Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tuossa mitään uutta. Itähelsigin white flight ja slummiutuminen senkun kiihtyy.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Katsoin kartasta, että Ullanlinnassa on vähän mamuja. Selvää rasistista segregaatiota. Kaupungin vuokra-asuntoja rakennettava sinne!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005425307.html

Mikäs se on Helsinkiin tullessa, rahaa on jaossa, kun vain ymmärtää yhdistyksen perustaa.. Hyvä pitää taloudesta huolta ja jättää maksut maksamatta, kun se ei rahantuloa haittaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jösses? 3 miljoonaa Monika-naisille avustuksia ja avustukset näyttävät olevan ainoa tulonlähde?

Eihän tässä ole mitään järkeä. Miksi valtio ylipäätään avustaa sellaisia järjestöjä, joiden olemassaolo riippuu 100% avustuksista? Tuollainenhan tarkoittaa, että markkinoilla ei ole kyseiselle toiminnalle kerta kaikkiaan mitään tarvetta.

Jos avustamista ylipäätään halutaan tehdä, niin se pitäisi kohdistaa sellaisiin järjestöihin, jotka pystyvät toimimaan ilman valtion tukeakin ja valtion tuella haetaan vain volan lisäämista koska on nähty järjestön toiminta kokonaishyvinvoinnin kannalta fiksuksi. Esim. Partio saa Espoolta avustuksena n- neljänneksen tuloistaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt äkkiä perustamaan joku Espoo-Afrikka seura! Pitää vain laittaa kenkälankkia naamariin, niin miljuuna kolahtaa tilille heti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kenkälankista tulee finnejä. Palkkaa keulakuvaksi jonkun talouspakolaisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.10.2017 11:55 Nyt äkkiä perustamaan joku Espoo-Afrikka seura! Pitää vain laittaa kenkälankkia naamariin, niin miljuuna kolahtaa tilille heti!
Ei kun Espoo-Afrikka-seuran tsrkoituksena on just törmäyttää lääkäreitä ja mamuja. Ei siinä lankkia tai valkaisuainetta tarvita.

Seurahan on jo pystyssä. Ensimmäinen tapahtuma on Kotoutusvalmennus Työelämään -kurssi. Langvik on varattu kurssin käyttöön viikoksi. Mamut hoitavat siivouksen, kokkauksen ja lääkärien yleisen passauksen. Osallistujille maksetaan menetty viikon ansio.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä kurssitus kannattaa aloittaa afrikkalaiseen kulttuuriin perehtymisellä.

Esim. viikon all inclusive matka tänne

https://www.fivestaralliance.com/luxury ... seychelles
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lakiin tulee kirjata, että maahanmuuttaja joka tarvitsee kotoutusta on haittamaahanmuuttaja. Postimerkki perseeseen sellaisille.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

EI Meidän kulttuurissa Sovi ole tasa-arvoa, kyllä naisia saa hakara ja seksuaalisesti lehestyä koskavaa ja ihan vaan huvyn vyiksi.. KYLLÄ ei koske tätä kulttuuria.. Kannattaako tuollaista kulttuuria säilöä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näin täällä:
Pojan koulussa oli märmätti käynyt suomipojan kimppuun ja tämä suomipoika voitti tuon tappelun. Koulun päätyttyä oli 30 mamua odottamassa ja etsimässä tätä suomipoikaa, hän oli lähtenyt koulusta vähän aikaisemmin pois arvatenkin tämän tilanteen.
Saas nähdä mitä alkuviikosta tapahtuu.

Niin ja kyseessä on juuri nämä uudet tulokkaat, pakolaisvyöryssä
Espoo
Tuli tämä suomipoika kouluun mutta lähti opettajan saattamana pois koulusta sen jälkeen kun 10 mamua tuli sitä luokasta hakemaan heti ensimmäisenä tuntina. Noh katsotaan miten tämä etenee, laitan viestiä... mutta hyvin ottaa mamut koulun haltuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^
Ei tullut suomipoika tänään kouluun, koulussa puhuttu tästä tapauksesta ja samalla ilmoitettu että koulussa on takavarikoitu useita teräaseita. Poliisi tulee kuulemma puhumaan asiasta koululle. Luulen että ei ne muslimit rauhoitu ennenkuin saavat kostonsa ja samalla näyttää kuka jatkossa määrää. Tätä on haluttu ja nyt sitä saadaa. Nää mamut on niitä aikuisia ketkä eivät osaa lukea tai kirjoittaa. Harjoittelevat matematiikkaa ala-asteen 1 luokan kirjalla..... insinöörit
Tänään tuli Vilma viesti aiheesta (kaikkia asiasta tietäviä jne) , juttu siirretty poliisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Alat muistuttaa gattacaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^^ Hyvää tarinaa. Tärkeintä olisi nyt ihan heti tuhota nämä puukkoa koulussa kantavat muslimit.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihmettelin että miksi raiskatun naisen, sormi oli työntynyt peräaukkoon, mutta arabimaissa saa viivaa vasta kun on työ ja keikkea, sitä ennen pitää panna toisiaan.. Suomessa kyllä 13v levittää reittä, niin ei pääse syntymään painetta pojille..

Kummassa on paremmat jutut, ihan vaan rasistisessa Hommafoorumissa tai anabolisessa Pakkotoistossa? :P
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Mamujen ampuminen oli väistämätöntä. Tätä tämä nyt sitten on: natiivien mitta on täynnä ja maito kiehuu hellalle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pääkaupunkiseudun Kelan asiakkaista kaksi kolmasosaa ei puhu äidinkielenään suomea.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 04.02.2018 19:48
Pääkaupunkiseudun Kelan asiakkaista kaksi kolmasosaa ei puhu äidinkielenään suomea.
Hiton ruotsinkieliset!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ruotsalaiset vie meidän työt, naiset, miehet ja toimeentulotuet!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eihän tässä kirjoituksessa mitään uutta tai ihmeellistä ole.

Kun minä kuolen...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistään raiskauksista kannata vouhkata, ne on arkipäivää ja valkonaamat raiskaa kanssa.


Tanska pistää taas kehitystä eteenpäin:

Tanska aikoo säätää maahanmuuttaja­lähiöiden asukkaille eri lait päästäkseen eroon ”ghetoista”

HS:n toimittaja toki vetää itkut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kappas, Tanskassa poliitikot kuuntelevat kansaa?

Suomessa sen sijaan halutaan jatkaa poliittista paskahalvausta antamalla Persujen pitää helpot äänet. Rakenna siinä sitten toimintakykyinen hallitus.
Vastaa Viestiin