Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti: 06.06.2017 7:49
exsu kirjoitti: 06.06.2017 7:20 Nyt ei olla mitenkään mun asiantuntija-alueella, mutta olen ymmärtänyt, että oikeuskäytäntö ja lain tulkinta ovat kuitenkin jatkuvasti kehittyviä ja aiempia päätöksiä peilaavia. Näin ollen voidaan olettaa, että homma selkiytyy ja saa paremmat rajat ajan kanssa. Sillä välin on turvallisinta olla julkisesti toivomatta kansanmurhaa, syyttämättä kokonaista uskontokuntaa terroristeiksi tai pedofiileiksi, pidättäytymällä uhkailemasta kanssaan eri mielisiä naisia seksuaalisella väkivallalla jne.
En ymmärrä miten kansankiihotuspykälät liittyvät siihen, jos joku uhkailee jotain yksilöä väkivallalla tai raiskauksella.
Mä en nyt lähde noihin sun mv- tilastoihin kun se olisi vain ajanhukkaa, mutta kirjataan pöytäkirjaan eriävä mielipide.

Lainattuun osuuteen vastaisin, että liittyy sen kautta, että tuon tasoinen uhittelu on juuri sitä paskaa, jota nämä sun puolustamat paskahousut huutelevat noissa "maahanmuuttajakriittisissä" ryhmissään ja jopa ihan kadulla. Suomalaisille naisille, lapsille, tummaihoisille ja kaikille muillekin, joiden katsovat olevan uhka omalle maailmankuvalleen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 05.06.2017 15:45
James Potkukelkka kirjoitti: 05.06.2017 11:20
urpiainen kirjoitti: 05.06.2017 11:13 EDIT: Ai niin, minusta kuulostaa, että laivalla ollut poliisimies voisi suorittaa tutkintaa, jos ei sitten ilmenisi, että hän liittyy jotenkin lähemmin tapaukseen. Eli analogia oli just niin hyvä kuin Kitinässä tuppaakin olemaan.
Asiaton viesti ilmoitettu ylläpidolle!111
Taustaoletus luonnollisesti on, että rikoksen tekijä on täysin tuntematon, eli se voi olla kuka tahansa laivalla olevista miehistä.
Ps. Ko. poliisimies oli laivaristeilyllä kolmen hyvän miespuolisen kaverinsa kanssa.
LongPlayn kuvakaappauksista viestien postittajien nimet oli poistettu, eli tässä vaiheessa meillä ei ole mitään tietoa, kuka ko. juttuja on kirjoittanut.
https://yle.fi/uutiset/3-9650321
No nyt se poliisimies on sitten poistettu laivalta sataman transit-tiloihin odottamaan, pääseekö takaisin laivalle vai joutuuko jatkamaan matkaa junalla, vai miten tää nyt menee?
Poliisimies kavereineen risteilee aivan vapaasti. Kyse oli siitä, kuka tutkii raiskauksesta tehnyt rikosilmoituksen. Risteilyllä kavereineen ollut poliisi vai joku täysin asiaan liittymätön poliisi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 05.06.2017 20:48
exsu kirjoitti: 05.06.2017 15:07
viharikossyytteet (eli yleensä kunnianloukkaus, laiton uhkaus jne.)


Mamukriittisellä nettikirjoittelijalla ei ole mahdollisuuksia tietää milloin kirjoittelu muuttuu "lainvastaiseksi"
Heh. Tuo on aivan tuubaa. Asiallisesta mamukriittisestä kirjoittelusta ei ole mitään riskiä päätyä edes esitutkintaan.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 06.06.2017 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ehkä ei, mutta rasismia se on siltikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 05.06.2017 23:40
exsu kirjoitti: 05.06.2017 23:00Toistaiseksi tuomioon johtaneet caset ovat käsittääkseni sellaisia, että niistä olisi voinut aavistaa että nyt lipsahti väärälle puolelle sallitun rajaa.
Tuomioita ne ovat hylkäävätkin tuomiot. Jos ammattituomarit tarvitsevat 20-kohtaisen päättelylistan tullakseen johonkin lopputulokseen, siinä on jo melko kehno kriminalisointi.

http://www.finlex.fi/fi/oikeus/ho/2012/kouho20121146

Minusta jumalanpilkka- ja kiihottelupykälät pitäisi kumota. Ne ovat epämääräisiä. Uskonrauhan häiritseminen, esim. kirkkoon tms. häiriköimään meneminen ja rikoksiin yllyttäminen, laiton uhkaus riittäisivät hyvin. En ole kovin montaa hyvää tuomiota tämän asian tiimoilta nähnyt. Ei tuokaan ole, vaikka onkin vapauttava. Ei siitä oikein ole luettavissa rivikansalaiselle mikä on sallittua ja mikä ei ole.
Noh. HO on siis päättänyt, että jos kirjoittaa

""Valitettavasti hillittömän muslimimaahanmuuton myötä Suomessakin tulee olemaan lisääntyvässä määrin myös ihka aitoa rasismia, joka kohdistuu varsinkin juutalaisiin mutta myös kantaväestöön ja muihin etnisiin ryhmiin. Ja kaupan päälle syrjintää, sietämätöntä ylimielisyyttä ja huonoa käytöstä, vihaa, naisten alistamista, lasten silpomista, seksuaalista häiriköintiä ja vähemmistöjen vainoa, mellakointia, lippujen polttelua, älämölöä, huumeita, ryöstelyä, raiskausrikoksia, pedofiliaa, polygamiaa, lapsiavioliittoja, häpeäväkivaltaa, rituaaliteurastuksia, ruoskimisrangaistuksia, kivityksiä ynnä muita läpeensä inhottavia ja umpikieroutuneita tapoja ja ilmiöitä. Lopulta jopa itsemurhapommituksia ja terrorismia. Siis jos emme tanssi tasan tarkkaan heidän pillinsä mukaan.

Väkivalta on kieli, jota ei sivistyneessä maailmassa hyväksytä. Sen sijaan islamissa vihan ja väkivallan kulttuuri on sisäänrakennettuna ja jatkuvasti voimassa pyhän sodan käsitteenä. Niiden yhteensovittaminen on mahdotonta, kokeilu loppukoon."


Niin ei syyllisty lainvastaiseen tekoon. PÄinvastainen päätös olisikin ollut varsin outo. Mutta tuostakin hähdään, että kohtuullisen leveällä pensselillä saa lain mukaan maalata. Toki jo se, että asia otettiin tutkittavaksi on viesti, mutta kaipa tuo hillitsee syyttäjän intoa viedä juttuja eteenpäin.

Ceterum censeo; koska lainaamani kirjoitus ei lainsäädännön mukaan ole laiton, ei mielestäni ole mitään pelkoa siitä, että asiallinen mamu-, muslimi- tai uskontokriittinen kirjoitus todettaisiin laittomaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis ... -tyhmyytta

Mitä tämä nyt taas on. Kaiken urpoilun keskellä epäpopulistisen sivistyksen äänenkannattajaksi joutuu lähtemään joku eversti. Oi aikoja, oi tapoja. Luulisi sivistyspoliitikkojen vähän häpeävän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.06.2017 9:09Ceterum censeo; koska lainaamani kirjoitus ei lainsäädännön mukaan ole laiton, ei mielestäni ole mitään pelkoa siitä, että asiallinen mamu-, muslimi- tai uskontokriittinen kirjoitus todettaisiin laittomaksi.
MInusta on aika paksua sanoa, että ei ole mitään pelkoa, kun on poliisitutkittu, syytetty ja tuomittu käräjäoikeudessa ja hovioikeudessa tehty äänestyspäätös. Toisilla tuomareilla lopputulos olisi voinut olla toinen. Koko kiihotuspykälä on epämääräinen ameeba. Epämääräinen ameeba on huono kriminalisointi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Lopputulos kuitenkin oli vapauttava ja ilmeisimmin syyttäjä ei ole valittanut. Kirjoituskin on kirjoitettu varsin kärkevästi.

Lisäksi täytyy huomata, että tuo juttu on käräjöity 2011 ja tutkittava juttu kirjoitettu 2010. Olen aika varma, että syyttämiskynnys on sittemmin noussut.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.06.2017 11:02 ^Lopputulos kuitenkin oli vapauttava ja ilmeisimmin syyttäjä ei ole valittanut. Kirjoituskin on kirjoitettu varsin kärkevästi.

Lisäksi täytyy huomata, että tuo juttu on käräjöity 2011 ja tutkittava juttu kirjoitettu 2010. Olen aika varma, että syyttämiskynnys on sittemmin noussut.
Mä luulen että se on laskenut. Minusta on ihan puupäistä resurssien haaskaamista pohtia onko tämmöinen kirjoittelu laitonta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 06.06.2017 11:05 Mä luulen että se on laskenut. Minusta on ihan puupäistä resurssien haaskaamista pohtia onko tämmöinen kirjoittelu laitonta.
+1

Pätee noin yleisemmin SH:n aiheesta tähän ketjuun esittämiin mielipiteisiin.

Mähän olen vetäytynyt niin tehokkaasti omaan kuplaani pakoon maailman tyhmyyttä, ettei mulla ole tälläisiin asioihin enää omaa mielipidettä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/nyt/art-2000005264959.html

Onko musta tullut vanha? Ymmärrän toki, että tämän kirjoutuksen on tarkoitus olla voimaannuttava, feministinen ja emansipoiva, mutta mun mielestäni vain on tymää jakaa masturbointiohjeita maan suurimmassa päivälehdessä. Luulen jokaisen osaavan runkata ilman ohjeitakin. Eihän tästä jutusta tietysti haittaa ole, mutta kun sotaveraanienkin asiat ovat edelleen retuperällä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vain HS kykenee moiseen typeryyteen.

Viinaralli kallistuu, Viro nostaa oluen verotusta tällä viikolla peräti 70 prosenttia
Viron valtiovarainministeriö ja Veronmaksajain keskusliitto ovat laskeneet, että nykyään 12 euroa maksavan A-olutlaatikon hinta nousee 18 euroon. Suomessa samankokoinen pakkaus keskiolutta maksaa noin 25 euroa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12378
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.06.2017 11:23 http://www.hs.fi/nyt/art-2000005264959.html

Onko musta tullut vanha? Ymmärrän toki, että tämän kirjoutuksen on tarkoitus olla voimaannuttava, feministinen ja emansipoiva, mutta mun mielestäni vain on tymää jakaa masturbointiohjeita maan suurimmassa päivälehdessä. Luulen jokaisen osaavan runkata ilman ohjeitakin. Eihän tästä jutusta tietysti haittaa ole, mutta kun sotaveraanienkin asiat ovat edelleen retuperällä.
Sinä uskot että kaupallisen lehdistön tärkein funktio on jakaa mahdollisimman tärkeää ja tarpeellista informaatiota?
Väärin. Tärkeintä on että lehdet myy sisällöllä ei nyt ole niin väliä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä uutinen ei sinänsä ole typerä. Vaan viimeinkin ilman rintsikoita käytettävät jopa läpinäkyvät naisten paidat ovat tulossa muotiin! Nännien tulee myös nöpöttää!

Artikkelissa on typerää joidenkin naisten ongelmat ja vastahakoisuus tämän huippumuodin tullessa. Nänni-itsetunto-ongelmia.

"Nyt halutaan täydelliset nännit – ihanteena ”pitkät päällä” -vaikutelma"

http://www.is.fi/mystyle/art-2000005280962.html

Kuvassa oikeanpuolinen on minusta kannatettava katumuoti hyvätisuisille!

Kuva
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Helsinki-Vantaan lentoasemasta tuli Suomelle pikku-Nokia

https://yle.fi/uutiset/3-9710201

Tämä hillotolppa ehtyy kuitenkin samana vuonna kun miljardiluokan laajennukset on tehty. Aiheeseen liittyen:
The Economics of Long-Haul Flights
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vielä näyttää, että Länsimetro vetää ennakkosuosikkina edellä kohti voittoa, mutta tiukkaa voi tehdä!
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005353956.html
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka ... ei-6671335
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ oho? Ai että siellä oli muutakin kesken kuin ne aiemmin mainitut 'viranomaishyväksynnät'.

Saiko kaikki projektissa pitää duuninsa? No tietenkin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Juuri kun Länsimetro oli saamassa selkeän yliotteen titaanien taistelussa (http://www.hs.fi/talous/art-2000005365640.html), niin vaaka on taas heilahtamassa toiseen suuntaan: https://yle.fi/uutiset/3-9832520
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos loppuhyväksymisiä tekevät virkamiehet rikkovat sähköjä, niin ne pitää pistää nurkkaan häpeämään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ärsyttävin uutinen oli että Stadissa sorretaan pelkästään autoilijoita. Nopeudet alas vaan. Järjetöntä ja masentavaa! Eikö voitaisi keskittyä todelliseen ongelmaan, joka on pyöräilijöitten ja jalankulkijoitten suuri piittaamattomuus säännöistä. Miksi ei opeteta tarkemmin pyöräiöijöiden suojatiesääntöä. Kaikki oikeasti tuntuu ajavan joko liian lujaa pyörä- ja jalankulkukäytävillä ja päin mäntyä suojateillä. Ja autoilijat saa aina uhrautua. Toki itsekin pyöräilen paljon. Kunnioitan oikeasti aina sääntöjä.

SYYS
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 14.09.2017 18:51 Ärsyttävin uutinen oli että Stadissa sorretaan pelkästään autoilijoita. Nopeudet alas vaan. Järjetöntä ja masentavaa! Eikö voitaisi keskittyä todelliseen ongelmaan, joka on pyöräilijöitten ja jalankulkijoitten suuri piittaamattomuus säännöistä. Miksi ei opeteta tarkemmin pyöräiöijöiden suojatiesääntöä. Kaikki oikeasti tuntuu ajavan joko liian lujaa pyörä- ja jalankulkukäytävillä ja päin mäntyä suojateillä. Ja autoilijat saa aina uhrautua. Toki itsekin pyöräilen paljon. Kunnioitan oikeasti aina sääntöjä.

SYYS
Noh.. ajatellaan asiaa niin, että meillä on pari tuhatta kg painavia projektiileja liikkeellä ihmisvirtojen keskellä ja näihin liittyen reilu parisataa ihmistä kuolee vuodessa Suomessa.

JOs missä tahansa muussa prosessissa kävisi näin, em. prosessi kiellettäisiin välittömästi. Mutta liikennettä ei voi kieltää, koska ihmisten pitää pystyä liikkumaan.

Mutta em. näkökulmasta ajatellenhan nopeuksien laskeminen on aivan luonnollista. Missään tehdashallissa et saisi liikutella 2000kg painavaa taakkaa ihmisten seassa edes 30km/h nopeudella, vaan nopeus olisi tod. näk jotain 5km/h/max.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Toihan on aivan cp-ajatusmalli. Hui kauheaa pistää 300 jäbää painestettuun alumiinilieriöön 10km korkeuteen 900kmh. Kyllä korkeintaan 2m korkeuteen ja kävelyvauhti piisaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^häh? Lentoliikennehän on turvallista. Tieliikenne ei. Tieliikenteessä kuolee vuosittain reilu 200 suomessa. Lentoliikenteessä 0, jos ei oteta jotain ultrakevyitä huomioon.

Onhan se nyt aivan selvä fakta, että jos autoliikenteen vauhti laskee, ihmisiä kuolee vähemmän. Jos lentokoneella lennetään hiljaa ja matalalla, ihmisiä kuolee enemmän.

JOs autoliikenteen (ja ratiovaunujen) nopeus laskettaisiin n kymmeneen kilometriin tunnissa kaupunkialueella, tod. näk. kukaan ei kuolisi. Huom! En kannata eo. ajatusta, esitän vain tosiasian.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.09.2017 11:13 JOs autoliikenteen (ja ratiovaunujen) nopeus laskettaisiin n kymmeneen kilometriin tunnissa kaupunkialueella, tod. näk. kukaan ei kuolisi. Huom! En kannata eo. ajatusta, esitän vain tosiasian.
Itse asiassa todennäköisesti kuolisi, koska liikennekuolemiin luetaan myös sairauskohtauksista, itsemurhista, rattijuopumuksesta ja muusta täydellisestä liikennesääntöjen piittaamattomuudesta johtuvat kuolemat. Taitavat muodostaa nykyisistä kuolemantapauksistakin suurimman osan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Enpä usko, että taajamaliikenne on lentoliikennettä vaarallisempaa volyymiin suhteutettuna.

Montako tyyppiä kuolee Helsingissä taajamaliikenteessä ja kuinka moni pelastuisi 40->30km/h rajoituksella?

Kun tilastoista siivotaan sairastapaukset, itsemurhat, rattijuopot ja kaaharit (ja tulevaisuudessa muslimiterroristit) niin uskoisin, että Helsingissä kuolee liikenteessä yksinumeroinen määrä ihmisiä vuodessa. Nopeusrajoitusten pienentämisellä voidaan välttää ehkä pari kuolemantapausta vuosittain, jos sitäkään. TIlanne on käytännössä jo nyt se, että kukaan ei kuole sääntöjen mukaisessa taajamaliikenteessä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin