Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pientä flunssan kolotusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Töissä. Masentava aamu, kun piti vetää sukat jalkaan ja pipo päähän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opin tänään uuden lyhenteen: SNAFU.

Työpäivä alkoi kriisipalaverilla asiakkaan keksittyä täysin yhdentekevän jutut helvetinkoneestamme.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Töissä. Masentava aamu, kun piti vetää sukat jalkaan ja pipo päähän.
Sellaista se täällä Suomessa on :paijaa:

Matka aurinkoon yleensä auttaa tilapäisesti, mutta pahentaa oireita kotiin palatessa. Jotenkin tuo kotiinpalaaminen aina tuntuu kokonaisuudessaan erittäin huonolta idealta, joka kannattaisi jättää toteuttamatta.

Mut kuitenkin... Welcome back :cheer:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Opin tänään uuden lyhenteen: SNAFU.
Et siis ole katsonut Pacific:ia? :o Katso ihmeessä, se on parempi kuin Band of Brothers.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole tullut vielä alelaarissa vastaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ma laitoin omppuvehkeet tilaukseen. iMac tulee näköjään Irlannista ja Time Capsule Belgiasta. Molempien pitäisi tulla tänään ovelle. Nopeaa toimintaa!

Avaan vasta jouluna :dream:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Mut kuitenkin... Welcome back :cheer:
Kiitos! Kyllä tässä taas pyörii mielessä se, miten tästä sukkakaudesta pääsisi kokonaan eroon...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Kyllä tässä taas pyörii mielessä se, miten tästä sukkakaudesta pääsisi kokonaan eroon...
Ei se työnteko tuolla maailmalla ole sen mukavampaa kuin täällä Suomessa, joten mä oon panostanut lottoon :mrgreen:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kyllä tässä taas pyörii mielessä se, miten tästä sukkakaudesta pääsisi kokonaan eroon...
Ei se työnteko tuolla maailmalla ole sen mukavampaa kuin täällä Suomessa, joten mä oon panostanut lottoon :mrgreen:
Täytyy varmaan tehdä sama, tai hankkia sellainen ansaintakeino, joka hoitaa itse itsensä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kompuroin pari päivää sitten kaverin jalkoihin ja luulin jo murtaneeni varpaani. Sen verran pitkään sattui ja mustelma alkoi olla komea. Nyt vaikuttaa siltä, että selvisin kuitenkin vaan säikähdyksellä ja erittäin komealla mustelmalla. Illalla siis salille :)

Miten on mahdollista, että joulu on jo ens viikolla? En ole yhtään valmistautunut, edes henkisesti! Joulukortitkin oitäisi saada matkaan tänään. Apua.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vittu mikä päivä. Kuusi palavaria, joista kaksi päällekkäin. Toisessa olin ja toista kuuntelin napilla. Ja projarit ihmettelee kun taskit ei etene.

Hienoo tää it-ala.

Saapahan ragee illan punttitreeniin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Filippiinien päässä oli maanantaina eka lento peruttu, jonka seurauksena peruuntui kaikki jatkolennot ja jouduin jäämään ylimääräiseksi yöksi kaupunkiin. Tästä johtuen kotiinpaluu myöhästyi lähes vuorokaudella, joka tarkoittaa sitä, että lentoyhtiö joutuu maksamaan korvauksia. Olin jo valmistautunut kauheaan taistoon, mutta yllättäen vastasivat muutamissa minuuteissa, kun olin yhteydessä FB:n kautta. Pitää ehkä laittaa lotto vetämään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Oliko sulla millainen lippu/reititys? Eli oliko Filippiineiltä lähtevä lento samassa varauksessa Suomeen jatkojen kanssa?

Itse olen yleensä lentänyt Aasian sisäiset jollain tiikeriairilla, cebupacificilla jne, mutta noissa tilanteissa yksi lippu varmaan auttaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^ Oliko sulla millainen lippu/reititys? Eli oliko Filippiineiltä lähtevä lento samassa varauksessa Suomeen jatkojen kanssa?

Itse olen yleensä lentänyt Aasian sisäiset jollain tiikeriairilla, cebupacificilla jne, mutta noissa tilanteissa yksi lippu varmaan auttaa.
Kahdessa pätkässä, eli sisäiset PAL. Hankkivat toki kaikki lennot uusiksi ja maksoivat majoitukset ym. mutta taitavat silti olla mulle pystyssä. Katsotaan kuinka käy...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:^ Oliko sulla millainen lippu/reititys? Eli oliko Filippiineiltä lähtevä lento samassa varauksessa Suomeen jatkojen kanssa?

Itse olen yleensä lentänyt Aasian sisäiset jollain tiikeriairilla, cebupacificilla jne, mutta noissa tilanteissa yksi lippu varmaan auttaa.
Kahdessa pätkässä, eli sisäiset PAL. Hankkivat toki kaikki lennot uusiksi ja maksoivat majoitukset ym. mutta taitavat silti olla mulle pystyssä. Katsotaan kuinka käy...
Kyllähän sen ymmärtää, että sukat ja vaatteetkin
haluaisi unohtaa kun on ollut tropiikissa, mutta
kyllä Suomi tai oikeammin Stadi voittaa kaikki
maailman muut kolkat. Vaatteita ostamaan vaan!
Ja tsemppiä, toteaa Stadin poika, joka on siis

Jouluarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin