Uusi ahkerampi urheilusäie

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti::sir:

Mä ainakin laittaisin vitosen sun stringeihin!
Ja 10 kaljan jäljeen tarjoasit rahaa pyllystä.
Eikö tämä ole jo tapahtunut?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti::sir:

Mä ainakin laittaisin vitosen sun stringeihin!
Ja 10 kaljan jäljeen tarjoasit rahaa pyllystä.
Eikö tämä ole jo tapahtunut?
:think:
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:^ Aerobinenkin?
Todellakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Fillarointi keikkuu kategorioiden 'saatanan tylsää' ja 'vitun tylsää' välillä. Ei jatkoon.

Ja crossfitneshän on aerobista. Hirveällä vauhdilla ja epäpuhtailla tekniikoilla ultrapitkiä sarjoja.
Keksitkö tän ihan päästäsi vai oletko jossain käynyt testaamassa?

Sitä minäkin.

CF pitää sisällään kaikenlaisia treenejä, aerobisia sekä voimatreenejä. Treenit toistuu harvoin, sanoisin että ihan maks. 2 kk välein. Tekniikkaa kyylätään koko ajan ja valmentajan sana on siinä laki: väärä tai jopa vaarallinen tekniikka karsitaan pois heti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuten kipping?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Kuten kipping?
En ole nähnyt boksilla kertaakaan, tehdään striktinä. Kippingiä näkyy kisoissa, että ei hätää.

CF:ssa on myös se hyvä puoli, että jokaisella vastustaja on tasan tarkkaan peilissä ja kaikki liikkeet skaalataan itselle sopivaksi, oli se sitten painoja, toistoja, matkaa tai liike kokonaan. Esim. jos ei Chest to bar onnistu, vedetään T2B, ja jos sekään ei onnistu, polvennostot tai siitä vielä alaspäin linkkari. Jos et osaa HSPU, teet kuulilla thrustereita jne. Sopii siis ihan kaikille. Ja kun tunneilla on aina valmentaja, on tekniikkaa helppo hioa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: CF:ssa on myös se hyvä puoli, että jokaisella vastustaja on tasan tarkkaan peilissä ja kaikki liikkeet skaalataan itselle sopivaksi, oli se sitten painoja, toistoja, matkaa tai liike kokonaan. Esim. jos ei Chest to bar onnistu, vedetään T2B, ja jos sekään ei onnistu, polvennostot tai siitä vielä alaspäin linkkari. Jos et osaa HSPU, teet kuulilla thrustereita jne.
Jep, jep!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: CF:ssa on myös se hyvä puoli, että jokaisella vastustaja on tasan tarkkaan peilissä ja kaikki liikkeet skaalataan itselle sopivaksi, oli se sitten painoja, toistoja, matkaa tai liike kokonaan. Esim. jos ei Chest to bar onnistu, vedetään T2B, ja jos sekään ei onnistu, polvennostot tai siitä vielä alaspäin linkkari. Jos et osaa HSPU, teet kuulilla thrustereita jne.
Jep, jep!
http://marcpro.com/blog/crossfit-dictionary/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin flowparkissa riekkumassa 3,5h. Loppuun piti vielä vetää se musta rata, vaikka edelliset tuntui jo kropassa. Täytyy sanoa, että todella finaalissa oltiin, viimeiset tikapuut kiipesin kyynärvarsilla kun ei jaksanut enää tarttua. Mutta mikä voittajafiilis kun se oli ohi!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: CF:ssa on myös se hyvä puoli, että jokaisella vastustaja on tasan tarkkaan peilissä ja kaikki liikkeet skaalataan itselle sopivaksi, oli se sitten painoja, toistoja, matkaa tai liike kokonaan. Esim. jos ei Chest to bar onnistu, vedetään T2B, ja jos sekään ei onnistu, polvennostot tai siitä vielä alaspäin linkkari. Jos et osaa HSPU, teet kuulilla thrustereita jne.
Jep, jep!
Kyllä noilla myyntipuheilla IT-mies pitäisi saada retkuun! Lisää sekaan vielä ainakin AAAS (acronym as a service) ja kassakone kilisee Bluntlyn kolikoista.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eka yli 70 km maantielenkki filsulla, hilppasen alle kaks ja puol tuntia. Koville otti mutta illalla nautittu litran sangria ja vaimon ehana pasta palauttivat teräkuntoon.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

18 km kävellen. Ja nää 15+ lenkit on tullut tavaksi. Työttömällä on aikaa harhailla tuolla ulkona ilman päämäärää. Ja kun kroppa ei juuri muuta liikuntaa oikein suosiolla ota vastaan (uinti menis, mutta samassa menis myös järki), niin dallaan sitten noita katuja, tapaan ihmisiä ja kattelen maisemia.

Mutta! Varpaat ei kestä. Jalat kun on tottuneet juoksemaan kaukalon päästä päähän noin minuutin rasituksella, ja siihen lepo päälle, ja kun viimeksi olen rasittanut jalkojani noin pitkillä lenkeillä oli reserviupseerikoulussa silloin kun aikaa alettiin laskea, niin johan on mun nätit ja hyvin huolletut varpaat ihmeissään.

Olen nyt kokeillut kolmella eri tossulla ja erilaisilla teippauksilla, mutta niin vaan on joka lenkin jälkeen molempien jalkojen kaksi pienintä varvasta niin kuin niitä olisi pyöritelty myllynkivien välissä.

Onko olemassa jotain oikotietä onneen, vai onko ne kivut vaan kestettävä?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: Onko olemassa jotain oikotietä onneen, vai onko ne kivut vaan kestettävä?
Äkkiä tuntuis, et olet kerralla ottanut liian ison askeleen ja varpaat pistää vastaan, joten lenkin pituus alas ja siitä sitten pikku hiljaa pidemmälle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti: Äkkiä tuntuis, et olet kerralla ottanut liian ison askeleen ja varpaat pistää vastaan, joten lenkin pituus alas ja siitä sitten pikku hiljaa pidemmälle.
Olen toki tehnyt näitä 5-10 km lenkkejä jo pari/kolme vuotta ilman ongelmia (sen jälkeen kun lopetin reikäpallon perässä juoksemisen), mutta nyt kun nostin lenkit 15+ tasolle, niin tuli ongelmia. Lyhyemmän lenkin pystyy tekemään ilman ongelmia vaikka päivittäin, mutta jos heittää 15+ lenkin, niin tulee parin päivän tauko.

Ongelma on siinä, että muu kroppa jaksaa ja haluaa, samoin pää, mutta varpaat ei. Tuskastuttavaa!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

McJanne kirjoitti:^^väsymys->virheasento->tee kyykkyä
??
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:
Onko olemassa jotain oikotietä onneen, vai onko ne kivut vaan kestettävä?
Millaisessa maastossa kävelet? Asfaltti on killeri jalkapohjille (myös varpaille) eli pois sieltä, jos siellä kävelet. Tai sitten hommaa kunnollisesti pehmustetut kengät ja kenkään pehmustettu sukka. Minulla on kaupunkikävelyissä/paljon asfalttia sisältävillä lenkeillä Reebokin kävelykengät.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:Millaisessa maastossa kävelet?
Vaihtelevassa. Soveltavat kengät on kokeiltu. Mä sopeudun. Tai sitten rupeen Kari Ketoseksi. (<- Nybergin ohjelmassa Ketonen paljastui paljasjalkajuoksijaksi).
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eilen kävin vetämässä pojan jengin säbätreenit sellaisilla harjotteilla, että tuli itsellekin hiki.

Tänään 8 kilsaa kävellen vahvoilla teippauksilla pikkuvarpaissa. Ja silti tuntuu, että nahka katoaa ja varpaat päätyy kuolioon.

Säbätossuissa varpaat ei juurikaan vihoittele, mutta lenkkitossuissa kyllä. Sama merkki, silmällä katsottuna saman muotoinen lesti, mutta säbätossu on lähes tasapohjainen, kun taas lenkkitossu on kärjestä nostettu. Voiko olla noin pienestä kiinni? Vaikuttavia tekijöitä ovat tietenkin harjoituksen kesto ja jaksotus.

Huomenna en tee mitään ja lauantaina kattelen pojan säbäturnausta Porvoossa. Sunnuntaina koitan teipata kaksi pienintä varvasta tiukasti toisiinsa kiinni. Josko se sillä lähtis.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen oli upea ilma pyöräillä eli tuuleton ja riittävän lämmin. Piti vetää peekooykköstä eli alhaisilla sykkeillä (vaikkei ole edes sykealueet tiedossa saati sykemittaria), mutta alkumatkasta minut ohittanut ketjunpyörittäjä kiinnosti. Ammuin peesiin ja jollain 35 keskarilla peesasin parikymppiä. Suht helpostihan sitä pysyi mukana, kun alle metrissä yritti pysyä. Tämän jälkeen sain selän hitaammasta ja laskettelin peesissä rennosti viisi kilsaaa ennen lopun kasin kovaa rypistystä. Oli mukavaa vaihtelua ja sai jutustella taasen pyöräilystä ventovieraiden kanssa. Tänään sitten työpaikalla viikon toinen pk1 eli tosi rauhallisesti puolitoista tuntia. Ylihuomenna jos pääsis parituntisen vetään, niin tulis hyvä reeniviikko. Yks säbäkin mahtuu mukaan totutusti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taas paukku peeärrät, vaikkei ollut edes PR-housut jalassa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
PersonalRainer?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dynamo kirjoitti:^
PersonalRainer?
Sanoppa joku toinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Älä nyt enää pidä meitä jännityksessä!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oli mukavaa vaihtelua ja sai jutustella taasen pyöräilystä ventovieraiden kanssa..
:shock:

Ei suomalaiset juttele tuntemattomien kanssa kuin kännissä.

Ps. nyt hokasin, olit siis kännissä. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin