TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sorjonen oli nolo. Halpa jenkkikopio, eikä lainkaan uskottava. Menty aidanraosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Ei tietenkään lainkaan realistinen, mutta täytyy yrittää hyväksyä, että kyseessä on satu. Mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, kyllä muakin häiritsee niin überepärealistiset juonet ja Sorjosen yli-inhimillinen päättely.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä yritin sitä Sorjosta kans katsoa, ja mun mielestä se oli ihan hyvä. Ei loistava, mutta ihan viihteestä meni. Jotkut niistä sivujuonista ja ihmissuhdesäädöistä siinä oli tosi kankeita. Ehkä siinä paistoi vähän sellainen yliyrittäminen. Henkilöhahmoista ei kukaan ollut niin kiinnostava, että häneen olisi jotenkin sitoutunut katsojana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.01.2017 11:27Hän yleensä aina (kuten nytkin) näyttelee fiksuja, menestyviä naisia. Ei sellaisella naisella hampaat olisi kuin aidan seipäät.
Eiks tämä ole itse itsensä kumoava väite?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 10.02.2017 13:55
James Potkukelkka kirjoitti: 24.01.2017 11:27Hän yleensä aina (kuten nytkin) näyttelee fiksuja, menestyviä naisia. Ei sellaisella naisella hampaat olisi kuin aidan seipäät.
Eiks tämä ole itse itsensä kumoava väite?
Hmm. Kyseessä on tosiaan taidefilosofisesti kiinnostava näkemys. Kuusniemen hampaat eivät olekaan näyttelijä Kuusniemen hampaat, vaan ne ovat osa Kuusniemen esittämän hahmon tarkoituksella harkittua kokonaisuutta ja ilmaisevat jonkinlaista epätäydellisyyttä ja ristiriitaa Kuusniemen esittämässä hahmossa ja niiden tarkoitus on vihjata, että vaikka Kuusniemen hahmo tavoittelee täydellisen naisen ideaa, hän ei kuitenkaan voi saavuttaa sitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Älkääs parjatko Sorjosta, se on oikein hyvä sarja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

SNL löi kunnarin, kun nappasi Melissa McCarthyn spoofaamaan Trumpin lehdistöpäällikkö Sean Spiceria. Toisaalta - alkuperäinen tyyppikin on jo sen mittaluokan parodia, ettei sitä voi pilkata kuin vetämällä törkyöveriksi. SNL roastaa täysin armotta Trumpettia ja hänen soittokuntaansa - ja niin pitää ollakin. SNL S42E14, isäntänä Alec Baldwin, 17 hostaus muuten!

Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Soundbreaking

Kahdeksanosainen sarja musiikin äänittämisen historiasta. Tavallinen tallaaja ei ehkä tästä jaksa innostua, mutta musiikin aktiivikuluttajalle ja pop-rock-historiasta kiinnostuneelle hyvinkin pätevä ajanviete. Paljon arkistomateriaalia, jota en muista muissa yhteyksissä nähneeni.

Amazing shit happens!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Jättiläinen" taas telkusta 20 reikäreikä Teemalla nyt lauantaina ihan kohta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

"Gangland Undercover" season 2 jatkuu vihdoin! Toistaiseksi ei ihan ekan kauden tehoihin päästy, mutta jengijohtaja "The Devil" on kyllä harvinaisen vakuuttava ilkiö. Eniten ärsyttää se, että pyörät ovat koko lailla tehdaspyörän näköisiä. Eihän sellaisilla yksikään itseään kunnioittava biker ajele.

Amazing shit happens!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään keskiviikko 22.3. 22.00 ja ja huomisen aamuyöllä 2.00. Hyvä että itsekään lehdestä huomasin ohjelman.

National Geographïc. Challengerin tuho.
Minusta Columbian tuho oli vielä dramaattisempi, mutta täytyy tuo nähdä.

Jos ette tiedä mistä puhutaan, olette eri¨lajia. Kuten minäkin eri tavalla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja elco »

HBO:n Big Little Lies. Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern ja Alexander Skarsgård todella kovassa vedossa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Yllätysminari: Feud.

Elokuvien ystävät muistanevat Robert Aldrichin puistattavan draamafilmatisoinnin "Mitä tapahtuikaan Baby Janelle?", jossa entinen lapsitähtönen piinaa pyörätuolissa istuvaa siskoaan pöyristyttävin tavoin. Nimiosissa loistivat Joan Crawford ja Bette Davis. Nyt filmin taustatapahmista on kirjoitettu näppärä minisarja, jossa Susan Sarandon ja Jessica Lange ovat toistensa kurkuissa kiinni kulisseissa kuin kameran edessäkin. Hyvin kirjoitettu ja vielä paremmin sivuosia myöten roolitettu kahdeksanosainen minisarja, jota kehtaa suositella. Molemmat damet erinomaisessa vedossa.

Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vihdoin Better call Saul jatkuu, odotan että tapahtumat lähtevät raketoimaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja elco »

elco kirjoitti: 01.04.2017 16:44 HBO:n Big Little Lies. Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern ja Alexander Skarsgård todella kovassa vedossa.
Tätä ei kyllä voi suositella Patzille, koska Alex on aika pirun creepy ja zeksuaalifantasiat mennevät vessasta alas, jos tämän katsoo.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti: 11.04.2017 12:54
elco kirjoitti: 01.04.2017 16:44 HBO:n Big Little Lies. Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern ja Alexander Skarsgård todella kovassa vedossa.
Tätä ei kyllä voi suositella Patzille, koska Alex on aika pirun creepy ja zeksuaalifantasiat mennevät vessasta alas, jos tämän katsoo.
Too late, katsoin jo kokonaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Netflixin ja Marvelin yhteistyö alkaa saada koomisia piirteitä. Iron Fist on kuin katsoisi 'kauniit ja rohkeat' -komiikkaa mukamas sarjakuvahahmoilla höystettynä. Paskaa sanon minä. Silkkaa paskaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Joku jossain ulisi kuinka kyrpää elokuvakulttuuri nykyään on. Aikuiset ihmiset 40+ katsovat jotain kalsarisupersankarielokuvia ja -sarjoja, jotka on tarkoitettu enintään 12 vuotiaille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Just katon Kapu Amurikaa :D
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Diddley Bow kirjoitti: 13.04.2017 14:00 Netflixin ja Marvelin yhteistyö alkaa saada koomisia piirteitä. Iron Fist on kuin katsoisi 'kauniit ja rohkeat' -komiikkaa mukamas sarjakuvahahmoilla höystettynä. Paskaa sanon minä. Silkkaa paskaa.
Luke Cage oli niin helvetin pitkästyttävää neekeröintiä, ettei mitenkään mennyt kuin pari jaksoa. Daredevilin ekan kauden jaksoin juuri ja juuri katsoa, mutta toka ei mennyt enää edes surffaillun taustalla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mitä pahaa siinä on, että aikuinen töissäkäyvä lihaasyövä keski-ikäinen heteromies katsoo kalsarisankariviihdettä? Ihmiskunta on iltanuotioilla kertonut ylentäviä sankaritarinoita jo ennen kuin niitä kirjoitettiin tai piirrettiin ylös minnekään.

Siinä olen samaa mieltä, että Nettarin "Iron Fist" ja "Luke Cage" olivat aika heikkoa settiä, sen vähän minkä niitä jaksoi itkemättä katsoa. Onneksi tää superherobuumi alkaa lähestyä loppuaan. Mark my words, ei mene kauaa kun DC ja Marvel joutuvat lyömään hynttyyt yhteen ja dumppaamaan vähintään kymmenen hahmoa per kustantamo, että saavat edes Movie of the Weekin aikaiseksi.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nyt on pakko ottaa vähän sanoja takas. Luke Cage oli nimittäin kaltaiselleni neekeriromantikolle täys kymppi. Kaikin puolin vahva setti. Ja jos taustoilla soi muun muassa John Lee Hooker, niin mikään sellainen ei vain voi olla huonoa. Näppärästi onnistuin ohittamaan kaikki Kauniit ja rohkeat -tyyliset elementit. Luke Cage saa täydet pisteet.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kaltaiseni sci-fi fani tykkäsi Ascensionista

http://www.imdb.com/title/tt3696720/

Kyseessä on vaihtoehtoisen historian setting, jossa Yhdysvallat on salaa laukaissut 1960-luvulla tähtienvälisen matkan sukupolvialuksen. Setting on siis täysin päätön, mutta jos sen ei anna häiritä, niin ihan mukava sarja. Toki vähän saippuaoopperamainen.

Yksi päänäyttelijä on Tricia Helfer, joka jostain syystä on erikoistunut näyttelemään sci-fi bitchejä.

Katsoin muuten tämän sarjan kokonaan kännyyn ladatuna netflixistä, ensimmäistä kertaa kun niin tein. Latasin kännyyn Suomessa ja katsoin muistista matkalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oon vähän myöhässä, mutta aloitin tosiaan 10 vuotta muiden jälkeen katsomaan Californicationia ja on kyllä hyvä.

Ainakin ekalla kaudella Hank Moody on kyllä loistava antisankari.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.04.2017 12:16 Oon vähän myöhässä, mutta aloitin tosiaan 10 vuotta muiden jälkeen katsomaan Californicationia ja on kyllä hyvä.

Ainakin ekalla kaudella Hank Moody on kyllä loistava antisankari.
Minusta sarja paranee edetessään.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin