Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Merikonttiin voisi sisustaa sellin ja hoitaa karkoitukset maakuljetuksella, niin ei tarvitsisi häiritä reittilennolla olevia ihmisiä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 22.04.2017 16:22 Ei se jeesusteippi nyt niin kallista ole:

Välikohtaus Helsinki-Vantaalla – poliisi talutti kiljuvan irakilaismiehen ulos lentokoneesta
Njoo, mutta ei jesari estä huutamista ja eivät muut matkustajat halua kuunnella montaa tuntia huutamista putkeen. Toki joku alan kaupasta ostettu gag ball toimisi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.04.2017 13:00
Bluntly kirjoitti: 22.04.2017 16:22 Ei se jeesusteippi nyt niin kallista ole:

Välikohtaus Helsinki-Vantaalla – poliisi talutti kiljuvan irakilaismiehen ulos lentokoneesta
Njoo, mutta ei jesari estä huutamista
Öö, miksei?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hans Jörgen kirjoitti: 23.04.2017 13:52
James Potkukelkka kirjoitti: 23.04.2017 13:00
Bluntly kirjoitti: 22.04.2017 16:22 Ei se jeesusteippi nyt niin kallista ole:

Välikohtaus Helsinki-Vantaalla – poliisi talutti kiljuvan irakilaismiehen ulos lentokoneesta
Njoo, mutta ei jesari estä huutamista
Öö, miksei?
No tietysti se estää, jos riittävästi laittaa :) On vaan hiukan vaarallista, toki varmasti gag ballkaan ei aivan vaaraton ole.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Gag ball antaa heti oikeuden vainonvastaiseen turvapaikkaan, joten antaa kirkua vaan. Mahtaa olla hieno meno siinä charterissa mihin nämä kirkujat sitten kootaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Huusi varmaan allahu Akbar, kun kapteeni pelästyi.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä 39v ranskanpelle Macron on siis naimisissa 64-vuotiaan entisen ranskanopensa kanssa. "17-vuotiaana Emmanuel kertoi minulle, että menisi kanssani naikkariin." Siis mitä vittua?

Venäläiset on oikeassa: pakko olla homo! Tai jollei ole homo niin on kyllä tosi pervo.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Itseänikin tuo häirinnyt. Poliitikoista luottaisin enemmän perinteiseen brittiläiseen yläluokkaiseen perverssiyteen, jossa pidetään päässä muovipussia ja gag ballia, kuin tuollaiseen ranskalaiseen, joka menee jo inhimillisen käsityskyvyn ulkopuolelle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Toi ranskalainen nyt on ihme miehenkuvatus, mutta enemmän ihmetyttää Ugh Jackassin avioliitto. Tuota pystyy jotenkin ymmärtämään katsomalla hääkuvaa ajalta, jolloin daami oli vielä hottis ja Ughista ei ollut kuoriutunut dominoivaa alfaa.

Yhtä kaikki: ei ole mitään selitystä sille, miksi vieläkin ovat naimisissa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti: 24.04.2017 12:19 ^ Toi ranskalainen nyt on ihme miehenkuvatus, mutta enemmän ihmetyttää Ugh Jackassin avioliitto. Tuota pystyy jotenkin ymmärtämään katsomalla hääkuvaa ajalta, jolloin daami oli vielä hottis ja Ughista ei ollut kuoriutunut dominoivaa alfaa.

Yhtä kaikki: ei ole mitään selitystä sille, miksi vieläkin ovat naimisissa!
Siis täh, kuinka pihalla Kitinä on trendeistä nykyisin? Kuumat puumathan on trendien aallonharjalla ja kovempaa trophy wife matskua kuin muoviset 20-veet.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Yksi karvainen näyttelijä ja ranskalainen nynny eivät tee trendiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti: 24.04.2017 13:25 ^ Yksi karvainen näyttelijä ja ranskalainen nynny eivät tee trendiä.
Madonna on tässä trendsetter toyboypöyrityksineen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti: 24.04.2017 13:25 ^ Yksi karvainen näyttelijä ja ranskalainen nynny eivät tee trendiä.
Kuva
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elco ja Dave ei ole vaan lukeneet lukiossa ranskaa. Se kielen, kulttuurin ja aikuisen chicin yhdistelmä voi Perrierin keveydessään olla kova paikka teini-ikäisessä synkkyydessään tarpovalle nuorukaiselle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä sitten nähdä parempia oluita kaupanhyllyllä ihan hetkeen:

Ministeriö: Alkoholilaki menee uusiksi hovioikeuden Alkotaxi-päätöksen takia
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005181926.html

Missään tapauksessa ei ole mitään viiveitä

"”Voin tässä ihan käsi sydämellä sanoa, että viikon jakamattomia posteja meillä ei ole"

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005184324.html

”Esitän nöyrimmät pahoittelut Postin asiakkaille. Alueella on ollut ongelmia lajittelussa”
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Parasta tossa oli tarjota postimerkkejä korvaukseksi!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Saa nähdä, onko unelmavävy Häkkänen Kokoomuksen seuraava ministeri ja aikanaan puheenjohtaja.

Maalta tuleva, komea, kuulemma sosiaalisesti lahjakas juristi. Sopii kuin suutarin sormi jne. Sanoisin, että tie huipulle vaikuttaa lupaavalta, jos ei tyri tai kaapista löydy isoja luurankoja.

Kuulemma oikeistoliberaali. Mii laiks.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mitä nyt Häkkästä on seurannut, niin naiivin broilerin oloinen heppu. Eiköhän silläkin ole tähtäimessä joku kokoomuskerhon eurooppavirka, josta maksetaan paljon ilman tulosvastuuta.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 27.04.2017 10:53 Mitä nyt Häkkästä on seurannut, niin naiivin broilerin oloinen heppu. Eiköhän silläkin ole tähtäimessä joku kokoomuskerhon eurooppavirka, josta maksetaan paljon ilman tulosvastuuta.
Mä olen tuosta naiviudesta samaa mieltä, mutta minusta hän on rakentanut uraansa vähän siihen malliin, että ainakin toistaiseksi tähtäimessä lienee tosiaan kokoomuksen johtopaikka. Tiedä sitten toteutuuko, yllätyksiä tulee aina näissä kehityskuluissa, mutta arvelisin hänen siihen suuntaan tähtäävän (vrt. jo parin vuoden takaiset spekulaatiot ja jaksaminen tuon peruskannatuksen rakentamisessa: http://yle.fi/uutiset/3-7941354).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Jonkun Euroopan investointipankin tms varapääjohtajan virka tulee sitten aikanaan ministeriyden ja puheenjohtajuuden (tai hävityn puheenjohtajavaalin) jälkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Piti vielä lisätä, että Urpiaisen oma Stetson-Harrisonin Barometri povaa menestystä kokoomuksessa Häkkäselle. Seuraan huonosti näitä kokoomuksen nuoria kykyjä ja nousevia ökyjä, jolloin suurimmasta osasta minulla ei ole mitään käsitystä, mutta osa herättää jostain syystä selvästi tuntemuksia.

Häkkäsen olen pannut merkille pääasiassa kielteisessä valossa (ei nyt missään Wille Rydmanin tai Susanna Kosken mittakaavassa, mutta kuitenkin), kun sen sijaan esim. Kai Mykkänen ja Saara-Sofia Siren herättävät viiteryhmässään poikkeuksellisen myönteisiä viboja. Tämä ennustanee aika suurella varmuudella Häkkäselle nousua ja Mykkäselle ja Sirenille ajautumista sivuraiteelle puolueessaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 27.04.2017 11:12 Piti vielä lisätä, että Urpiaisen oma Stetson-Harrisonin Barometri povaa menestystä kokoomuksessa Häkkäselle. Seuraan huonosti näitä kokoomuksen nuoria kykyjä ja nousevia ökyjä, jolloin suurimmasta osasta minulla ei ole mitään käsitystä, mutta osa herättää jostain syystä selvästi tuntemuksia.

Häkkäsen olen pannut merkille pääasiassa kielteisessä valossa (ei nyt missään Wille Rydmanin tai Susanna Kosken mittakaavassa, mutta kuitenkin), kun sen sijaan esim. Kai Mykkänen ja Saara-Sofia Siren herättävät viiteryhmässään poikkeuksellisen myönteisiä viboja. Tämä ennustanee aika suurella varmuudella Häkkäselle nousua ja Mykkäselle ja Sirenille ajautumista sivuraiteelle puolueessaan.
Häkkäsen puheenjohtajuutta voidaan siis sanoa lähes varmaksi!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eh? 12 kakusta 2v jäljellä ja pönkä lähtee puntikselle? Kaipa sitä on mentävä kun on mentävä.
Vastaa Viestiin