Hiustyylit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Mä harmaannun kovaa vauhtia, ja minulla on nimenomaan toisaalta niin paksu ja toisaalta niin piikkisuora tukka, ettei siitä mitään aaltoilevaa Ivy Leagueta koskaan saa, surffitukista tai kiharapilvistä puhumattakaan. Niinpä olen joutunut kokonaan vaihtamaan tyyli-ikonini. Nykyisin, kun laiskuuttani tunnun viihtyvän jonkinlainen parta naamassa, niin fantasioissani haen varmaan jotain sellaista tyyliä, joka Sean Conneryn peruukilla oli the Hunt for Red October -elokuvassa. Mikäköhän sen hiustyylin nimi on Daven jaotteluissa?
Nyt tuli kyllä disturbance in the force. Mielikuvani sellaisesta Dilbert-tyyppisestä vakosamettihousuisesta virkamiehestä romuttui partapaljastuksen myötä täysin! Eikö mihinkään voi enää luottaa!?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eikä siitä ole kauaa, kun suuri joukko palstalaisia luuli urpiaista naiseksi. Me tarvitsisimme nykyään vakautta ja ennustettavuutta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja aydemir »

urpiainen kirjoitti:^ Kai sä katsoit Peaky Blindersin taannoin?
Enpä katsonut, mulle täysin tuntematon sarja. Kuvien perusteella näyttelijöillä on tukka leikattu sivuilta jo liian lyhyeksi, sillä tavalla alkaa helposti muistuttamaan Kim Jong Unia, mikä taas ei muhun vetoa alkuunkaan. :D
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä ehkä tykkään eniten Mailis Penttilän hiustyylista. Omalta kohdalta voin todeta, että kun tuota hiusrajaa ei enää ole, niin tykkään käyttää pipoa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Mä ehkä tykkään eniten Mailis Penttilän hiustyylista. Omalta kohdalta voin todeta, että kun tuota hiusrajaa ei enää ole, niin tykkään käyttää pipoa.
Piti googlettaa ja google tarjosi heti ensimmäisenä vaihtoehtona "Mailis Penttilä silikonit". Onko nykyään silikonista hiuslisäkkeitäkin??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:Piti googlettaa ja google tarjosi heti ensimmäisenä vaihtoehtona "Mailis Penttilä silikonit". Onko nykyään silikonista hiuslisäkkeitäkin??
Eikö ne lisäkkeet olekaan aidot?! Uiddu!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tallinnassa olisi päässyt puoli ilmaiseksi parturiin, mitä muita hoitoja olisi saanut halvalla, sen päälle voi arvailla, nainen poitkä blontti yritti saada asiakkaita, sisällä oli toinen samanmoinen blontti nuorempaa painosta, oliko kyseessä perheyritys? Merete-keskuksen päädyssä, Oopperaa vastapäätä..
On tietysti ikävää että vähät asiakkaat suuntiin Rimin Norde keskukseen viinaa ostamaan vaan eikä pikkuinen kauneuden kohotus kelpaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miehille crew cut ja naisillie puoliamppari tiaralla.

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiustyylit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kolmen millin siili itsellä, miehellä ei mielellään paljon enempää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin