APUA!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Se asunto on kaupungin vuokra-asunto?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.04.2018 9:12 Se asunto on kaupungin vuokra-asunto?
Joo, tai siis nykyään pääosin kaupungin omistaman yhtiön. Alunperin vain kaupungin virkailijoille, kaupunginjohtajaa myöten. Nykyään kunnalla töissä olo ei ole vaatimus, mutta kaupungin kansalaisuus on. Joten muutaman vuoden tauon jälkeen vaihdoin kirjani tänne takaisin. Lapsuudenkotinihan tämä, minunkin kotini ja kaupunkini vuodesta 1967 asti.

Tarkoitus oli vain vaikka rahalla saada kaoottinen tilanteeni hallintaan. Mutta siis kaaoksen poistoa, EI mulle tärkeän tavaran kantamista roskiin. Sen olisin toki jaksanut itsekin. Vaan tarkoitus järjestellä kamaa ja siivota. Mikä oli levällään oli juuri koska se oli eniten käytössä.

Joka toki olisi pitänyt tehdä joka tapauksessa vaikka mua ei asukkaaksi kelpuutettaisi, vaikka aika lupaavalta vaikutti että voin jatkaa tämän pitämistä. Kunhan se asunnon kunnon tarkastus. Enkä siinäkään halua rakenteiden kulumisesta täysremonttia mukamas "uutena asukkaana", silloinkin pitäisi kamat siirtää johonkin.

Tarvitsen siis aikaa vuokrasopimuksen kautta ja tilanteen haltuunottoa muuten kuin kantamalla tärkein roskiin! Loput sutut olen jo hinkannut itse Wettexillä, helppoa kun pääosa on tehty... mutta ei siihen pitänyt kuulua summittaista roskiin kantamista!!!

Niin Arskalle että kun kuolen, maailmaa kuten minä tunne ei ole. Mutta nyt juuri ne kamat OVAT minun sieluni ei materialliselta arvoltaan vaan henkisesti. Eikä niitä juoppona hankittu.
Viimeksi muokannut Gat, 30.04.2018 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Miksi kaupunki ei vuokraisi asuntoa sulle? Yritän saada selkoa, onko pelkosi rationaalinen. Vuokrasopimusta ei siis ole vielä kirjoitettu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.04.2018 10:15 ^Miksi kaupunki ei vuokraisi asuntoa sulle? Yritän saada selkoa, onko pelkosi rationaalinen. Vuokrasopimusta ei siis ole vielä kirjoitettu?
Allekirjoitin jo, harkitsevat tarvitsevatko liitteenä verotodistuksen tms tuloista vai ei. Suurin hätä se tuleva "asunnon kunnon tarkastus"... jolloin olisin saanut häädön oli paperi tai ei. Nyt on siistimpää ja keskiviikkona koetan inttää tarkastukseen liittyen etten tarvitse asunnon rakenteiden täysremonttia kuten muille uusille asukkaille, vanha asukashan minä ja mun kamatkin täällä jo vuosikymmeniä. Täysremontin takiahan kamat pitäisi siirtää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ne välitä paskaakaan oliko uusi vai vanha. Uudella nimmarilla voidaan tarkastaa ja tehdä valohoitoremontti jolloin vuokraa voidaan nostaa reippaasti.

Myöskin noin vanhassa remonttia tulisi tehdä jo sen takia, ettei taloa tarvitse purkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Eli pelkäät pakkomuuttoa siis? Jos kaupunki laittaisi sun kämpän remonttiin, pitäisihän kaupungin osoittaa sulle joku toinen vuokra-asunto, eihän ne voi sua kadulle häätää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 30.04.2018 10:10
James Potkukelkka kirjoitti: 30.04.2018 9:12 Niin Arskalle että kun kuolen, maailmaa kuten minä tunne ei ole. Mutta nyt juuri ne kamat OVAT minun sieluni ei materialliselta arvoltaan vaan henkisesti. Eikä niitä juoppona hankittu.

Kiitos!
Mutta kyllä sun täytyy myöntää että mun kirjoituksessa oli totuudet!
Mutta täytyy todella myöntää, että olet erittäin hyvä juttujen kehittäjä ja olet saanut aikaan tällaisen ketjun, jossa sinänsä todella sinänsä selkeää asiaa jaksetaan paahtaa ja kirjoittaa! Katsos minähän arvostan tätä taitoa, ja luulen, että kaikki tajuavat imagosi, mutta me kaikki olemme siinä pallomeressä ja jollain tasolla nautimme!
(En toki tarkoita sitä, että nauttisit kuolemantapauksista ja tilanteestasi sikäli, mutta koska jaksat kirjoittaa ja puhua ja jopa baarissa keskustella henkevästi politiikasta ja aina tuoda asioita esiin, se ei vain ole mahdollista ihmiselle, joka on kovasti kurjassa asemassa! Silloin ei jaksa olla näin kirjoituksellisesti verbaalinen. Silloin on lamaantunut, konkreettisesti! Mutta onko tämän tosiaan väliä, ei varmaankaan, heh.

Enkä tiedä sitäkään, kumpi on enemmän jutunkehittelijä, sinä vai James. James on aika haka siinä. Olette Drama Queen Duo.

Ylipäänsä tässä Kitinässä on ollut mielenkiintoisinta nimenomaa koulukiusaamistyylin siirtyminen aikuiselämään. Ei ikinä real lifessä, vaan täällä!
Itsestäni puhun! Olen itse joutunut jonkun tai parin tyhjän tynnyrin huutolistalle kelvottomana ja muut seuraavat tätä tai muutamaa kuin kiltit pikkukoirat. Ei tietenkään elämääni sinänsä vaikuta, mutta mietityttää kuinka real lifessä en kohtaa tätä milloinkaan vaikka olen sielläkin leikkisä!
Ovatko he oikeasti yhtä kateellisia tai mörkkejä kuin täällä? Olen sanonut itseäni mukavaksi. Se on totta! Mutta olenko oikeasti ärsyttävä myös oikeassa elämässä!?

No turhaa ajatuksenvirtaa ehkä, mutta on tämä temmellyskenttä kyllä oikein aikamoinen hiekkaloora!

Vielä kerran jaksamista sinulle - sinulla on varmasti oikeasti paha olla, mutta olet vaan niin energinen että vähintään ihmetyttää...

HUHTISEN HUHTI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.04.2018 10:52 ^^ Eli pelkäät pakkomuuttoa siis? Jos kaupunki laittaisi sun kämpän remonttiin, pitäisihän kaupungin osoittaa sulle joku toinen vuokra-asunto, eihän ne voi sua kadulle häätää.
En enhän kadulle joutuisi, mulla kun on se varsinaisesti oma talo Orimattilassa ja siellä paljon varastotilaa. Mutta tää kämppä täysremontin takia tavaroiden siirto vaatisi sekin muuttofirman ja varastotilan vuokraamisen vaikka ihan Varkauden sisällä. Käytännössä sama kuin täyssiirto Orimattilaan. Nyt en ehdi enkä jaksa vielä sellaisiakin rasituksia. Haluaisin pitää tämän ainakin talviasuntona ilman mitään niin monimutkaisia virityksiä. Tai ainakin joitakin kuukausia vähintään nekin järkätä.
Viimeksi muokannut Gat, 30.04.2018 11:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.04.2018 11:56
James Potkukelkka kirjoitti: 30.04.2018 10:52 ^^ Eli pelkäät pakkomuuttoa siis? Jos kaupunki laittaisi sun kämpän remonttiin, pitäisihän kaupungin osoittaa sulle joku toinen vuokra-asunto, eihän ne voi sua kadulle häätää.
En enhän kadulle joutuisi, mulla kun on se varsinaisesti oma talo Orimattilassa ja siellä paljon varastotilaa. Mutta tää kämppä täysremontin takia tavaroiden siirto vaatisi sekin muuttofirman ja varastotilan vuuokraamisen vaikka ihan Varkauden sisällä. Nyt en ehdi enkä jaksa vielä sellaisiakin rasituksia. Haluaisin pitää tämän ainakin talviasuntona ilman mitään niin monimutkaisia virityksiä.
Ok. Ymmärrän.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täysmuutto Varkauden sisällä olisi oikeastaan vaikeampi ja varmaan varastotiloineen tai sijaisasuntoineen yhtä kallis kuin täysmuutto Orimattilaan. Koetan ainakin vitkuttaa aikaa tai mieluummin pitää tämän ilman moisia vemmellyksiä eli täysremonttia. Äitikin vielä multiin siunaamatta, hittaasti mennee. 11. päivä se. Lahdessa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisikohan meikäläisen kämppä jo vihdoinkin täysin lehdetön. Kaikki tieto on saatavissa internetistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti: 30.04.2018 13:30 Olisikohan meikäläisen kämppä jo vihdoinkin täysin lehdetön. Kaikki tieto on saatavissa internetistä.
No ei saa todellakaan kaikkea. Mutta lehtiä ei tule luettua jos niitä varastoi. Se on itsepetosta ajatella lukevansa.

HUHTIARSKALAINEN ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Gat »

No en minäkään sanomalehtiä tilaa enkä aikakausilehtiä. Iltapäivälehtiä ostan usein, niitä ei vanhoja tarvitse. Aikakausilehtiä diedeeellis-historia-tekniikka-aiheen mukaan ostan kaupasta, niitä kertyy. Ja luen niitä vanhojakin uudestaan. Netistä luen uutiset ja enimmät asiat vaikka tieteestä ja tekniikasta netistä. Nytkin youtube päällä. Vanhat aikakausilehdet olivat tärkeimpiä. Kirjat kaikkein tärkeimpiä. Niitä ei niin vaan koko kimpaleina netistä ainakaan meidän kirjoja. Ja asiapaperit ja muistot ja käytännön fyysiset vempaimet kuten vaatteet. Ja muistot.

Mutta jos ei kiinnosta niin minkäs minä voin että ovat vain koneita. Joita olisi pitänyt komentaa vielä tarkemmin.

Edit: Voinhan minä tulla teille rahakorvausta vastaan ja nakata teille tärkeää mutta mulle merkityksetöntä kamaa roskiin. Ja sitten naureskellen ihmetellä mihin te sellaista tarvitsette, kun en minäkään.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jos vielä jaksaisit kertoa, miksi et sitten laittanut lattialla olevia tavaroita ja pusseja, joissa oli jotain tärkeää, sivuun ja sitten ne muut muut olisit antanut olla työmiesten harteilla? Etkö sinä työnteon lomassa sitten pystynyt todellakaan valvomaan?

Onkos tää nykyajan tauti, jolloin kova vauhti on vain se määräävä tekijä ja hyvä ja saa tulla sutta kunhan vaan tehdään nopeasti? Outs.

TOUKOINEN ARSKALAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ja voisitko laittaa tähän kertauksena mihin nyt asetut ja mikä on rahatilanteesi ja onko siivottu ja koska asiat ovat selkiytyneet (hautajaisasoiden ja perunkirjoitusten osalta). Aiotko aina olla vanhapoika yms. Voisithan hakea naista niin, ettei tarvi seksistä välittää vaan että hän olisi tuki tulevaisuudessa. Mistä näitä saisi. No saa jos sulla on rahaa. Mulla sormet syyhyisi kertakaikkiaan tehdä sulle 30 vuotta lisää elinaikaa!

Kannusta James Gatia tähän myös.

Homie on muuten aika selviytyjä! Minusta tuntuu, että hänellä on loppujen lopuksi taitoa selvitä hyvin!
Hän on erittäin mukava, tiedättekö asian!

Gatistakin voisi tulla mukava kunhan saa stressin pois. So Hardin ihanuutta kukaan ei saavuttane meistä, hehheh

MUKAVA TOUKO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sinun pitäisi Gat panostaa nyt ihmissuhteisiin. Otahan Turbohaltijaan yhteyttä, ei hän varmasti tykkää huonoa jos niin teet... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Eikös Gat viimeksi Turbohaltijan nähdessään meinannut dekapitoida hänet samurai-miekalla skoretuksen takia??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2018 10:46 ^Eikös Gat viimeksi Turbohaltijan nähdessään meinannut dekapitoida hänet samurai-miekalla skoretuksen takia??
Siis kuka on Turpohaltia? Onko hän jonkun sivunikki. Touko menee näissä sekaisin ihan tyystin.

Touko
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 02.05.2018 10:55

Siis kuka on Turpohaltia? Onko hän jonkun sivunikki. Touko menee näissä sekaisin ihan tyystin.

Miespuolinen ex-kitinäläinen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja sitten varaamaan neljän viikon reissu pystytissimaahan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mäkin kyllä suosittelisen Gattikselle lomaa, kunhan hautajaiset ovat ohi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.05.2018 12:04 Mäkin kyllä suosittelisen Gattikselle lomaa, kunhan hautajaiset ovat ohi.
Älä pidätä hengitystä. Menovedet pilaantuu, jos ei kukaan juo niitä. Huumaava nettirunkkauksen kutsu ja valmiiksi kirjoitettu häviämisen kulttuuri. Ei gatin hommat ole koskaan ohjeista jäänyt vajaaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Leaving Las Varkaus ei Orimattilaa kauemmas vie, ehkä Helsinkiin kerran tai kaksi. Ainoa mikä muuttaisi Gattacan elämässä mitään olisi raitistuminen ja pitkä psykoterapia, vaikea sanoa kumpi on epätodennäköisempää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 02.05.2018 20:54 Leaving Las Varkaus ei Orimattilaa kauemmas vie, ehkä Helsinkiin kerran tai kaksi. Ainoa mikä muuttaisi Gattacan elämässä mitään olisi raitistuminen ja pitkä psykoterapia, vaikea sanoa kumpi on epätodennäköisempää.
Mä annoin Poikuudelle hyvät ohjeet. Mutta kyllähään se on koettu, että ihmisen pitä' saada muuttumiseen suuri motivaatio.
Poikuus puhuu usein pystytisusta, mutta kyllä sellainen tosiaan olisi Poikuuden pelastus. Tavarat lähtisi 20 minuutissa lattialta, masennus unohtuisi. Kaikki työt tehtäisiin nopsasti. Uusi komea look ja elämä hymyilisi. Uusi työ, kun ilme olisi maailmanvalloittajan. Poikuus saisi ihanaa seksiä ja häänestä tulisi energinen ja onnellinen.
Kyllä! Naisella olisi valtaa.
Miten maailma on tällaiseksi mennytkään!?

Mutta So Hardille piti sanoa, ett ihailen mukavuuttasi. Ihana tuo rottakin avattaressasi.
Emmekö voisi yhdessä perustaa jonkun mukavan kerhon, johon Jameskin kolmanneksi mukavimpana voisi tulla mukaan.
Naisia ei huolita kun meillä pitää olla siis mukavaa, hehheh.

Mua ottaa kyllä päähän kun sinä osaat olla mukavampi kuin minä. Kerro nyt sinä Kitinän kultamussukka salaisuutesi!

MARTTYYRITOUKO
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: APUA!!!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kaveri ehdottelee miesten mukavia kolmen kimppa -kerhoja joihin ei naisia päästetä ja puhuttelee mussukaksi. Ei ihan 130% heteroa.

Alkoholiongelmaisen, vähintään keskivaikeasti masentuneen ihmisen elämää ei muuteta antamalla nettipalstalla ohjeita tarttua itseään niskasta kiinni, semminkin kun taustalla on lukuisia jo lapsuusajasta peräisin olevia traumoja, itsetuntoa tallaavia kokemuksia ja epäonnistumisia. Tosiasia on, että vaikka jollain ilveellä joku naisihminen sankarimme elämään ilmaantuisi, niin ei hän tietäisi mitä sellaisen kanssa tekisi.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin