Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ennen joulua parturiin. Johan muistutan N. Youngia tossa vieressä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla onkin jo aika harmaa tukka, vaikka samalla blondi ja punainenkin tulee vähän läpi, ei tarvi raitoja värjätä kuin on sekavavärinen muutenkin, vanhuudesta on etuakin, jos käy hoidattamassa hiuksia..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Illalla nuoremman perijättären pellesyndet. Otan riskin, vedän pellepuvun päälle ja heilun koko bileet selvin päin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huaah. Eilen ajoin äitini ja itteni Orimattilasta Varkauteen. Koska äitini saa vain täällä Savossa julkista terveysapua ja äidin yksityispuolenkin gynekologi ja neurologi sijaitsevat täällä. Kävely on vaikeaa ja pimppaa kirvelee lääkityksestä huolimatta.

No niin, erehdyin jättämään lähdön iltapäivään.
Kaukonäkönihän on siis vanhetessa parantunut. En tarvi laseja ajaessa eikä korttikaan vaadi. Mutta huono hämäränäkö mulla on aina ollut. Joten kun vastaan tuli autoja, en nähnyt muuta kuin vastaantulijoiden valot, en tietä ollenkaan. Tien reunat saati mutkat piti itse kalkuloida missä ovat. Pikkasen hengenvaarallista ja ainakin rasittavaa se yli kolmen tunnin ajo pimiällä. Olin selvinpäin, mutta krapulassa toki. Tai ehkä se on tämä minunkin vanhemiseni, nuorena ajelin vaikka missä kelissä.

Eilen piti Varkauteen saapumisen jälkeen hakea äidlle kaupasta ruokaa, ja nurkantakainen Päiviönsaaren Siwa on lopettanut!! Piti auton lastin jota on auto täynnä purkamisen jälkeen vielä kävellä kauppaan, no vain parisataa metriä. kun äiti tarvitsi pinaattikeittoa. Siwan loppuminen muuten tarkoittaa, että äitini ei edes teoriassa pystyisi kävelemään kauppaan.

Ostin sille S-marketista lisää ruokaa. Tänään soitettiin sille yksitysgynekologiaika huomiseksi. Tai siis minä soitin. Eihän se osaa soitttaa kännykällä. No puhui ajanvaraajalle itse sentäs kunhan laitoin kännyn kaiuttimen päälle että kuulisi edes kuukolaitteiden kaa ja opastin mitä sanoa.

Nyt sillä ei ole pikkupöksyjä lääkäriin!! Edit: Ja just tätä kirjoittaessa ei saanut haettua ja nostettua käsveskaansa puolentoista metrin päästä. Tekee kuolemaa kuulemma. No, samoja oireita sillä on ollut hitaasti edeten jo vuosikymmeniä. Enkä jaksa kaksia hautajaisjärjestelyjä samana vuonna.

"Mielensäpahoittaja"-leffa my ass!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jaksamista paroni. Nyt sinun pitäisi panostaa ihmissuhteisiin. Perusteluja? Älä viitsi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin