APUA!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No nyt on paranoiat kohdillaan. Juopon kuseksima asunto ei pääse lehtiin, muuten niitä olisi lehdet täynnään. Laskuhan siitä tulee kun näkevät missä kunnossa on ja pistävät remppaan, mutta siltä et voi välttyä koska vuokranantaja tarkastaa aina asunnon vuokralaisen vaihtuessa.

Todennäköisesti parasta olisi luopua koko kämpästä, jättää lasku kuolinpesän hoidettavaksi ja katkaista napanuora.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

No ei täällä sentään kusta ja paskaa ole lattioilla. Ja jos menee remppaan, mihin työntää kalusto ja tavarat silloin? Äidilläni oli tilillä 1600, joten ei sillä maksa edes akkaa hautaan. Ja lisäksi haluaisin pitää tämän kakkos- tai ykköskotina. Ärsyttää, että miten muka olen "uusi asukas". Vaikka olen asunut tässä talosta vuodesta 1967 asti enkä halua täysremonttia.

Edit: vastaavista asunnoista on ollut lehtijuttuja kuvien kera kun vuokralainen on häädetty. Ei ole raatoja täällä, mutta muuten vaikea tapaus. Täällä on vielä paljon mun kamaa, tai kaikkihan se on nyt mun. Ei kaatopaikalle, kiitos.

EDIT: Tää oli alun perin äitini vuokrakämppä. Sitten jostain erehdyksestä lähettivätkin vuosikausia laskut isäni nimellä. Kun isä kuoli, äiti otti tämän taas omiin nimiinsä. Eikä kummassakaan tapauksessa heitä kohdeltu "uutena asukkaana".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Asia etenee.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 23.04.2018 13:19
ARSKA: Minullahan on siis omaa varastotilaa Orimattilassa vaikka kuinka. Tyhjä iso navetta ja kaksikerroksinen aitta. Mutta kun siis en halua luopua tästä Varkauden kämpästä ja siirtää tavaroita. Minun kotini myös. Oikeastaan paljon helpompi, jos pidän tän kämpän, ehkä halvempaakin niin kuin muuttorekka ja monta bodaria kantamaan valtavia kalusteita olikos viidennestä kerroksesta portaita myöten kun minihissiin ei mahdu.. Kuukausivuokra on vain 640.
Kiitos.
Mutta ei tämä sinun ongelmasi nyt ole niin paha ettei siitä nyt selkiä.
Kaikki asiat ei nyt ole ihan loogisia, kun olen lukenut nämä asiat.
En usko että juot 24 pulloa päivässä.
Tiedän, että se uskonko minä, ei merkitse mitään.
Mutta yksi mikä on kyllä varmaa on, että sinulla on vaikeaa ja tarvitset apua.
Mutta kuinka paljon!?
Olet draamakykyinen ja hyvin tarkka imagostasi, mutta kyllä on oltava varovainen kun sanoo arvionsa.

Päätetään tämä nyt siihen että toivon ja vaadin, että selkiät hyvin ongelmistasi. Nämä ovat ihan maallisia. Koeta parantaa terveydelliset elintapasi. Mieti miksi mökin mummo elää kepeästi 95 vuotiaaksi olemalla siististi. Ja miksi miehen on välttämättä oltava mies ja oltava sairas jo viiskymppisenä!
TAISTELE tätä naurettavuutta vastaan! Taistelun aloitat heti! Minä taistelen tasa-arvon puolesta aina ja en piruuttanikaan anna muille terveydellisesti yhtään etumatkaa vapaaehtoisesti. Jos kuolen pian, niin kuolen liian aikaiseen tautiin tai onnettomuuteen, mutta en selkeästi itseaiheutettuun. ÄLÄ SINÄKÄÄN. Ja halaus päälle!!!!!

Pyytää todella vakavasti ja sydämen välittämisellä meidän aika oudosti jääräpäistä sukupuoltamme kohtaan

STADIN HUHTIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Työ on toiminnassa. Ne hyvät miehet ovat varmasti myös kauhistuneita, mutta hillitsevät itsensä. Ei tätä tosiaan edes Teräsmies yksin tekisi tällä aikataululla.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mitä kautta sait työntekijät?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.04.2018 13:46 ^Mitä kautta sait työntekijät?
Kitinäkontaktilla. Eihän minulla muutakaan ihmissuhdetta ole.

Äitini siunaaminen viivästyy 11. toukokuuta Lahti eikä Orimattila..siis on kaiken lisäksi Lahdessa eikä Orimattilassa. Koska ei arkunkantajia. Äiti on vielä pakastettuna. Sitten siunataan väärällä paikkakunnalla ja kaiken lisäksi tuhkataan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tehty. Laitoinpa kerrankin rahaa haisemaan hajunpoiston takia. Parempi niin kuin että pääsisin kuvien kanssa lehtiin. Tai saisin häädön Orimattilan kotiini. Olivat ällistyttävän tehokkaita. Kiitos!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Huomaatko miten elämää helpottaa kun käyttää vähän rahaa? Sulla kun sitä on kohtuullisesti ja noilla elintavoille ei oikein voi pitkää elinikää odottaa, niin kannattaisi useamminkin rahalla parantaa elämänlaatua. Vallankin kun ei ole mitään järjellistä perijääkää tiedossa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mielläni tulisin Gatin hautajaisiin, vai äitikö se olisi?
Ei löydy kuutta raavasta miestä kitinästä?
Olisin valmis kantamaan sopivaa surumaksua vastaan?
Toivottavasti äitisi ei ollut hyvin ylipainoinen, selkäni rikki?
sinulla sentään vanhemmat kylmeni ajoissa, minulla lääkärit pitää todella hyvää huolta,
perintö hupenee alati kasvaviin terveysmenoihin.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Shrink-ketjun postaukseni selventävän JATKON kera.


En ihan usko että kenelläkäään voi olla ollut pahempaa krapulaa kuin minulla toissapäivänä. Kokovartaloyökötyskohtauksia äänitehostein jatkuvasti ja niihin liittyi vasemman käsivarren kihelmöintiä ja sydänkipuja. Arktinen palelu kuten kuolevilla kuulemma on. Epäilen jo infarktia. Vuorokauden en voinut muuta kuin unta saamattta maata punkassa ja koettaa rauhoittua paniiikki-oksetuskohtauksien hillitsimiseksi. Kyljen kääntäminen pyörrytti ja oksetti. Jos kuselle piti mennä, kävely oli tutisevaa kuin zombilla ja se voimattomuus. Luulin jo kuolevani kun tuli himuinen kylmyyden tunne noiden oireiden kera. Vaikka tiesin että olisi kiire roskisdyykkaamaan omia tavaroitani.Vasta eilen jaksoin vieläkin horjuen käydä talon roskasäiliöilla kaivelemassa apuvoimien pakkaamat säkit taloyhtiön roskiksista, mikä tarpeen olikin. Mutta meinasin pyörtyä siihenkin, hirvee ja sottainen mutta tarpeellinen homma.

JATKO:
Kaivellessa ja lattialle sekapusseja kippaillessa ja lajitellessani
Ainakin nämä löytyi. lisää kun muistan sanoa:

-juurikin osa niitä arkistopapereita, joista lähtiessäään olin huolestunut, ml sopimus mun toisen maanvuokraajani kanssa. Jemmasin aikakauslehden väliin
-kaksi korkkaamatonta murukahvipakettia
-pari avaamatonta litran vissypulloa
-viisi avaamatonta röökiaskia vaikka itsekin röökasivat!
-ihan tuoretta sämpylää avaamattomassa pussukassaan
.ketorinia ja oxaminia
-patterilla toimiva kännyköiden varalatauslaite avaamattomassa pakkauksessaan
-taskulamppu
.viisi toimivaa kynää
-mun paitoja ja äidin vaatteita
-äitini yksityiskirjeitä
-valokopiokokoelmani yliopiston kirjastokirjoista
-nimenomaisesta ohjeestani huolimatta silti aikakauslehtiä. Tiedettä, tekniikkaa, avaruus-ilmailualaa
-tärkeimpänä neljätoista kirjaa, joista 12 ihan ehjiä. Mun tärkeitä kirjoja ja äidin historiallisia runokirjoja. Ei tullut mieleenkään sanoakaan että älkää viekö kirjoja.Millainen idiootti sellaista tekee? Mutta ehkä niitä savolaisia ei kiinnosta, tuskin osaavat lukeakaan

Tarkoitus oli siis vain raivata lattiatilaa, kasata roinaa ja pestä asunnon pintoja. Isoon hintaan. Viedä vain silkkaa roskaa ja vanhoja sanomalehtiä. Ylisuorittivat nopeasti mutta piittaamatomina ja paljoa ajattelamtta yli ohjeistuksen. Vaikka tarkkailin, he välillä kysyivät yksityiskohtia ja ja kannoin itsekin niiden kanssa. Muttei mulla ollut silmät selässä joka liikettään tarkkailla

Eli mun piti eilen aamulla vieläkin krapuloissani käydä roskiksessa tonkimassa ne säkit. Jo muiden asukkaiden roskien alla. Kesti kolme tuntia. Koko ajan pelotti, että tuleeko roska-auto, vaan ei vielä ehtinyt. Sitten ongelma miten raihnaana krapulaisena saan ne neljä säkillistä raahattua ehkä kolmessa erässä takaisin sisään. Ilman että roska-auto tulee tai joku naapuri heittää mun kantaessa ne pelastettavat takaisin roskiin. Parikymmentä minsaa tutisin ja sitten hokasin että onhan muulla melkein vieresä auto. Joten auto roskisvajan viereen ja nostelin ne autoon. Helpompi niin.

Mutta täytyy sanoa, että vaikka muuten tehokkaita oilvat karkeapiirteisessä siivouksessa josta en olisi itse selvinnyt tässä tilassa ja ajassa, niitä jannuja en enää ikinä palkkaa. Melkeinpä olisi osittaisen reklamaation paikka noista isoa vaivaa aiheuttaneista ylilyönnneistään. Loput tahrat ja järjestelyt teen itse.

Saattaa siellä dumbterissa vielä olla jotain, mutta vaikea löytää pikkuesineitä kaiken alta. Toivottavasti keraaminen isän ja äidin ruskea maskottihiiri säilyi.
-
Viimeksi muokannut Gat, 28.04.2018 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Elikä siis kävit hakemassa sen siivotun paskan ja levittelit uudelleen lattialle?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 28.04.2018 13:14 Elikä siis kävit hakemassa sen siivotun paskan ja levittelit uudelleen lattialle?
ei vaan lajittelin ne kasaamansa säkit siinä roskisvajan lattialla ja ne talteenottamani neljä itse sekapusseista lajittemaani säkit siirsin suoraan autooni. Onneksi hokasin, että Pikkumustahan on vain 15 metrin päässä. Kun roskiksen viereen peruutin, helpompi nostaa autoon kuin roudata taas tänne sisälle.

Li vaan vittumaista repiä ja tonkia niitä pusseja ennen kuin roskakuskit tai naapurit kerkiää.
Viimeksi muokannut Gat, 28.04.2018 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja elco »

Mahtuuko telkkari vielä autoon?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 28.04.2018 13:26 Mahtuuko telkkari vielä autoon?
Ei nyt.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä hemmettiä teet äitisi vaatteilla?

Tai oikeastaan, älä kerrokkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 28.04.2018 13:28 Mitä hemmettiä teet äitisi vaatteilla?

Tai oikeastaan, älä kerrokkaan.
Pikkuerä vakavammasta dyykkauksesta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 28.04.2018 13:28 Mitä hemmettiä teet äitisi vaatteilla?

Tai oikeastaan, älä kerrokkaan.
nintchdbpict000317285485.jpg
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enkö jo sanonut, että moinen ei kuulunut diiliin. Mitä mä äitivainaani rytkyillä- pieni esimerkki yllä vain sivulauseena. Vakavampi ne mun vaikka kuinka paskaiset mutta pestävät vaatteet. Vielä vakavampaa muu poisheittämänsä ja sitten dyykkaamani oma rojuni, viralliset paperit, lehdet ja kirjat josta ei ollut epävirallista sopimusta viedä roskiin. Vain roskista ja sanomalehdistä. Luettelin yllä osan dyykkaamistani.

Onneksi saatan täällä vielä itse rääpistellä, äitini kun siunataan vasta 11. päivä. Omien maanvuuokraajieni kanssa järkkäsin asiat. Liian kalliit raivausiivoojat ylittivät toimenkuvansa, nää kaliit palkkarengit, ja siitäkin oli melko vaiva niitä korjata. Joten joku täällä sanotkoon niille, että vaikka surrealistinen tilanne, liikaa tekivät joka aiheutti melko hankaluuksia.

Nyt täällä vielä neuvottelu taloyhtiön kanssa vielä kolmannen kerran vaikka jo sopimuksen allekirjoitin. Tai jos on pakko siirtättää kamat, ei se olisi käynyt tässä ympäristössä, eikä aikakaan riitä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 28.04.2018 15:54 Tervetuloa työnjohtajan arkeen. Koko ajan pelko perseessä etteivät tapa ittiään.
On täälläkin vielä mulla liiallisen raivauksenkin jälkeen "hieman" tekemistä, kävipä kämpän nimissäni pitämisessä niin tai näin. Aikataulu ei vaan riitä täysmuuttoon toukokuun loppuun mennessä. Oli sitten remppa tai täyssiirto hevonmattilaan. Sitä koetan viivästyttää ja ehkä sitten irtisanoutua itse jos niin lopulta päätän.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 28.04.2018 19:50 Vuokran kun maksat niin eivät saa puoleen vuoteen mihinkään millään ilveellä
Senhän mä jo maksoin kun ihan äitini omalla nimellä eikä perikunnan siitä maksukehoitus kolahti. Etu sekin kun siellä jo viimeksi käydessäni saatoin näyttää että mä jo maksoin ja saahan sitä toisen ihmisen laskuja maksaa omalta tililtä.

Se vituttaa että meninkin kertomaan niille että äiti on kuollut. Ehkä eivät muuten olisi huomanneetkaan ja olisi voinut jatkaa muina miehinä. Mutta väestörekisteri varmaan ym.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Co-kirjoittajille täytyy nyt sanoa: älä lyö lyötyä. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kävin taas roskiksella ja pohjalta löytyi varsinainen motherload. Vittu mä vihaan niitä jätkiä. Suurin vaiva tuleekin roskisdyykkauksesta heidän jäljiltään. Luetteloa seuraa kohta, ihan järjettömästi ovat poisheiteleet jo valmiiksi pusseihin säilöttyäkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 30.04.2018 7:23 Kai se tarkastus oli jo, kun raahaat samat kamat takaisin?
Ei, konttori on auki vasta keskiviikkona. Sikäli hyvin pojat raivasivat ja lattiat pesivät, että jäljellejääneet lukuisat silmiinpistävät tuhrut olen tässä vaiheessa saanut pois ihan Weetex-rätillä. Ja muutenkin naamioinut huonekaluilla. Että sikäli OK ja kiitos. Mutta se älyvapaus roskiin viennissä... koetan nyt käydä vielä kerran dyykkaamassa jämiä ja sitten lisään listaa ja vasta sitten tekstaan sille sun näköiselle ukolle just tän ketjun osoitteen. Suuri ja merkittävä apu oli, mutta ei sovittu että kantavat muuta kuin roskaa roskiin.

No joo. Edellisen tän ketjun listan lisäksi:
Alustavasti tänään löytyi siis LISÄÄ niitä aikakausilehtiä joista sanoin että älkää viekö, tiedettä, tekniikkaa, historiaa, eräilyä musiikkia. AC/DC-spesiaalit, Rahalla ostettuja ja mun syistä säilytettyjä. Mun käyttämättömiä farkkuja ja paitoja ja boksereita vielä kaupan pussissa!! Astioita. Sveitsin armeijan linkkarin kopio. Sakset. Minimonitoimityökalu. Edelleen niitä mun heille varmasti käsittämättömästi säilyttämiä valokopioita jotka nämä jo olivat valmiiksi kassissa säilössä ja myös sähköpostini printtejä ja kaiken kukkuraksi mun yliopistoaikainen opintokirja jostain tiedekunnasta!!

Enin osa pelastamastani on autossani, noi viimeiset kaksi säkkiä täällä, kyllä ne nurkkiin mahtuu siististi.

Toivottavasti ottivat vain lattioita tai niiden läheltä. Mutta vaikka mun asiat ei niitä juntteja kiinnostakaan, eikö olisi ollut mahdollista latoa niitä hyllyihin tai kaappeihin tai paikallaoleviin pahvilaatikoihin eikä vain viedä roskiin. Ei tullut mieleen ihan niin tarkkaan ohjeistaa. Muuta kuin että silkat roskat pois. Kai nille ääliöille kaikki on roskaa. Taas paljastui erillisyyteni teidän ihmisten maailmasta. Eri lajia. Noinkaan iso maksu ei auttanut. Tehokkailla pojilla taisi olla kiire pankkiautomaatille.
Viimeksi muokannut Gat, 30.04.2018 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 30.04.2018 7:48
McJanne kirjoitti: 30.04.2018 7:23 Kai se tarkastus oli jo, kun raahaat samat kamat takaisin?
Ei, konttori on auki vasta keskiviikkona. Sikäli hyvin pojat raivasivat ja lattiat pesivät, että jäljellejääneet lukuisat silmiinpistävät tuhrut olen tässä vaiheessa saanut pois ihan vileda-liinalla. Ja muutenkin naamioinut huonekaluilla. Että sikäli OK ja kiitos. Mutta se älyvapaus roskiin viennissä... koetan nyt käydä vielä kerran dyykkaamassa jämiä ja sitten lisään listaa ja vasta sitten tekstaan sille sun näköiselle ukolle just tän ketjun osoitteen. Suuri ja merkittävä apu oli, mutta ei sovittu että kantavat muuta kuin roskaa roskiin.

No joo. Edellisen tän ketjun listan lisäksi:
Alustavasti tänään löytyi siis LISÄÄ niitä aikakausilehtiä joista sanoin että älkää viekö, tiedettä, tekniikkaa, historiaa, eräilyä musiikkia. AC/DC-spesiaalit, Rahalla ostettuja ja mun syistä säilytettyjä. Mun käyttämättömiä farkkuja ja paitoja ja boksereita vielä kaupan pussissa!! Astioita. Sveitsin armeijan linkkarin kopio. Sakset. Minimonitoimityökalu. Edelleen niitä mun heille varmasti käsittämättömästi säilyttämiä valokopioita jotka nämä jo olivat valmiiksi kassissa säilössä ja myös sähköpostini printtejä ja kaiken kukkuraksi mun yliopistoaikainen opintokirja jostain tiedekunnasta!!

Enin osa pelastamastani on autossani, noi viimeiset kaksi säkkiä täällä, kyllä ne nurkkiin mahtuu siististi.

Toivottavasti ottivat vain lattioita tai niiden läheltä. Mutta vaikka mun asiat ei niitä juntteja kiinnostakaan, eikö olisi ollut mahdollista latoa niitä hyllyihin tai kaappeihin tai paikallaoleviin pahvilaatikoihin eikä vain viedä roskiin. Ei tullut mieleen ihan niin tarkkaan ohjeistaa. Muuta kuin että silkat roskat pois. Kai nille ääliöille kaikki on roskaa. Taas paljastui erillisyyteni teidän ihmisten maailmasta. Eri lajia. Noinkaan iso maksu ei auttanut. Tehokkailla pojilla taisi olla kiire pankkiautomaatille.
Hyvä Gatpoikuus.

Minun on vaikea tietää kuinka monta prosenttia sinun jutuistasi on provoa ja imagonluontia ja paljonko todellista ongelmaa. Ja kaikilla on aivan varmasti sama asia. Mutta onko sen asian väliä, koska olet taitava jännityksen ja kerronnan luoja. Sinussa olisi ilman muuta ainesta kirjoitusammattiin.
Minä olin jopa ajatellut, että loppujen lopuksi olet aivan tavallinen työtäkäyvä ja naista saava mies joka provoaa, mutta et sinä sitä kyllä ole. Nykyinen otaksuntani on, että olet hyvin herkkä mies, jolla tosiaan on jonkin verran suuri alkoholiongelma ja tavattoman vilkas mielikuvitus. Myös älykkäänä voisin sinua pitää- Laiska, niin kuin miehet yleensä olevat ja naisasiasta sanoisin, että totta on, ettet pääse kontaktiin, mutta saamista tai neitsyyttäsi liioittelet.

Mutta tämän laitoin taustaksi: Minulla on sinulle asia, jonka LÄHES KAIKKI unohtavat aivan käsittämättömästi!

ET VOI SAADA TAVAROITA MUKAASI TAIVAASEEN!!!!

Siis älä palvo turhia tavaroita tai edes muistoja, älä ainakaan jos olet yksin ilman perillisiä! Tee elämänmuutos, anna niiden asioiden olla roskiksissa ja nauti väljemmästä olosta. Tee elämä mukavaksi ja yksinkertaiseksi. Stressi ja huono terveyselämä tappaa sinut. Keveämpänä noista tavaramääristä ja huolista ilmeesi muuttuu ja saat naistakin mistä puolelta tahansa.

Eli lopeta keräys heti ja ala nauttia säästöistä (jos niitä siis on). Tee se HETI!

Tämä ohje on NIIN TÄRKEÄ, että vastapalkkioksi saisit liittyä enemmän tukemaan Stadinarskaakin ja olemaan ainakin arskalaisten tukijajäsen.
No tämä oli kevennys, mutta tuo edelläoleva asia OLISI EHKÄ TÄRKEIN ASIA IHMISEN HUOMATA!!!

HUHTIARSKA KUIN JA TODELLA VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ (Muistattehan kuka olen huomenna!)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin