja mitään saara tehtyä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kaljakellunta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kreitsu kirjoitti:Tässä iässä on just parasta se, että voi tehdä mitä vaan! Vittuun muiden mielipiteet :P
No tämä :) Tosin mulla on tää ikä ollut jo aika helevetin monta vuotta.. ja näillä näkymin tulee olemaankin.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin