Uusi ahkerampi urheilusäie

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Vesper kirjoitti:
Dynamo kirjoitti:
^PersonalRainer?
Sanoppa joku toinen.
James Potkukelkka kirjoitti:Älä nyt enää pidä meitä jännityksessä!1
PublicRainer? PunaRiisi? Pohjerutistus? PersonalRecord? PiukeatReidet?
Kerrokerro FitnessBeibe!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hönöt, PR=Personal Record
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei tässä liian montaa maantielenkkiä ole tälle vuodelle edessä. Ostaisko trainerin kotiin vai mitä ennen hiihtokautta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ miksei olis? Mä kävin viime joulukuussa vielä rullaluistelemassakin. Kunhan tie kuiva eikä kovin liukasta tai kovin paljoa hiekkaa niin ei mitään estettä. Kerrospukeutumista vaan.

Oma kilsakertymä mankelilta 1150km, huomioiden siihen että eka lenkki toukokuussa ja välissä useamman vkon taukoja niin pidän saavutusta kelvollisena.

Työmatkapyöräilyä on tälle vkolle kolmelta päivältä, nyt huomaa että aamulla on pakko ajaa rauhallisesti, muuten ei jaksa iltapäivällä. Paluumatkalla tulee vähän reviteltyä, eilen personal record keskinopeudessa tosiasia. Tasan 30.0 km/h. Huomioiden reitti en pidä saavutusta huonona, sekaisin maantietä, huonokuntoistakin kelviä, liikennevaloja, mäkiä...
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päätin rohkeasti kokeilla kestäiskö polvet rullalauistelua. Viimeisen polvivamman jälkeen en ole rulliin koskenut. Siitä on nelisen vuotta, muistaakseni. Mut jumaliste kesti ne. Ja oli ihan vitun kivaa luistella näin pitkästä aikaa (joskin loppumatkan nousut oli yhtä tuskaa). 15 km meni, yhtään enempää ei olisi mennyt.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Häveten tunnustan että lihasvoimaisen kaksipyöräisen tultua sekä bleidit että prätkä ovat jääneet hävettävän vähälle huomiolle. Täytyy ottaa missioksi vetää vielä yksi kunnon rullalenkki ennen lumien tuloa. Pahaa vaan pelkään että vauhdikkaampaan menoon tottuneena kookakkoset lentää pihan perälle..
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nyt kun rohkeus ja usko omaan tekemiseen on tapissa, niin vedin pojan säbäjengin veskoille treenit. Muu jengi hääräs 2/3 kentällä omia harjotteita ja mä käskytin kahta apinaa 1/3 kentällä.

En kai mä mistään salibandymaalivahdin tekemisistä muuta tiedä, kuin että ne haisee ihan helvetin pahalle varusteet päällä. Mutta lunttasin harjoitteet Youtuben ihmeellisestä maailmasta. Meillä oli keskimäärin hyvä setti. Mä alan ehkä pitämään näistä valmennushommista. Tähän vois tottua.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikko meni ilman Ridleytä. Wattipyörällä tuli pari tuntia poskiontelontulehduksesta huolimatta sotkettua. Minkäs teet. En uskaltanut ulos toipilaana. Tänään töissä perinteinen tutkinnan maanantaisäbä ja huomenna vois sitten iltapäivällä kokeilla pari tuntia rauhallisesti pk1:stä. Jalat on kyl vähän kipeät, mut jos sillee vähän vaan. Ei oikein houkuta tuolla kylmässä ajella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Höyrähtäisiköhän FitFarmin ohjelmaan? Ei hirmu kallis ja kai minä tarvitsen jonkun sanomaan, mitä tehdä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Viikonloppuna siirreltiin taas omia rajoja kammen pyörityksessä. Nyt 80 kilsaa alle kolmen tunnin. Sevverta tuntui vielä tänä aamunakin jaloissa, että myönsin itselleni toisenkin välipäivän. Lopummalla viikkoa mennään taas, katsotaan saisiko tuon nostettua 90 kilometriin. On toi kolme tuntia yhtä soittoa aika hapottavaa, toinen vaihtoehto tietysti pitää yksi vartin tauko puolimatkassa ja tähdätä hunttiin.

Työkaveri ihmetteli että miksi ihmeessä? En osaa kuvailla, mutta jotain tripauttavaa tossa vaan on. Kun keho keskittyy näennäisen yksitoikkoiseen suoritukseen, kuuppa vapautuu täysin, sitä pystyy samalla seuraamaan liikennettä ja tarkkailemaan voimiaan ja vauhtia sekä tekniikkaa ynnä kelailemaan todella diippejäkin juttuja.

Pitkään suoritukseen tuo vaihtelua ja "draaman kaarta" yleensä n. tunnin välein iskevät väsymykset, jolloin oikeasti tuntuu että ajat gummit tyhjänä sulassa asfaltissa, joka paikkaan sattuu eikä voimaa yhtään. Sitten kun tästä pääsee yli ja saa endorfiini-dopamiimibuustin niin taas mentiin.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen sattui vuoden eka rengasrikko 8,5km kotipihasta Kangasalantien isossa ylämäessä, vauhtia noin 25km/h. Huoltoauto lähti viiveellä kotoa, joten tallinvaihto edessä ensi kesäksi. Seitsemän ilmakehää pihisi ilmeisesti asfalttipientareen pikkukivien vuoksi, sinänsä harmiton ja jatkuvasti eteen tuleva tilanne. Täytyy oikein ajan kanssa väijyä, jos sais sellaiset kumit, notta kestävät paremmin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mä vaihdoin taakse 23mm Schwalben tilalle 25mm Michelinin (pistosuojaus 4/6), uuden sisurin ja vanneteipin ja nyt on ilma pysynyt siellä missä pitää. Sitä ennen tyhjeni ainakin kahdesti lyhyen ajan sisällä. Väittävät että kaksvitonen rullais paremmin, kuin 23-millinen. Ei tuo huonommaks ainakaan mennyt.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen tiedossa, että rullaa samalla tavalla, joten 25 ois parempi ratkuisu mullekin, jolla siis 23:set.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Palautuminen ei vaan meinaa toteutua. Sunnuntaina kuuskymppinen inan alle 30 keskarilla. Tänä aamuna työmatka oli kuin tervanjuontia, vaikka eilen ainoa liikuntasuoritus oli pari kilsaa löntystelyä koiruuden kanssa. Onko musta tullut wanha?!1
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mä vetelen nykyään lenkin pari viikossa ihan 110 watilla eli tosi rauhassa, ehkä 120-130 sykkeillä. Luulen, että vedät liian kovilla sykkeillä liian paljon, jolloin kuorimitus kasvaa liian isoksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Pittääpi yrittää himmailla. Vaikea vaan malttaa kun tietää että maantieohjuksen ajokausi on kohta tapissa ja lumien tuloon kestää taas herra ties kuinka kauan. Sitäpaitsi maantiepyörällä hiljaa ajaessaan tuntee itsensä tymäksi. Spandex velvoittaa :)

Töihin en valitettavasti pääse hiihtämällä, olishan se aika mageeta kyllä mut no way in hell jaksaisin päivässä kahta kaksvitosta.
Amazing shit happens!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Bluntly kirjoitti:Höyrähtäisiköhän FitFarmin ohjelmaan? Ei hirmu kallis ja kai minä tarvitsen jonkun sanomaan, mitä tehdä.
Jos sattumalta sitä Superdieetin nettitoteutusta ajattelit, niin voin antaa treeniohjelmat, harjoitusvideot ym kaiken materiaalin ihan ilmaiseksi.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Ei kuulosta mitenkään mun jutulta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kokeilin farmarikävelyä. Puhdasta tuskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Joka aamu vituttaa tuo töihin polkeminen mutta kyllä se sitten palkitseekin. Kun malttaa sotkea raswanpolttosykkeillä rauhassa menomatkan, voi vähän revittää palatessa. Eilen oli jo lähellä että sain 50km/h rikki pitkällä tasaisella rikki, mutta snadisti jäi alle. Olen lisännyt seisoaltaan polkemista ylämäissä ja on siinä pientä edistystä tapahtunutkin. Tampereen vittumaisin ylämäki (12 asteen nousu) ei edelleenkään mene ilman välipyssäystä mutta kyllä mä se vielä nujerran.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kun aamulla ottaa pienet ventolinet ja kunnolla huuliraswaa ennen kuin hyppää satulaan ja lähtee sotkemaan töihin niin kylläpä kammenpyöritys maistuu :) Heijaheija ja himohässiä päälle!

WADA:lle terveisiä - sallikaa kaikki ja lopetetaan tämä doping-pelleily. Kaikki menestyjät käyttävät, toisilla on vaan paremmat lääkärit ja selitykset.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Doping on kaikkien huulilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ selkee bisnesmahdollisuus:
- doping-kasvorasva
- doping-deodorantti
- doping-pukamavoide

Dope-brändin tuotteiden käyttäjällä on aina hyvä selitys käryyn.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi ahkerampi urheilusäie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toivottavsti Teresa Orl... Johaug on ottanut maajoukkueleirillä poskeen mahdollisimman monelta mieshiihtäjältä, niin saadan tilit kunnolla ja kerralla tasan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin