TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mainoksen uhrina tutustuin FoxPlay palveluun ja nyt olen aivan koukussa Lapin poliiseihin. Olen mä jonkun jakson joskus aikaisemminkin nähnyt sekotettuna siihen koko maan Poliisit sarjaan, mutta kyllä tää pohjoiseen keskittynyt sarja on kertaluokkaa enemmän edukseen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nettarilta "Stranger Things"

Kiva homagé 1980-luvun alun jännäri- ja scifiviihteelle. Mitään omaperäistähän tässä ei ole, rippaa mm. Stephen Kingin "Firestarteria" ja "ET":tä aika huolella, mutta kokonaisuus toimii, nätti esillepano, hyvät pääroolitukset ja erinomainen surinaelectro-OST. Ennustan että "Elevenin" roolin pikkulikasta kuullaan vielä.

Amazing shit happens!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

KKK kirjoitti:Nettarilta "Stranger Things"
Kattelin eilen Qstock-rapuloissani koko kauden, oli kyllä hyvä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^,^^ Itsekin nuuhkaisin tuon läpi parissa päivässä. 1d10 = 8.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turstaina alkaa tublajaksolla Blindspot..

Kovasti kehuttu ja katsottu, pääosassa, Strike back "tähti"..-
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Narcos season 2 Netflixiltä.

Olin melko varma ykköskauden jälkeen että tää oli niinku tässä, mutta varsin pätevästi kakkoskausikin pitää otteessaan. Pablohan karkasi kavereineen vankilasta ykkösen lopuksi ja kakkonen jatkuu heti pakomatkalta. Kaudella keskitytään kartellien välisiin välienselvittelyihin, Pablon yrityksiin pelata perheensä turvaan samalla säilyttäen mielenterveytensä.

Ainoa moittimisen aihe on yletön väkivalta. Jossain kohtaa veristen ruumiiden - etenkin lapsien - näkeminen alkaa oikeasti ilvoksuttaa. Mutta ammattitaidolla tehty sarjahan tämä yhtäkaikki. Olen edelleen iloinen etten asu Kolumbiassa tai Meksikossa.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Narcosin toinen kausi ei ihan samalla lailla lennä, mutta eversti Carillo kyllä nousee tv-historian kovimmista jätkistä kärkeen Titus Pullon rinnalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

VeikkausTV perjantaina 23.9. klo 18.30 salibandyä Suomen huipulta: EräViikingit - Classic.

Itse en tietenkään näe peliä, kun olen vetämässä pojan jengin veskoille harjoituksen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tänään tulee nettarille Marvels Luke Cage


ABC:n "Designated Survivor" heittää yhdentekevän pikkuvirkamiehen valtakunnan korkeimmalle pallille Capitolin täysistunnon pamahdettua terroristipommin takia pölypilveksi. Snadisti liikaa americanaa ja paatostelua, mutta parin jakson perusteella "keeper":
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leffa yhdestä Suomen kovimmista jannuista tänään Docventures: New Run klo 21:17 TV2.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Google: Hakusi - yksi suomen kovimmista jannuista hyysalo - ei vastaa yhtään sivua.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole vielä katsonut jaksoakaan mutta täytyypä laittaa tänään tulille

http://nyt.fi/a1479436701141
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:En ole vielä katsonut jaksoakaan mutta täytyypä laittaa tänään tulille

http://nyt.fi/a1479436701141
Olen katsonut 4 jaksoa ja olen vielä vähän häilyväisellä mielellä. Ei mitenkään tajuntaa räjäyttävä, mutta kuitenkin hyvin toteutettu.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Musk mainittu otsikossa niin Dave katsoo heti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:oops:

Olisin katsonut muutenkin!11
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Juku sentäs!!! Yksi suosikkileffoistani "Hanna" tänään pe 25.11 "Kutosella klo 22!

Muistaakseni So Hard ei arvostanut, mutta onhan siinä jumalauta Girl Poweria, tosimies Eric Banakin tappelemassa, Cate Blanchett ja pääosassa silloin jo 16 täyttänyt Saoirse Ronan on ihku Jekyll Hyde-ilmiöineen itkuisesta pikkutytöstä tappokoneeksi ja alku on kuvattu Suomen Kuusamossa!!!

https://en.wikipedia.org/wiki/Hanna_(film)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hanna_(elokuva)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kas. "Hanna" tänään uudestaan kutosella klo 23.
On se Saiorse hyvä näyttelijä. Vaikka täytti sillon jo 16 ja on söpö, huomasin etten ole millään katsomiskerralla katsonut häntä himoiten eli siis tsekannut tisujaan, peppuaan tai ajatellut neitsytpilluaan. Täytyy keskittyä asiaan tällä kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Luottomies

Löysin vasta ja väijyin parissa päivässä vaimon kanssa kaikki kahdeksanko niitä oli 10min jaksoa. Paikoin todella nokkelaa läppää ja esmes mummon pyörä jakso kokonaisuudessaan erityisen hauska. Suosittelen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

SNL:n nykyinen ensemble jätti ensin vähän kylmäksi, mutta nyt vauhti on parantunut hurjasti ja parit huutonaurutkin pääsi viime jaksolle. Toisaalta - pussillinen apinoitakin kirjoittaisi hyvää sketsiä tulevasta USA:n persdentistä.

Hillary Actually -skit oli hyvä oivallus ja hyvin toteutettu (ei aukea jos et ole nähnyt "Love Actuallya":


Samoin avaussketsi Trump / Putin osuu nappiin. Alec Baldwinin Trumppa on just sopivasti yli:
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

VeikkausTV tarjoilee kohta säbäliigan kärkimatsin Classic-ErVi. Kannattaa kattoa!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nettarin "The Ppl vs OJ Simpson"

En yleensä enemmälti piittaa amerikkalaisista oikeussalidraamoista, mutta tämän kohdalla teen mielelläni poikkeuksen. Laadukkaasti dramatisoitu uudelleenluenta ehkä kuuluisimmasta murhaoikeudenkäynnistä iginä.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sorjosta Yle Areenasta.

Ihan jeesch. Mutta suomalaisilta sarjoilta jotenkin odottaisi enemmän realistisuutta.

Ja edelleen mua vuosia vaivannut asia, josta olen kitinässäkin avautunut moneen kertaan: Matleena Kuusniemen hampaat :evil:
Hän yleensä aina (kuten nytkin) näyttelee fiksuja, menestyviä naisia. Ei sellaisella naisella hampaat olisi kuin aidan seipäät. En oo tosin varma, olisiko hän vähän fiksannut niitä, tai sitten olen jo tottunut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.01.2017 11:27 Sorjosta Yle Areenasta.

Ihan jeesch. Mutta suomalaisilta sarjoilta jotenkin odottaisi enemmän realistisuutta.

Ja edelleen mua vuosia vaivannut asia, josta olen kitinässäkin avautunut moneen kertaan: Matleena Kuusniemen hampaat :evil:
Hän yleensä aina (kuten nytkin) näyttelee fiksuja, menestyviä naisia. Ei sellaisella naisella hampaat olisi kuin aidan seipäät. En oo tosin varma, olisiko hän vähän fiksannut niitä, tai sitten olen jo tottunut.
Mä olen nyt aika jälkijättöisesti katsonut muutaman jakson. Hampaiden lisäksi kiinnittyy kyllä huomio siihen, miten epäomaperäinen tämä kuitenkin on: ratkaisut eivät mene oikein läpi asemoivan genretietoisina, intertekstuaalisina alluusioina pohjoismaiseen dekkaritraditioon, vaan kyllä kyse on kädenlämpöisestä kopioinnista ja perässähiihtämisestä. Käsikirjoitus on myös selvästi esikuvia heikompi, puhumattakaan tosi tönköistä action-kohtauksien toteutuksista. Kyllähän tätä katsoo, mutta kokonaisuudessaan kuitenkin aika nolo juttu. Varmaan parempi, etten edes yritä sitä äsken alkanutta Presidentti-sarjaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Voisiko joku suomentaa urpiaisen arvion ja tiivistää sen kahteen lauseeseen? Olisin oikeasti kiinnostunut, koska minusta Sorjonen oli erinomainen sarja ja haluaisin ymmärtää heitä joiden mielestä se ei ollut.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin