Tuulinen Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Alkaa jo ärsyttää Trumpin toimien kauhistelu. Mies lupasi rakennuttaa muurin. Nyt hän rakennuttaa muurin. Hän lupasi laittaa stopin muslimien maahantulolle. Nyt hän tekee niin.

Medialle järkytys, että poliitikko noudattaa vaalilupauksiaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Poljin eilen kuntopyörää, kun ajattelein, että pakko saada noi keuhkot edes 60-vuotiaan tasolle. Raskasta. Eikö siihen voisi laittaa jotain moottoria?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Kyllä kai sä yhden keuhkomoottorin kehität.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2017 8:41 Alkaa jo ärsyttää Trumpin toimien kauhistelu. Mies lupasi rakennuttaa muurin. Nyt hän rakennuttaa muurin. Hän lupasi laittaa stopin muslimien maahantulolle. Nyt hän tekee niin.

Medialle järkytys, että poliitikko noudattaa vaalilupauksiaan.
Lupasi myös maksattaa sen mexicolaisilla, vaikea uskoa sen tapahtuvan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 26.01.2017 8:53
James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2017 8:41 Alkaa jo ärsyttää Trumpin toimien kauhistelu. Mies lupasi rakennuttaa muurin. Nyt hän rakennuttaa muurin. Hän lupasi laittaa stopin muslimien maahantulolle. Nyt hän tekee niin.

Medialle järkytys, että poliitikko noudattaa vaalilupauksiaan.
Lupasi myös maksattaa sen mexicolaisilla, vaikea uskoa sen tapahtuvan...
Jännä nähdä, miten käy. Yhdysvallat on kuitenkin Meksikon tärkein kauppakumppani ja Yhdysvalloissa töissä olevien meksikolaisten kotimaahansa lähettämät rahalähetykset ovat tärkeitä. Eli periaatteessa Trumpilla on mahdollisuus näitä käyttää aseina.

Ensimmäinen ongelma on toki saada kongressilta rahat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nihkeästi lähtee loman jälkeen homma käyntiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Heräsin aamuyöstä migreeniin eli nyt menee aamupäivä "pöllyssä", ei niin kiva. Iltapäivä meneekin sitten psykologin ja lääkärin juttusilla, sain vihdoin ilmottauduttua munasolujen luovuttajaksi. Jäi vähän viimetippaan kun kesällä tulee jo se 35v täyteen :shock:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aydemir kirjoitti: 26.01.2017 9:48 Heräsin aamuyöstä migreeniin eli nyt menee aamupäivä "pöllyssä", ei niin kiva. Iltapäivä meneekin sitten psykologin ja lääkärin juttusilla, sain vihdoin ilmottauduttua munasolujen luovuttajaksi. Jäi vähän viimetippaan kun kesällä tulee jo se 35v täyteen :shock:
Pitääkö luovuttajan käydä psykologilla?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

aydemir kirjoitti: 26.01.2017 9:48 sain vihdoin ilmottauduttua munasolujen luovuttajaksi. Jäi vähän viimetippaan kun kesällä tulee jo se 35v täyteen :shock:
Huh, varaudu kurjaan kevääseen. Hyvä tietysti, että joku siihen rumbaan lähtee vapaaehtoisesti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ Olen ajatellut sen niin, että mun yhden kevään kärsimys saattaa tuoda jollekin/joillekin vuosikymmenien ilon ja päättää mahdollisesti vuosia kestäneen tuskan.
James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2017 9:50 Pitääkö luovuttajan käydä psykologilla?
Täytyy. Se on tosin aika lyhyt yhden kerran jutustelu, lähinnä kai varmistellaan että ymmärrän mitä olen tekemässä.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

aydemir kirjoitti: 26.01.2017 9:59 ^ Olen ajatellut sen niin, että mun yhden kevään kärsimys saattaa tuoda jollekin/joillekin vuosikymmenien ilon ja päättää mahdollisesti vuosia kestäneen tuskan.
Joo tietysti, senhän vuoksi sitä kai tehdään. Voi olla myös, että se hormoonipaska on helpompi sietää, kun siihen ei liity sitä lapsettomuushoitojen taakkaa. Mulla se itse poiminta oli melko kivuton (ja hyvin lääkitty) toimitus, ainakin jos vertasi omaa oloa naapurisänkyjen meninkeihin.

Omat "ylijäämät" meni kans lahjoituskamaksi, tosin ymmärsin että tutkimus- eikä niinkään lisääntymiskäyttöön.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aydemir kirjoitti: 26.01.2017 9:48 Heräsin aamuyöstä migreeniin eli nyt menee aamupäivä "pöllyssä", ei niin kiva. Iltapäivä meneekin sitten psykologin ja lääkärin juttusilla, sain vihdoin ilmottauduttua munasolujen luovuttajaksi. Jäi vähän viimetippaan kun kesällä tulee jo se 35v täyteen :shock:

No jätät sitten mahan venettämättä. toivottavsti ei tule komplikaatioita henkiselläkään puolella.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ja Krome sörveltää sekavuuksia ruuruun edelleen, joutuu Expoderilla tiskistelemään kitinäelämää.. prkl
Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tuulinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hatunnosto ketjun Naisille!

Mua on alkanut vähän enemmänkin kiinnostamaan toi säbävalmennus. Tiistaina pidetään palis seuran valmennuspäällikön kanssa ja suunnitellaan askelmerkit miten edetään. Mulle rutkasti koulutusta ja informaatiota ainakin alkuun. Sitten pitää miettiä miten me viedään 05-06 ikäluokkaa eteenpäin. Selkeästi isoin massa seuran kaikissa ikäluokissa ja tunkua on lisää. Eilen oli treeneissä kaksi jannua lisää ja nyt mennään harjoitusvahvuudessa jo yli kolmenkymmenen. Aivan liikaa possea yhteen harjoitussessioon, että siitä tapahtumasta sais mitään rakentavaa aikaiseksi.

Mutta siis positiivinen ongelma!! Ei ne kaikki skidit notku pleikkareilla.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin