Päivän mielipidekirjoitus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Gat »

DaveJames olet mestari! Minäkin olen huomannut, että virkailijoina miehet ovat joustavampia kuin naiset.
So Hard kirjoitti: 15.06.2018 13:44 Säännöt ei ole noin tiukat nopean avun tilanteissa, mutta likvidit varat kuten osakkeet, talletukset yms. pitää ensin sulattaa.
Vaan missä se raja menee`jos kerran laho mökkikin? Kyse oli siis sossun hautausavustuksesta ei meille, vaan varattomalle vainajalle itselleen. Kyllä kai melkein kaikilla on jotain omaisuutta, jonka takia sossutukea ei voisi antaa. Isällä se puolikas mökki, sitten mm. vanha auto, antiikkihuonekaluja, arvokas sukuraamattu ja aika laadukkaat kivääri ja haulikko. Mökkiin tarttuivat, arvottomin käytännössä.
Viimeksi muokannut Gat, 15.06.2018 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuo viimeinen petoskeikka meinasi mennä pieleen, kun virkailijaa vastapäätä istuessani huomasin, että mullahan on kihlasormus sormessa ja olin siis laittanut tietoihin asuvani yksin vuokralla. Piilottelin sitten sormusta vastaanoton loppuajan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 15.06.2018 14:15 DaveJames olet mestari! Minäkin olen huomannut, että virkailijoina miehet ovat joustavampia kuin naiset.
So Hard kirjoitti: 15.06.2018 13:44 Säännöt ei ole noin tiukat nopean avun tilanteissa, mutta likvidit varat kuten osakkeet, talletukset yms. pitää ensin sulattaa.
Vaan missä se raja menee`jos kerran laho mökkikin? Kyse oli siis sossun hautausavustuksesta ei meille, vaan varattomalle vainajalle itselleen. Kyllä kai melkein kaikilla on jotain omaisuutta, jonka takia sossutukea ei voisi antaa. Isällä se puolikas mökki, sitten mm. vanha auto, antiikkihuonekaluja, arvokas sukuraamattu ja aika laadukkaat kivääri ja haulikko. Mökkiin tarttuivat, arvottomin käytännössä.
Vainajan hautausapu ei ole sosiaaliturvaa, vaan varattomien säälliseen hautaamiseen tarkoitettu etu. Ymmärrät varmaan eron siinä, että jos ei ole ruokaa, sitä tarttee saada vaikka omistaisi mökin. Sen sijaan hautaan laitto jos perikunnalla on realisoitavaa omaisuutta ei ole mikään hätätila. Jos äitisi tilit olisivat tyhjät ja lääkkeisiin tarve, olisi rahaa saanut vaikka on lahomökki. Pidemmän päälle sitten edellytetään omaisuuden realisointia jos meinaa toimeentulotukea nostella.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

Mukavampi mies saattaisi tuntea empatiaa kun sairas aikuiseksi kasvanut Syvän Joen banjohemmo ilman banjotaitoja kohtaa vastoinkäymisiä.

Minua moinen meno ainoastaan vituttaa. Miten saatanan kehari ja ÄO 65 valkoinen somali saa olla, ettei pidä omaisuudestasn huolta tai jollei kykene huolenpitoon niin möisi ennen kun sen arvo on paska-transformaation jälkeen negatiivinen? Miten vittu kenenkään mökin katto voi romahtaa? Samaan aikaan toisaalla on joku ikuisuusputkihässäkkä ja kolmannesta paikasta siivottiin paskaa pois lattialta (tässä viimeisessä kyllä tehtiin jotain rahanmenon välttämiseksi, mistä puoli pistettä, mutta miten vitussa tilanne voi päästä siihen, että tarvitaan raivausosasto paikalle).

Omassa kuplassani omaisuudesta pidetään huolta ja varallisuutta kerrytetään aivan autopilotilla: ei siis ilman duunia ja investointeja vaan ilman ajatustakaan siitä, etteikö näin tehtäisi. Ei ole romahtaneita kattoja eikä tekemättömiä putkia. Se on normaalia. Syvä Joki on se rinnakkaistodellisuus.

Lopeta ruikutus tai vedä itsesi jojoon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 15.06.2018 15:56 Miten vittu kenenkään mökin katto voi romahtaa?
Se onkin aika kädetön tarina. Olen kyllä Orimattilassa paikannut entisen saunan eli sen puolen kesämökkimme katon. Joroisten kesämökki... enpä muista paikattiinko ulkokattoa. Joo kerran. Joka tapauksessa alkoi vuotamaan. Isäni kanssa tehtiiin vain mitä leikillisesti kutsuimme "venäläiseksi" systeemiksi, eli vuotokohdan alle vedenpitävistä pressuista eräänlainen kaukalo, josta sitten keväällä lapoimme veden ämpäreillä mökin vintin ikkunasta pihalle. Surkeaa, tiedän. Sitten kävi niin, että meidän piti olla enoani passaamassa, syöpä oli vaikkei vielä kuolemassa. Ei päästy Joroisiin ämpäröimään. Vesi oli vuotanut yli äyräiden pressusta, vaan en ymmärrä miten se harjakatonkin siinä ylempänä toisen puolen luhisti. Ei minun omistuksessani silloin vielä, vaikka oli ollut osa elämääni se mökki. Viimeksi käydessämme välikatto kasvoi sieniä.
elco kirjoitti: 15.06.2018 15:56 Samaan aikaan toisaalla on joku ikuisuusputkihässäkkä
Ei se mikään ikuisuus ole, kunhan viimeisin kaiken rikkoutumisen sarjassa. Melkein ihan kaikki on mennyt rikki viime vuosina. Tämä yksittäinen putki vain hajosí ihan kädellä hipaistessa. Tulpata se minun pitää. En ole vaan vieläkään saanut siirrryttyä Orimattilaan, jossa paitsi kesärenkaani myös äidin tuhka ovat odottaneet pitkään. Kaikki on nyt tavattoman raskasta minulle, pienetkin asiat. Edes päästä lähtemään kaikki paperitkin mukana ja vaatteita ym ja vähän siivotakin. Vähän paremmin asiat nyt edenneet, mutta tähän kevääseen taisi vähäiset voimani loppua.

Tulpata se putkenpää mun ensin täytyy, koska siellä pitää vielä vakavammin raivaussiivota, että ilkeää kutsua putkimiehen ja ostaa uuden jääkaapin, kas kun sekään ei toimi. Onneksi siellä ei ole aikarajaa siivota kuten kaupungin kämpällä oli. Mutta tuskin jaksan ainakaan yksin.
elco kirjoitti: 15.06.2018 15:56 mutta miten vitussa tilanne voi päästä siihen, että tarvitaan raivausosasto paikalle)
Pitkällinen vakava masennus. Toimintakyvyttömyys sekä vanhemmillani että minulla. Jo ennen ja ilmankin mitään alkoilua. No minullahan menee kämppä sekaisin jo päivissä. Vuosissa sekasorto saavuttaa saturaatiopisteen, jolloin tässä henkisessä tilassa tai tilattomuudessa oleva ei enää pysty. Lohduton olo. Suru. Syyllisyyskin. Yksinäisyys. Epätoivo. Voimattomuus. Tarkoituksettomuus. Pelko. Tuskatilat. Kipu.

Varkauden kämpän suhteen minulla oli käsittääkseni kolme vaihtoehtoa:
1. Antaa olla ja kokea taloyhtiön kauhistelu, tulla heti häädetyksi ja vielä kaiken olisivat nostelleet roskalavalle.
2. Tappaa itseni. Läheltä liippasi.
3. Purra hävyltä pää poikki ja maksaa tuntemattomille jätkille liikaa raivaussiivouksesta. Menettelihän se, vaikka vähän kesken jäi ja se jälkihoito eli roskisdyykkauksen spektaakkeli hirveässä krapulassa oli liikaa ja odottamaton komplikaatio. .
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ mitä jos yrittäisit joku päivä edes huolehtia omista jäljistäsi? Veisit astiat tiskipöydälle, pesisit ne, pistäisit paskaiset kalsarit pyykkikoriin ja ehkä pesisitkin pyykkiä. Helpompaa kuin koiran kasvatus ja erähommat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 15.06.2018 15:56 Mukavampi mies saattaisi tuntea empatiaa kun sairas aikuiseksi kasvanut Syvän Joen banjohemmo ilman banjotaitoja kohtaa vastoinkäymisiä.

Minua moinen meno ainoastaan vituttaa. Miten saatanan kehari ja ÄO 65 valkoinen somali saa olla, ettei pidä omaisuudestasn huolta tai jollei kykene huolenpitoon niin möisi ennen kun sen arvo on paska-transformaation jälkeen negatiivinen? Miten vittu kenenkään mökin katto voi romahtaa? Samaan aikaan toisaalla on joku ikuisuusputkihässäkkä ja kolmannesta paikasta siivottiin paskaa pois lattialta (tässä viimeisessä kyllä tehtiin jotain rahanmenon välttämiseksi, mistä puoli pistettä, mutta miten vitussa tilanne voi päästä siihen, että tarvitaan raivausosasto paikalle).

Omassa kuplassani omaisuudesta pidetään huolta ja varallisuutta kerrytetään aivan autopilotilla: ei siis ilman duunia ja investointeja vaan ilman ajatustakaan siitä, etteikö näin tehtäisi. Ei ole romahtaneita kattoja eikä tekemättömiä putkia. Se on normaalia. Syvä Joki on se rinnakkaistodellisuus.

Lopeta ruikutus tai vedä itsesi jojoon.
Niin. Gattiksella kuitenkin hyvin tod. näk. on vakava masennus, joka selittää suuren osan oireista. Toki hän on alkoholisti myös. Tuskin sanoisit esim. nuoruustyypin diabetesta sairastavalle, että sä et voi käsittää, miksi joku tarvitsee insuliinia ja kuolee ilman sitä.

Tietysti Gat on suurelta osin syyllinen tilanteen pahentumiseen, mutta vaikea sanoa, kuinka paljon siinäkin sitten on kyse sairaudesta. Vakavaan masennukseenhan on tietysti hoitoa olemassa, mutta Gat ei hakeudu hoitoon. Tietysti sekin on osittain sairauden oire, mutta osittain varmasti myös henk. koht. ominaisuus. Yleensä masentuneet haluavat apua.

Gat varmaasti hyötyisi lataamossa oleskelusta. Vakavan depression takia sinne tod. näk. pääsisi kyllä.

Kandiaikana olimme Lapinlahdessa opetuksessa ja mieleeni ovat jääneet ryhmäopettajan sanat "monella entisellä potilaalla on patsas tuolla Helsingin keskustassa, mutta harvalla lääkärillä" :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Oliko se koko perhe jotenkin sairas kun antoivat mökin romahtaa?

Lääkärin kannalta tietenkin ymmärtää sen, että kukaan ei koskaan saisi terveen papereta. En vaan käsitä miten kaikkia lievästi kehareita olisi varaa hoitaa enkä sitä miten poikuutta olisi pitänyt hoitaa edelliset viisi vuosikymmentä. Epäpätevyyteen ei auta pilleri ja jos hemmo itse luulee olevansa jotenkin aivan saatanan speciaali niin en usko, että se ihan helposti terapialla lähtee.

Uskon toki, että lääketieteellinen hoito voisi auttaa, jos alkoholisti haluaisi parantua. Tässä tapauksessa paraneminen ei kuitenkaan kiinnosta, joten mitään mahdollisuuksia ei ole.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Oma diagnoosini ja ongelmien kausaliteettijärjestys:
1. Puuttuva vanhempien tuki
2. Suunnan ja tavoitteiden puute elämässä
3. Masennus
4. Alkoholin käyttö masennuksen hoidossa ja alkoholisoituminen

1. kohta on yleensä aikuisen henkilön kohdalla pelattu peli, gattiksella tietty ihan käytännön syistäkin. 3:sta ja 4:sta voidaan hoitaa lääkkeillä ja terapialla. Ongelmaksi jää tuo 2. Jos tuota ei laita kuntoon, niin masennus ja pullo kärkkyvät paluuta. Masennukseen voi olla muitakin syitä, mutta keksi mitä gattis sitten tekisi parannuttuaan ja raitistuttuaan, jos suuntaa ei ole.

2 kohdassa on sentään sen verran tapahtunut edistystä, että romanttisen pystytisurakkauden sijaan gattis miettii koiran hommaamista. Ei niiden tavoitteiden tarvitse olla suuria. Kannattaa vain miettiä mihin asiat johtavat nykykurssilla ja mikä voisi olla haluamisen arvoinen tilanne esim. vuoden kuluttua. Realismia kehiin. Tavoitteen pitää olla sellainen, että sen saavuttaminen tuntuu mahdolliselta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 18.06.2018 16:23
Lääkärin kannalta tietenkin ymmärtää sen, että kukaan ei koskaan saisi terveen papereta.
Juu. Ei ole olemassa terveitä ihmisiä, ainoastaan huonosti tutkittuja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Heipat kaikille. Mielipiteeni liittyen Netflixin uutuussarjaan Insatiable ja siitä nousseeseen "someraivoon": Olen totaalisen kyllästynyt läskihirviöiden ulinaan. Saatana. Opiskelkaa syömisen teoriaa, soveltakaa teoria käytäntöön ja pysykää normaalipainoisina.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mielenkiintoista, minkälainen pipipää on suomalaisessa yliopistossa kasvatustieteen professorina

https://www.tapiopuolimatka.net/kampanj ... stamiseksi
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti: 21.07.2018 13:01 Heipat kaikille. Mielipiteeni liittyen Netflixin uutuussarjaan Insatiable ja siitä nousseeseen "someraivoon": Olen totaalisen kyllästynyt läskihirviöiden ulinaan. Saatana. Opiskelkaa syömisen teoriaa, soveltakaa teoria käytäntöön ja pysykää normaalipainoisina.
Nythän jotkut kehopositiivisuusaktivistit ovat Suomessakin sitä mieltä, että lääkäri tai hoitaja ei saa keskustella potilaan kanssa hänen ylipainostaan..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kehoposarit on siis solurasisteja!!!??? Rasvasoluista ei saa mainita, mutta syöpäsoluista saa!?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 8:27
Bhven kirjoitti: 21.07.2018 13:01 Heipat kaikille. Mielipiteeni liittyen Netflixin uutuussarjaan Insatiable ja siitä nousseeseen "someraivoon": Olen totaalisen kyllästynyt läskihirviöiden ulinaan. Saatana. Opiskelkaa syömisen teoriaa, soveltakaa teoria käytäntöön ja pysykää normaalipainoisina.
Nythän jotkut kehopositiivisuusaktivistit ovat Suomessakin sitä mieltä, että lääkäri tai hoitaja ei saa keskustella potilaan kanssa hänen ylipainostaan..
Huumausainepositiivisuusaktivistit voisivat varmaan vaatia samaa, ja tietysti reseptinkirjoituspakkoa Subutexille.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja exsu »

https://blogit.savonsanomat.fi/harry-ha ... immillaan/

Olen tuota ARAn touhua täälläkin äimistellyt useita kertoja itsekin sekä omaan kokemukseen että näihin kepulointeihin liittyen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo varmasti, mutta tässä casessa homma on jatkunut jo useista kärjistä huolimatta.

Tampereella on tutkan alla demarivaltuutetun raksabisnekset, joiden diilit on tehty kilpailutusten ohi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://www.mustread.fi/blogit/edistaak ... i-opettaa/

Minusta tämä on kovin, kovin kiinnostava teksti (valitettavasti ilmeisesti maksun takana :( ). Tosin osa kiinnostavuudesta selittyy sillä, että kirjoittaja on Suomen ainoan julkiuusliberaalin ajatuspajan entinen toiminnanjohtaja ja taloustieteilijä, joka on ennen muuta kunnostautunut punavihreän politiikan väsymättömänä kriitikkona. Joka tapauksessa, vahva argumentti sen puolesta, että oikeistopopulismin nousulla on aika vähän tekemistä maahanmuuttopolitiikan kanssa ja hyvin paljon tekemistä eriarvoistumisen kanssa. Mutta taustansa mukaisesti kirjoittaja ei vastaa eriarvoistumiseen perinteisellä vasemmistolaisella tasauspolitiikalla vaan pikemminkin työmarkkinoiden (oikeistosävyisellä) reformaatiolla. Luulen, että tämä on aika lähellä sitä politiikka, jota Juhana Vartiainen haluaisi kokoomuksen ajavan: demarien politiikkatavoitteita talousliberaalein keinoin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juu, ei aukea
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Tässä pohjadata ilman Pursiaisen kiinnostavaa omaa analyysia (eli sitä Suomen lähestyvien vaalien kannalta kiinnostavinta osaa :( ): https://twitter.com/johannarickne/statu ... 2311349248
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ymmärsinkö oikein, että tuossa selitetään ns äärioikeiston nousun johtuvan pikemminkin eriarvoistumisesta kuin maahanmuutosta?

Eikös tuo juuri alleviivaa sitä, että ns äärioikeisto on kansallismielinen sosialistinen liike?

Etupolitiikka selittää tämän hyvin. Tietylle ryhmälke nämä ovat kivoja juttuja:
- tulonsiirrot ja ”ilmaiset” palvelut
- matalasti koulutetun työvoiman maahanpääsyn estäminen
- tulonsiirroista kilpailevien maahantulon estäminen

Tuohon voi vielä yhdistää kyseisen värstöryhmän keskuudessa vallitsevan vahvojen johtajien ja rajujen toimenpiteiden ihannoinnin (hitler, stalin, kim, che.... jne.)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://www.theguardian.com/fashion/201 ... ?CMP=fb_gu

Hankalaa. Haluaisin ehkä paheksua tällaista lähestymistapaa kehenkään, mutta vaikea olla vähintäänkin symppaamatta kirjoittajan kantaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 20.09.2018 9:53 https://www.theguardian.com/fashion/201 ... ?CMP=fb_gu

Hankalaa. Haluaisin ehkä paheksua tällaista lähestymistapaa kehenkään, mutta vaikea olla vähintäänkin symppaamatta kirjoittajan kantaa.
Hämmentävää. En osaa sanoa, mitä tästä pitäisi ajatella. Paitsi, että maailma on outo paikka.

Kuva

Edit: olemme siis aivan samaa mieltä asiasta. Eli emme tiedä, mitä mieltä olemme asiasta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta tuo Stormyn kirjoitus on ihan mahtava juttu. Vaikea keksiä miten egomaanikkoa voisi pahemmin loukata. Parhaassa tapauksessa Trumpilta katkeaa päästä verisuoni tai pari kun hän pohtii miten ihmeessä hän voi vastata noihin väitteisiin. 10 muuta rakastajatarta lausumaan miten mahtava hän on sängyssä? :D
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 20.09.2018 9:53 https://www.theguardian.com/fashion/201 ... ?CMP=fb_gu

Hankalaa. Haluaisin ehkä paheksua tällaista lähestymistapaa kehenkään, mutta vaikea olla vähintäänkin symppaamatta kirjoittajan kantaa.
Trump on tehnyt itsestään vapaata riistaa tämän suhteen pussy grapping puheillaan?
Vastaa Viestiin